Echte neef van mijn moeders kantquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:07 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hey broeder is het je echte neef of een mattie dan
Geen geld hebben om je neef te helpen. Misschien wil @DoubleUU wel wat gevenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb dus een neef uit Marokko die de oversteek heeft gemaakt van Marokko naar Europa via een bootje.
Nu is het zo dat hij in Frankrijk zit maar geen geld meer heeft en vraagt hij de familie of we wat geld kunnen overmaken
Klacht: Familie doet gierig en ik kan het niet missen
Die niffo moet dat ook begrijpen toch? Of denkt hij dat Europa de jackpot is?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb dus een neef uit Marokko die de oversteek heeft gemaakt van Marokko naar Europa via een bootje.
Nu is het zo dat hij in Frankrijk zit maar geen geld meer heeft en vraagt hij de familie of we wat geld kunnen overmaken
Klacht: Familie doet gierig en ik kan het niet missen
Denk het niet, die 2 hebben gisteren een harde fittie gehad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:08 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Geen geld hebben om je neef te helpen. Misschien wil @:DoubleUU wel wat geven
Die haat mij zegt hijquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:08 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Geen geld hebben om je neef te helpen. Misschien wil @:DoubleUU wel wat geven
Voor Marokkanen is Europa idd de jackpot.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Die niffo moet dat ook begrijpen toch? Of denkt hij dat Europa de jackpot is?
Dat kan hij in Frankrijk ook toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hij is illegaal. Hij zou alleen in Nederland zwart kunnen werken, zoals de horeca of de bouw.
Of in marokko nadat hij zijn straf heeft uitgezeten.quote:
Ja, ik heb collega's gekend wiens neven of nichtjes inderdaad uit Marokko vluchtten om hun leven elders te vervolgen. Zelfs een Zuid-Amerikaanse die een tijdje een relatie had met een vluchteling die voor een verblijfsvergunning met een Nederlandse vrouw was getrouwd. Maar zij hield echt van hem en probeerde te stoken tussen die Zuid-Amerikaanse en haar vriend. Uiteindelijk heeft hij beide zwanger gemaakt en is hij met de Nederlandse vrouw verder gegaan. 5 maanden later bleek dat hij haar had gedumpt voor een Brits paspoortquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Voor Marokkanen is Europa idd de jackpot.
Geen grap
Lekker manquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik heb collega's gekend wiens neven of nichtjes inderdaad uit Marokko vluchtten om hun leven elders te vervolgen. Zelfs een Zuid-Amerikaanse die een tijdje een relatie had met een vluchteling die voor een verblijfsvergunning met een Nederlandse vrouw was getrouwd. Maar zij hield echt van hem en probeerde te stoken tussen die Zuid-Amerikaanse en haar vriend. Uiteindelijk heeft hij beide zwanger gemaakt en is hij met de Nederlandse vrouw verder gegaan. 5 maanden later bleek dat hij haar had gedumpt voor een Brits paspoort
Wat?quote:
Ja, en de grap is: die Zuid-Amerikaanse heeft een Nederlandse vriend en 3 kinderen met hem. Maar toen die gast in beeld kwam was zij tijdelijk met die gast en niet met die vriend. Toen gast wegging en cadeau achterliet accepteerde die vriend het cadeau. Totdat ze nu weer uit elkaar zijn (4 kinderen).quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Lekker man
Helaas zijn er een bepaalde groep mensen die je niks gunnen en dat soort mensen zien als gelukszoekers.
Beetje afgunst omdat ze zelf ook geluk zoeken
[..]
Wat?
Shit man, dat is wel heftig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en de grap is: die Zuid-Amerikaanse heeft een Nederlandse vriend en 3 kinderen met hem. Maar toen die gast in beeld kwam was zij tijdelijk met die gast en niet met die vriend. Toen gast wegging en cadeau achterliet accepteerde die vriend het cadeau. Totdat ze nu weer uit elkaar zijn (4 kinderen).
Ja hele warboel daaro. Als mens moet je uit situaties die je niet wilt wegblijven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Shit man, dat is wel heftig.
Al begrijp ik er vrij weinig van.
Same.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hele warboel daaro. Als mens moet je uit situaties die je niet wilt wegblijven.
voor 175 vlieg jequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Lekker man
Helaas zijn er een bepaalde groep mensen die je niks gunnen en dat soort mensen zien als gelukszoekers.
Beetje afgunst omdat ze zelf ook geluk zoeken
[..]
Wat?
Is trein niet goedkoper?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
voor 175 vlieg je
https://goo.gl/maps/YnhHxnQTNYgh9kE29
Alleen als ze in de bergen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef Aiciu het volgende:
Zijn Marokkanen weleens op vrije voeten dan?
Ga dan lekker in de bergen wonenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Alleen als ze in de bergen zijn.
Neef dat moet toch prachtig zijn om daar te leven
Zoveelste topic dat een andere user moet uitloggen, goed weerwoord hoor Possetjequote:Op zondag 21 april 2019 00:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Dit soort mensen
Log uit alsjeblieft
Haha leuke post hoor GGMMquote:Op zondag 21 april 2019 00:22 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Zoveelste topic dat een andere user moet uitloggen, goed weerwoord hoor Possetje
Ik heb geen neven die "vluchten" uit een veilig landquote:Op zondag 21 april 2019 00:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Dit soort mensen
Log uit alsjeblieft
Racist zijnquote:Op zondag 21 april 2019 00:24 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ik heb geen neven die "vluchten" uit een veilig land
Jouw soort mensen
Gooi jezelf weg
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op zondag 21 april 2019 00:29 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Racist zijn
Niet gewoon chill met iedereen kunnen zijn
Zeikwijven
Wat bedoel je dan met "jouw soort mensen" en "jouw neven"quote:Op zondag 21 april 2019 00:39 schreef julius123 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan
Dit is precies wat ik bedoel met jouw soort mensen
Hij is een luie donder je kunt overal zwart werken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hij is illegaal. Hij zou alleen in Nederland zwart kunnen werken, zoals de horeca of de bouw.
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:24 schreef Mr.Ping het volgende:
Is er oorlog in Marokko?
Waarom moest hij vluchten met dat bootje?
Ik geloof best dat TS arm en zijn familie gierig is.quote:Op zondag 21 april 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof hier helemaal geen klote van.
Nee, als er geen gevaar is dan hoeft dat niet.quote:Op zondag 21 april 2019 07:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?
Als ondernemer is daar dus veel meer business te ontwikkelen, waarom zouden deze ondernemende neven dan het toch moeten ontvluchten..quote:Op zondag 21 april 2019 07:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |