het opmerkelijke is dat sinds hij met Trustfull in zee is gegaan hij niets meer wintquote:Op zondag 21 april 2019 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is gewoon einde verhaal Frank wat mij betreft. Fantastisch gedaan in het verleden maar hij laat keer op keer bij andere clubs zien dat hij geen juiste tactiek kan bouwen rondom de spelers die hij tot beschikking heeft. Gewoon een matige tacticus.
Is de laatste wedstrijd niet tegen De Graafschap? Remember?quote:Op zondag 21 april 2019 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen nog Vitesse overleven dan zijn we er wel denk ik.
andersom vind ik weer wat overdreven maar het was heel lang 0-0quote:Op zondag 21 april 2019 10:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is de laatste wedstrijd niet tegen De Graafschap? Remember?
Ajax kan tegen elke club punten verliezen. Had gisteren maar zo andersom kunnen zijn.
lootjesquote:Op zondag 21 april 2019 10:32 schreef LethalNinja het volgende:
Laatste lootjes wegen het zwaarst, ik zal blij zijn als Ajax de beker heeft dan hoeft er nog maar gestreden te worden op 2 fronten.
quote:
Voor een elleboogstoot staat gewoon een rode kaart. Higler geeft een gele kaart voor een elleboogstoot. Waarom? Hij geeft geel voor wat dan?quote:Op zondag 21 april 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
grappige is wel dat het nagenieten bij winst van een slechte wedstrijd vooral door de huilie huilies weer een extra dimensie krijgt
moet je aan hem vragenquote:Op zondag 21 april 2019 10:34 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[..]
Voor een elleboogstoot staat gewoon een rode kaart. Higler geeft een gele kaart voor een elleboogstoot. Waarom? Hij geeft geel voor wat dan?
"Wij vinden echt: hij geeft een flinke duw, een beetje een beuk, maar hij gebruikt zijn elleboog niet echt als wapen. Hij haalt 'm onhandig naar achteren." Higler erkent dat het een discutabel moment is. "Daarom hebben we het even teruggekeken. Maar wij vinden het een tweede gele kaart."quote:Op zondag 21 april 2019 10:34 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[..]
Voor een elleboogstoot staat gewoon een rode kaart. Higler geeft een gele kaart voor een elleboogstoot. Waarom? Hij geeft geel voor wat dan?
Voor een elleboogstoot.quote:Op zondag 21 april 2019 10:34 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[..]
praten over overleven terwijl je voor Ajax bent, waar zit dan het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 april 2019 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen nog Vitesse overleven dan zijn we er wel denk ik.
Overleven in zin van nog een keer een fysieke inspanning leveren terwijl je toe bent aan rust. De wedstrijden volgen elkaar op in een hoog tempo. Hierna heb je wat meer rustperiodes.quote:Op zondag 21 april 2019 10:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
praten over overleven terwijl je voor Ajax bent, waar zit dan het zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 21 april 2019 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"Wij vinden echt: hij geeft een flinke duw, een beetje een beuk, maar hij gebruikt zijn elleboog niet echt als wapen. Hij haalt 'm onhandig naar achteren." Higler erkent dat het een discutabel moment is. "Daarom hebben we het even teruggekeken. Maar wij vinden het een tweede gele kaart."
quote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de rest van de wereld is dit gewoon rood en 4-5 wedstrijden schorsing. Waarom doet Huntelaar dit?
Ja, in Engeland is dit vast 4-5 wedstrijden.quote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de rest van de wereld is dit gewoon rood en 4-5 wedstrijden schorsing. Waarom doet Huntelaar dit?
ZIE-DENDquote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zou ik m'n geld niet op inzetten eigenlijk, in Engeland doen ze dit af met geel ... als je gelukt hebtquote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet wakkerquote:Op zondag 21 april 2019 10:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n geld niet op inzetten eigenlijk, in Engeland doen ze dit af met geel ... als je gelukt hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 11:02 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet wakker
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2019 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
"Wij vinden echt: hij geeft een flinke duw, een beetje een beuk, maar hij gebruikt zijn elleboog niet echt als wapen. Hij haalt 'm onhandig naar achteren." Higler erkent dat het een discutabel moment is. "Daarom hebben we het even teruggekeken. Maar wij vinden het een tweede gele kaart."
Misschien kan je hem nog 10x posten, het komt helemaal niet zielig over verder.quote:Op zondag 21 april 2019 11:02 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet wakker
[ afbeelding ]
Ik ben hartstikke wakker, leer er maar gewoon mee leven dat niet iedereen het betreffende dit met je eens is. En ik gok zo al helemaal niet in dit topicquote:
Het schijnt vooral iets typisch Ajax te zijn, fans die klagen zodra het één wedstrijdje wat minder mooi gaatquote:Op zondag 21 april 2019 10:58 schreef marp0 het volgende:
Iemand is hier te veel verwend. In lastige uitwedstrijden is op dit moment resultaat neerzetten het enige wat telt. Thuis voor je eigen fans speel je vrijer en ben je gemotiveerder om een lekkere pot neer te willen zetten. Als we het hele seizoennaar FC oogaids zitten te kijken snap ik de reactie we, maar daar is totaal geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |