Dit was een poging tot satire (voor diegenen die de context niet kennen)quote:
Dat weet ik welquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:56 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Dit was een poging tot satire (voor diegenen die de context niet kennen)
Kansloos ja maar halve finale mogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fed wordt geveegd. Lijkt me kansloos voor RG.
Rome is ook een vervelende kutstad geworden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:44 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij staat nu wel een potje chagrijnig op de baan. Zeuren tegen de scheids, de cameraman en werpt de lege flesjes zo richting de ballenkinderen.
De altijd sympathieke Goaterer staat ondertussen op 1-1 in de derde set, spannend potje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fed wordt geveegd. Lijkt me kansloos voor RG.
Helaas staat de altijd vervelende reetplukker Nadal ze ook weer aardig te raken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De altijd sympathieke Goaterer staat ondertussen op 1-1 in de derde set, spannend potje.
Schroeit harder dan de gemiddelde aambeien, soowww.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Helaas staat de altijd vervelende reetplukker Nadal ze ook weer aardig te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |