Dat is ook wel uitermate vies.quote:Op zondag 21 april 2019 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, honden die hier telkens weer in de lift pissen, waarvan de eigenaar geen enkele actie onderneemt, kan ik missen als kiespijn, om maar een voorbeeld te geven.
Gisteren gezwicht.. schepeitjes van de Jumbo. Met allemaal fancy smaakjes.quote:Op zondag 21 april 2019 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niet eens paaseitjes! Die verslaving is al weer bijna twee maanden geleden.
Er hangt nota bene een bericht van de huismeester in de lift met het verzoek dat op te ruimen wanneer je hond dat doet, maar nee, who cares.quote:Op zondag 21 april 2019 14:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook wel uitermate vies.
[..]
Gisteren gezwicht.. schepeitjes van de Jumbo. Met allemaal fancy smaakjes.
*jaloers*quote:Op zondag 21 april 2019 14:12 schreef Voxs het volgende:
Gisteren gezwicht.. schepeitjes van de Jumbo. Met allemaal fancy smaakjes.
ik moet vandaag zu ein moelijke auswärtspel van Bleiburg ,ze moeten gewinnenquote:
Succes met de overwinning..quote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet vandaag zu ein moelijke auswärtspel van Bleiburg ,ze moeten gewinnen
in italie eten ze vandaag schalen met...
Buona Pasquaquote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moet vandaag zu ein moelijke auswärtspel van Bleiburg ,ze moeten gewinnen
in italie eten ze vandaag schalen met...
voetbalspel bedoel ik,svg bleiburgquote:Op zondag 21 april 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes met de overwinning..
schaaldieren zag ik ook
Zeer vervelend inderdaadquote:Op zondag 21 april 2019 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangt nota bene een bericht van de huismeester in de lift met het verzoek dat op te ruimen wanneer je hond dat doet, maar nee, who cares.
Laatst werd ik door zo'n keffertje in mijn broek gebeten in de lift.
Dan word ik pislink, hou dat kutbeest lekker bij je.
Hij heeft nog nooit een gekleurd ei gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
Na 4 jaar op een Nederlands forum geen idee hebben wat pasen is ja hoor
Ja keine ahnungquote:Op zondag 21 april 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een gekleurd ei gezien.
Dat hoort, is om de boze paasgeesten weg te jagenquote:Op zondag 21 april 2019 14:43 schreef mario390 het volgende:
dat moet toch zeker krachen bij het eten?
Het staat verdomme op elke Paas servet die te koop is in minstens 6 talen.quote:
Hij weet het wel die draakquote:Op zondag 21 april 2019 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het staat verdomme op elke Paas servet die te koop is in minstens 6 talen.
quote:Op zondag 21 april 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat hoort, is om de boze paasgeesten weg te jagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |