was het zó erg?quote:
Geen idee en ik ga niet terug lezenquote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was het zó erg?![]()
dat ze dacht dat ik er zo uit zag als op die foto dat vind ik wel ernstig hoor
https://www.telegraaf.nl/(...)k-eerste-zomerse-dagquote:
Ik ben vergeten broodjes te kopen en de supermarkt is dicht.quote:
welnee Fann niks erg en er is niks geveegdquote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was het zó erg?![]()
dat ze dacht dat ik er zo uit zag als op die foto dat vind ik wel ernstig hoor
oh.. dan viel het reuze meequote:Op zondag 21 april 2019 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
welnee Fann niks erg en er is niks geveegd
Ik heb hier ook lekker de heleboel openstaan.quote:Op zondag 21 april 2019 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)k-eerste-zomerse-dag
Als het in De Bilt warmer wordt dan 24,7 graden gaat tweede paasdag bovendien de recordboeken in als de warmste paasmaandag ooit. De weerdienst gaat uit van een maximumtemperatuur van 24,8 graden, wat betekent dat het record van 18 april 1949 gaat sneuvelen.
en dat zonder airco
heb je je zwembroek al aan?quote:Op zondag 21 april 2019 11:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hier ook lekker de heleboel openstaan.
Jumbo hier is vandaag ook dicht, maar dat wist ik dus heb er rekening mee gehouden...quote:Op zondag 21 april 2019 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten broodjes te kopen en de supermarkt is dicht.
Er is vast wel iemand met een snel brood receptquote:Op zondag 21 april 2019 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ja hier ook gewoon openquote:Op zondag 21 april 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
Ah... Jumbo is hiero gewoon open
zondag 08:00-22:00 21 april
Maandag 08:00-22:00 22 april
je woont natuurlijk ook in een christelijk kutdorpquote:Op zondag 21 april 2019 11:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |