Wat voor les had je vandaag? Uh iets met natuurkundequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Paramedisch natuurkundig therapeutIemand had een hoge hoed vol termen en trok er drie kaartjes uit?
Allround beunhaas.quote:
met bouwmaterialen van de Actionquote:
Lekker antroposofischquote:
quote:
Flinke overwaarde op hun woonboot?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe zijn zulke zweverige mensen aan een half miljoen gekomen? Ik zet net de tv aan.
Stijgende huizenmarkt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe zijn zulke zweverige mensen aan een half miljoen gekomen? Ik zet net de tv aan.
Leek me wel een leuk stekkie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Flinke overwaarde op hun woonboot?
Erfenis? Loterij?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat dacht ik ook, honden in auto'squote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Wat zal dat lekker meuren met die beesten in de auto
quote:
Belangrijkste van alles🤦🏼♀quote:
Vooral als ze in (in!) de airco liggen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Wat zal dat lekker meuren met die beesten in de auto
Huis verkopen?quote:
Viswijfquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
‘Eindelijk is het stil.
Hoor nou, die stilte.
Wat gaaf!’
Als jij je mond dan ook eens hield...
Ditquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef Snowsquall het volgende:
Vrachtwagen........is gewoon zo'n 3,5 toms busje
Getramatiseerd paard 2000 km laten reizen, wordtie vast heel kalm van.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef Chia het volgende:
Oh die Therese komt dan samen met de paarden
dat moet wel, als je het laat uitbesteden is die 30k helemaal niks...quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
het is maar net hoe handig je zelf ook bent natuurlijk.
Na sluitingstijd shoppen in de bouwmarkt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
het is maar net hoe handig je zelf ook bent natuurlijk.
Maar hij gaat terug naar zijn roots, dat is het laatste stukje wat dit paard miste...quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Getramatiseerd paard 2000 km laten reizen, wordtie vast heel kalm van.
+ heel andere cultuur en taal.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Getramatiseerd paard 2000 km laten reizen, wordtie vast heel kalm van.
Ja, duidelijk top-5 materiaal.quote:
Ach ja, meeste Franse burgemeesters doen het naast hun baan er bij.quote:
Het is wel mogelijk DHL heeft ze ook die hebben een andere achteras. Maar al die Polski busjes zijn inderdaad maar 3.5 ton busjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef derLudolf het volgende:
Poolse auto. Goed plan
Tevens Iveco Daily vrachtauto noemen
Al voorspelt voordat de aflevering begon.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:50 schreef Szura het volgende:
Die jas
In de terugblik-aflevering over 7 jaar is hij uit de kast en schaart zij die andere zweefteef
Klopt, vaak ook nog met slaapcabine. Boah, wat zal dat meuren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk DHL heeft ze ook die hebben een andere achteras. Maar al die Polski busjes zijn inderdaad maar 3.5 ton busjes
Goedkope Polenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze nou allemaal buitenlandse verhuizers ingeschakeld?
quote:
Was vast paar euro goedkoper.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze nou allemaal buitenlandse verhuizers ingeschakeld?
ja, op broodquote:
Ho ho.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:55 schreef Allures het volgende:
Sorry dat waren mijn vibes die haar naar dr keel wilde vliegen
Had hij dat nietvtv kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
Cos moet niet zoveel van Therese hebben dus, goede basis wel.
Er is sowieso een kindquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien leven er nog ouders/sponsors?
Scharenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:56 schreef alors het volgende:
Die twee wijvenDie zijn echt niet gewoon vriendinnen hoor
mintgroen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan ze het kasteel nou verkrachten met een vage kleur aan de buitenkant?
Vind je het niks, een pastelblauw kasteel?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zal toch welquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
Wachten tot hij doordraait en het dorp overhoop schiet
Voor het Land van ooit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je het niks, een pastelblauw kasteel?
Of blauw ofzo. De kleurenwaaier zat niet bij de goede kleurenquote:
Zeg wees eens lief tegen die dame.quote:
In de pan mag ookquote:
en slimquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Opzich zijn varkens heel schoon. En zindelijk.
6 mannen bij elkaar is meteen een gayclub?quote:
Mensen betasten zo te zienquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Cos en Therese moeten klussen, wat doet zweefteef?
Tuurlijk niet. Dat gezeik wil je toch niet aanhoren op vakantie?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik verstond Thereses vriend is helaas door een vos meegenomen.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Zwieber, niet stelen!quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
dolletjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Kan ze ook zonder verkleinwoord praten? Kopjes, varkentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |