Is trein niet goedkoper?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
voor 175 vlieg je
https://goo.gl/maps/YnhHxnQTNYgh9kE29
Alleen als ze in de bergen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef Aiciu het volgende:
Zijn Marokkanen weleens op vrije voeten dan?
Ga dan lekker in de bergen wonenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Alleen als ze in de bergen zijn.
Neef dat moet toch prachtig zijn om daar te leven
Zoveelste topic dat een andere user moet uitloggen, goed weerwoord hoor Possetjequote:Op zondag 21 april 2019 00:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Dit soort mensen
Log uit alsjeblieft
Haha leuke post hoor GGMMquote:Op zondag 21 april 2019 00:22 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Zoveelste topic dat een andere user moet uitloggen, goed weerwoord hoor Possetje
Ik heb geen neven die "vluchten" uit een veilig landquote:Op zondag 21 april 2019 00:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dit soort reacties
Dit soort mensen
Log uit alsjeblieft
Racist zijnquote:Op zondag 21 april 2019 00:24 schreef julius123 het volgende:
[..]
Ik heb geen neven die "vluchten" uit een veilig land
Jouw soort mensen
Gooi jezelf weg
Wat is daar nou weer racistisch aanquote:Op zondag 21 april 2019 00:29 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Racist zijn
Niet gewoon chill met iedereen kunnen zijn
Zeikwijven
Wat bedoel je dan met "jouw soort mensen" en "jouw neven"quote:Op zondag 21 april 2019 00:39 schreef julius123 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer racistisch aan
Dit is precies wat ik bedoel met jouw soort mensen
Hij is een luie donder je kunt overal zwart werken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:13 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hij is illegaal. Hij zou alleen in Nederland zwart kunnen werken, zoals de horeca of de bouw.
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:24 schreef Mr.Ping het volgende:
Is er oorlog in Marokko?
Waarom moest hij vluchten met dat bootje?
Ik geloof best dat TS arm en zijn familie gierig is.quote:Op zondag 21 april 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof hier helemaal geen klote van.
Nee, als er geen gevaar is dan hoeft dat niet.quote:Op zondag 21 april 2019 07:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?
Als ondernemer is daar dus veel meer business te ontwikkelen, waarom zouden deze ondernemende neven dan het toch moeten ontvluchten..quote:Op zondag 21 april 2019 07:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Marokko is een ontwikkelingsland. Zou jij dat ook niet ontvluchten ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |