Wij eten onze eieren ook met schaal.quote:
Mosselschalen zijn lekker en gezond.quote:Op zondag 21 april 2019 14:49 schreef mario390 het volgende:
nee in italie eten ze spaghetti met mosselschalen
Ben je mooi klaar mee, was verdomme even naar de snackbar gelopen.quote:Drama voor Tilburgs gezin nadat zoon frietpan aanzet: woning verwoest door brand...
Vongolequote:Op zondag 21 april 2019 14:49 schreef mario390 het volgende:
nee in italie eten ze spaghetti met mosselschalen
Kansloos.quote:Rijkswaterstaat
maant mensen niet te stoppen op de
vluchtstrook van de A44 om foto's van
de tulpenvelden te nemen.
Krijg je fancy melange eierenquote:Op zondag 21 april 2019 14:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eikenblad sla melange meegenomen voor paaskip
Alsof ik nog nooit een tulp heb gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 14:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doen Nederlanders dat ook? Ik zou denken alleen toeristen
Zouden er veel toeristen met de auto zijn? Ik denk dat een deel van die grappenmakers gewoon Nederlander is.quote:Op zondag 21 april 2019 14:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Doen Nederlanders dat ook? Ik zou denken alleen toeristen
Ja ik kan het me niet voorstellen dat een Nederlander daar foto’s van gaat maken, maar aan alle boring-ass content op insta te zien zou het best kunnen.quote:Op zondag 21 april 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit een tulp heb gezien.
Duitsers!quote:Op zondag 21 april 2019 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er veel toeristen met de auto zijn? Ik denk dat een deel van die grappenmakers gewoon Nederlander is.
Morgen hier een invasie van Duitsers bij de Ikea.quote:
Kansloos oppakken en paar dagen in de cel flikkerenquote:Op zondag 21 april 2019 14:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er veel toeristen met de auto zijn? Ik denk dat een deel van die grappenmakers gewoon Nederlander is.
Ja, die komen kuilen graven en gaan dan ook nog eens stilstaan op de snelweg, terwijl ze onze fietsen nog niet hebben teruggegeven.quote:
Fok! je niet op!quote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef sacha het volgende:
paasboodschappen gedaan, paashonten uitgelaten, nu lekker paasfokken
Is de winkel bij jullie wel open?quote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef sacha het volgende:
paasboodschappen gedaan, paashonten uitgelaten, nu lekker paasfokken
Gelukkig is onze fokduitser een oostenrijkerquote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die komen kuilen graven en gaan dan ook nog eens stilstaan op de snelweg, terwijl ze onze fietsen nog niet hebben teruggegeven.
Ze komen hier ook soms massaal over de grens om in Enschede te winkelen. Ik weet niet of dat op Tweede Paasdag ook zo is.quote:Op zondag 21 april 2019 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgen hier een invasie van Duitsers bij de Ikea.
Dat pleit hem niet helemaal vrij natuurlijk, gezien het verleden.quote:Op zondag 21 april 2019 15:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig is onze fokduitser een oostenrijker
Verleden? Kenn ik nietquote:Op zondag 21 april 2019 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat pleit hem niet helemaal vrij natuurlijk, gezien het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |