SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Klopt, ik heb deze altijd:quote:Op zondag 21 april 2019 20:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb deze bij de Trekpleister vandaan, maar Kruidvat heeft ze vast ook
FTFYquote:Op zondag 21 april 2019 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
Veel sterkte aan iedereen met hooikoorts frettenkoorts
Jij ook al last van?quote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste bezoekers hier hebben nog een andere koorts waar geen behandeling voor mogelijk is...KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meeste bezoekers hier hebben nog een andere koorts waar geen behandeling voor mogelijk is...De behandeling is er wel. Maar niet gewenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het op de Wassenaarse Slag?quote:Op zondag 21 april 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De behandeling is er wel. Maar niet gewenst.
Naatje is op datejacht....quote:Op zondag 21 april 2019 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
@:aoibhin heb je eigenlijk al een café in gedachten?
De meeste bezoekers hier hebben nog een andere koorts waar geen behandeling voor mogelijk is...Daar zou ik niet van willen genezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja jaquote:Op zondag 21 april 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gezellig biertje doen
quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
We zijn weer terug. Goed op tijd om de Amstel Gold Race te bekijkenHet was verrassend rustig eigenlijk, maar toen we weg gingen begon het eigenlijk drukker te worden, dus qua timing hebben we het perfect gedaan. En ik heb mijn vader en moeder een beetje onderwezen in Arabische filosofie, dus dat was wel leuk
Oh er zijn zoveel opties. Ik heb 1 waar ik met enige regelmaat kom. Wel een homobar.quote:Op zondag 21 april 2019 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
@:aoibhin heb je eigenlijk al een café in gedachten?
Niets mis met een homobar (en ik krijg nu meteen dat liedje van Electric 6 in mijn hoofd)quote:Op zondag 21 april 2019 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh er zijn zoveel opties. Ik heb 1 waar ik met enige regelmaat kom. Wel een homobar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |