Wat heb je er nog meer in zitten?quote:Op zondag 21 april 2019 15:45 schreef AnneX het volgende:
nou, de rendang staat te pruttelen.
Het ziet eruit als op de foto’s van Robin, alleen smaakt het bitter(nog) en scherp.
Alleen sambal gebruikt, geen pepers.
Trekt wel bij...
#sust.
Nu weer op het terras, van mijzelve. Rust heerst.
Vogeltjes twieten en de bijen zoemen.
Wat recept zegt. Niks meer, en zónder de pepers.quote:Op zondag 21 april 2019 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heb je er nog meer in zitten?
Vroeg me af wat de bitterheid veroorzaakte. Tegen bitter idd wat suiker als het te erg is.quote:Op zondag 21 april 2019 15:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat recept zegt. Niks meer, en zónder de pepers.
Waarmee ga ik bitterness tegen, evt? Schep basterdsuiker?
Dan wacht ik even af, nog een paar uur blub blub.quote:Op zondag 21 april 2019 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vroeg me af wat de bitterheid veroorzaakte. Tegen bitter idd wat suiker als het te erg is.
Ik heb het onlangs (Rendang)ook gemaakt..Ben er geen fan van.quote:Op zondag 21 april 2019 16:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan wacht ik even af, nog een paar uur blub blub.
Omdat?quote:Op zondag 21 april 2019 16:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb het onlangs (Rendang)ook gemaakt..Ben er geen fan van.
Omdat ik het niet lekker vind. Was ook benieuwd na al die lovende posts hier. Maar hopelijk wordt jouw Rendang alsnog lekker.quote:Op zondag 21 april 2019 16:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat?
Woensdag as. is er een clubje mensen die brunchen.
De indonesische gastvrouw - net terug van Bali - bedacht een brunch en ieder kookt ( of koopt🤪).
Omdat men in de sc altijd zo lovend is over de rendang, heb ik mij daarvoor opgegeven.
Ik heb het Robinrecept al diverse keren gemaakt. Eerlijk gezegd nooit geproefd als het net in de pan ging. Eindresultaat was iig niet bitter.quote:Op zondag 21 april 2019 16:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan wacht ik even af, nog een paar uur blub blub.
Amstel Gold Race.quote:
Dat was wel vrij verrassend jaquote:
En bedankt hè, ik werk bijna elk weekendquote:Op zondag 21 april 2019 15:12 schreef Barreltje het volgende:
En dan vooral alleen het weekend..![]()
Hier ook een prima dag .. gebruncht bij mn ouders met TE energieke zusje en de nicht van mijn moeder uit Australië..
Daarna plantjes water gegeven bij vriendin en boodschapjes gedaan.. straks naar captain Marvel en wellicht vanavond nog even naar het strand..
Idd, geweldige ontknopingquote:
Ja, precies dezequote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam mijn moeder mee aan. Hadden jullie ook zo’n boek?
Ze heeft het nog best aardig bijgehouden voor een tweede kind.
Jouw babyboek? Ik heb wel zoiets. Twee fotoalbums van mijn geboorte tm 2,5(toen werd mijn broer geboren).quote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een babyboekquote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |