Niet in m'n DM gaan zitten met de vraag of ik alsjeblieft wil komen posten zoals je wel vaker doet.quote:
Misschien gaat hij een dubbelaccount aanmaken en alsnog meeposten hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Eens hoorquote:Op zondag 21 april 2019 17:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch mooi als er wat meer mensen kijken. Dat bekrompen gedoe van een paar mensen hier als zo'n iemand een beginnersvraag stelt...
SOWWWWquote:Op zondag 21 april 2019 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet in m'n DM gaan zitten met de vraag of ik alsjeblieft wil komen posten zoals je wel vaker doet.
Ik vraag het wel gewoon op het forum hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet in m'n DM gaan zitten met de vraag of ik alsjeblieft wil komen posten zoals je wel vaker doet.
@Cavaliers @DNP-Oldquote:Op zondag 21 april 2019 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien gaat hij een dubbelaccount aanmaken en alsnog meeposten hahahahahahahahahahahahahahahaha
Tour is in oneven jaren, 2020 dus weer.quote:Op zondag 21 april 2019 17:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom gaat Van der Poel niet naar de Tour?
Negeer ik toch allemaal.quote:Op zondag 21 april 2019 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vraag het wel gewoon op het forum hoor.
Het is wat hè.quote:Op zondag 21 april 2019 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja jij moet weer dwars zijn hoor. Tsjonge jonge.
Herkenbaar wel.quote:Op zondag 21 april 2019 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Beetje te hard geschreeuwd tijdens de finale, durf niet naar buiten nu.![]()
Denk dat er niet zoveel mis was met de tijdsverschillen.. Alaflip verkloot het gewoon volledigquote:Op zondag 21 april 2019 17:30 schreef Steven184 het volgende:
Overigens denk ik dat Leo gewoon express heeft lopen fucken met de tijdsverschillen
Was grapje, masrvsmiley vergeten op mobielquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er niet zoveel mis was met de tijdsverschillen.. Alaflip verkloot het gewoon volledig
Jaquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelling: Mathieu is nu al de sportman van het jaar.
Stelling 2: Alsnog gaat er een of andere obscure schaatser met die prijs vandoor.
Met Dekker ook in de NK-trui toenquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
Dit past in het rijtje verbluffendheid bij
- Dekker Parijs Tours
- Landis 2006
- etc
En dan puur met open mond kijken, ik insinueer daar verder niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |