SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Oh. op die fiets. Ja, het was geen geweldig goede wedstrijd van de kant van Ajax. Deels kwam dat door het vervelende spel dat Groningen willen spelen, en deels kwam dat door het te lage tempo van Ajax. Maar met 10 man ga je niet in de blessure tijd vol op die 2-0 jagen terwijl je de 3 punten MOET hebben...dat slaat nergens op hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 09:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het seizoen zeker niet, dat doe ik ook niet, het gaat mij slechts om de wedstrijd tegen Groningen, die het meest recent is. Ik vond het niet om aan te gluren. Veel te lafhartig, veel te angstig en veel te voorzichtig. Van Ajax wil ik bravoure en strijdlust, de dood of de gladiolen zoals van Gaal dat zo mooi zei.
Ja, precies. Het grappige is dus...eigenlijk vond ik het spel van Groningen heel triest, zeker omdat ze best goede spelers hebben. Als Ajax zo zou spelen (tegen bv een goed Barcelona) dan zou ik daar absoluut niet blij mee zijn, en dan heb ik het grotendeels over het tijdrekken vanaf begin wedstrijd. En toch heeft Groningen het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 21 april 2019 09:11 schreef VacaLoca het volgende:
wat een non-discussie. Ajax speelde nog vrij aanvallend alleen Groningen was goed aan het stofzuigen. Verder frustreerde Groningen het spel van Ajax en dan heb je het gewoon lastiger. Alsnog winnen en binnenhalen met tien man is gewoon uitstekend.
Zuur zijn omdat ze niet elke wedstrijd pieken en gallery play op de mat leggen..wat een luxe probleem.
Ik vind het ook absoluut niet eerlijk om Ajax hierop ‘af te rekenen’.quote:Op zondag 21 april 2019 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Zelfs Barca in zijn beste dagen had dit soort wedstrijden tussendoor. Je kunt niet 50 wedstrijden top zijn, dat is gewoon onmogelijk. Ik ben dan wel gewoon trots hoe ze zo'n wedstrijd alsnog over de streep halen. Is wel eens anders geweest (zelfs dit seizoen nog).
Ach, het was dom maar als ik mij niet vergis is Huntelaar niet geschorst toch?quote:Op zondag 21 april 2019 09:20 schreef Monolith het volgende:
In dit soort wedstrijden telt maar één ding, winnen. Dat is uiteindelijk prima gelukt, alleen een beetje jammer van de rode kaart.
Niet geschorst? Waarom zou je met 2x geel niet worden geschorst? Tegen Vitesse zal hij er niet zijn hoor.quote:Op zondag 21 april 2019 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, het was dom maar als ik mij niet vergis is Huntelaar niet geschorst toch?
Ja dat was dus eerst altijd zo bij ons eigen voetbal. Maar sinds vorig jaar ook al niet meer las ik. Bij de Eredivisie is het gewoon een schorsing ja.(Ik had het overigens daardoor ook al doorgestreept)quote:Op zondag 21 april 2019 09:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet geschorst? Waarom zou je met 2x geel niet worden geschorst? Tegen Vitesse zal hij er niet zijn hoor.
Ik moest het met het langs de lijn verslag op de radio doen, maar daar kreeg ik wel de indruk van dat de scheidsrechter zijn beslissingen allemaal maar net goed uitvielen.quote:Op zondag 21 april 2019 09:37 schreef Simmertje het volgende:
Trouwens wat een hypocriete jankerds daar bij Groningen, met name die te Wierik (wat een engnek). Loopt te janken dat het harde spel erbij hoort en dat Tadic niet zo moet klagen. Om vervolgens zelf te janken dat die goal van Huntelaar afgekeurd had moeten worden.
ik heb alleen de samenvatting gezien, vond Groningen wel over het randje beginnen maar dat liet Higler toe, die goal was gewoon terecht goedgekeurd, die handsbal vond ik moeilijk te zien op tv, dat 2e geel voor Huntelaar had ook direct rood kunnen zijn maar Higler had sowieso eerder met gele kaarten moeten beginnen had je wat meer voetbal gekregen waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 09:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik moest het met het langs de lijn verslag op de radio doen, maar daar kreeg ik wel de indruk van dat de scheidsrechter zijn beslissingen allemaal maar net goed uitvielen.
Merk wel dat sinds er een VAR is al die ‘lucky’ opmerkingen me nog minder boeien dan het al deed.
quote:Op zondag 21 april 2019 09:53 schreef RedLabel het volgende:
Was een duidelijke rode kaart. Huntelaar maakt duidelijk een elleboogstoot terwijl de bal niet eens in de buurt is. Geel is gewoon onzin. Als zoiets bij een andere spelers in de eredivisie gebeurd krijgen ze minimaal 5 wedstrijden schorsing. Voor de rest is het weer iedere week discutabele beslissingen in het voordeel van Ajax..
Er zijn clubs die op deze manier gewoon tweede staan, verder nergens meer mee doen maar toch.quote:Op zondag 21 april 2019 09:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vind het ook absoluut niet eerlijk om Ajax hierop ‘af te rekenen’.
Wat je zegt, je speelt het grootste deel van het seizoen dominant, attractief, hoge pressie, in een overvol schema.
Dan mag je best af en toe in een lastige wedstrijd gewoon resultaat pakken.
Het zou zonde zijn als je je attractieve spel niet beloont met prijzen namelijk.
Een soort parasitaire symbiose.quote:Op zondag 21 april 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
grappige is wel dat het nagenieten bij winst van een slechte wedstrijd vooral door de huilie huilies weer een extra dimensie krijgt
Ik vind deze overwinning extra lekker. Ik had een spanning gisteren niet normaal. Erger dan in de CL, ik wil zo graag die titel.quote:Op zondag 21 april 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
grappige is wel dat het nagenieten bij winst van een slechte wedstrijd vooral door de huilie huilies weer een extra dimensie krijgt
Ik durf er geld op te zetten dat hij binnen een aantal jaar terug isquote:Op zondag 21 april 2019 01:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat kan gewoon echt niet. Hopelijk snappen ze dat bij Ajax ook.
Het is gewoon einde verhaal Frank wat mij betreft. Fantastisch gedaan in het verleden maar hij laat keer op keer bij andere clubs zien dat hij geen juiste tactiek kan bouwen rondom de spelers die hij tot beschikking heeft. Gewoon een matige tacticus.quote:Op zondag 21 april 2019 10:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik durf er geld op te zetten dat hij binnen een aantal jaar terug is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |