Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 gradenquote:
Misgunnerquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandagquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
In de huidige voorspellingen zie ik 12 graden en regen in het binnenlandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandag
Nietes. Zo geweldig was het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Ach er is dus nog een mannetje bij je je in de buurtquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hang nu binnen op de bank tv en youtube te kijken, met de ramen wijd open, een koud roséetje en een slapende kater tegen mijn voet aan
Het kan slechter. Al had ik vanavond liever op date geweest met een hele leuke vent... heb dat helaas vanmorgen af moeten zeggen
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Belsezar het volgende:
Fax, als de winter je tegenviel en de zomer/lente ook dan zijn er volgens mij zat andere landen waar je heen kan gaan.
Jij zuurpruim.
Mooie herfst, matige winter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Niet eind april.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijn
Heb je geen emmers?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
zou ook wel een kinderbadje op het balkon willen maar heb geen kraan buiten
Precies, prachtig lekker zomers weerquote:
Wat volgende week weer weg is, hahahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, prachtig lekker zomers weer
Das niet koud en guur zoals faxie beschrijft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh jawel. Het hoort rond de 16 graden te zijn nu.
Jawel, maar dat gaat nooit zonder lekken en druppelen huehue en ik heb een houten vloer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |