Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 gradenquote:
Misgunnerquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandagquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
In de huidige voorspellingen zie ik 12 graden en regen in het binnenlandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandag
Nietes. Zo geweldig was het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Ach er is dus nog een mannetje bij je je in de buurtquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hang nu binnen op de bank tv en youtube te kijken, met de ramen wijd open, een koud roséetje en een slapende kater tegen mijn voet aan
Het kan slechter. Al had ik vanavond liever op date geweest met een hele leuke vent... heb dat helaas vanmorgen af moeten zeggen
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Belsezar het volgende:
Fax, als de winter je tegenviel en de zomer/lente ook dan zijn er volgens mij zat andere landen waar je heen kan gaan.
Jij zuurpruim.
Mooie herfst, matige winter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Niet eind april.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijn
Heb je geen emmers?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
zou ook wel een kinderbadje op het balkon willen maar heb geen kraan buiten
Precies, prachtig lekker zomers weerquote:
Wat volgende week weer weg is, hahahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, prachtig lekker zomers weer
Das niet koud en guur zoals faxie beschrijft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh jawel. Het hoort rond de 16 graden te zijn nu.
Jawel, maar dat gaat nooit zonder lekken en druppelen huehue en ik heb een houten vloer.quote:
Voor jou wel toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet koud en guur zoals faxie beschrijft.
Barbecueën op mijn verjaardag een week terug. Ik heb het gedaan 2x de afgelopen 5 verjaardagen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, prachtig lekker zomers weer
Alleen daarom hoop ik dat er geen zuchtje wind staat komende 4 maandenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat volgende week weer weg is, hahahahaha
Hier niks van gemerktquote:
En ik hoop dat het flink gaat regenen de komende maandenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik dat er geen zuchtje wind staat komende 4 maanden
Ugh, lees dit te laatquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan ik @:Debsterr wel lokken met een ijsje bij Intelligentia
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorryquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik hoop dat het flink gaat regenen de komende maanden
Debsterr!quote:
Hey jijquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorry
[..]
Debsterr!
Geen B&J cookie dough in huis dus?
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorry
[..]
Debsterr!
Geen B&J cookie dough in huis dus?
Yes. https://www.haremaristeit.nl/aardbeiensoep/quote:
Klinkt als een uitstekende zaterdagquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey jij.
Nope, maar wel in de zon op het dakterras met een biertje. En straks aardbeien soep als toetje
Ik, als zonnekoningquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Paar jaar geleden hadden we nog een natte huehue kutzomer
Bleeeeehquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Ik ga de bbq maar eens aansteken
[..]
Ik, als zonnekoning
Beetje jaloers, wij gaan niet bbq-en. Smakelijk vast!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Ik ga de bbq maar eens aansteken
[..]
Ik, als zonnekoning
Mmmmmmmquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. https://www.haremaristeit.nl/aardbeiensoep/
Jaloersquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
Hier gaat ook de BBQ aan zo. Lekker meedoen met die ekte Nederlanders
Ieuw dode dieren eten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
Hier gaat ook de BBQ aan zo. Lekker meedoen met die ekte Nederlanders
Je krijgt een BBQ van mij voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Lekker paprika en champignons op de braai
Lief.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt een BBQ van mij voor je verjaardag.
Zou pas mogen als je ze eerst wekelijks een keer aftrekt een jaar lang.quote:
Visquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Lekker paprika en champignons op de braai
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou pas mogen als je ze eerst wekelijks een keer aftrekt een jaar lang.
Net zoals bij die dolfijnen.
Mossels?quote:
Oesters...quote:
Die kun je meteen eten toch?quote:
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.quote:
Met een beetje witte wijn, mosterd, ui, knoflook en zoutwater . Halverwege even schuddenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.
Qua koken/bakken een kwestie van minuten trouwens.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.
Ik begon met voor zover ik weet niet .quote:
Lieve Lotusssquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik begon met voor zover ik weet niet .
Maar hey,is makkelijker typen he.
Waren alle mossels maar met een paar minuten klaar te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Californium het volgende:
Lieve Lotusss
Het was een seksgrapjeVandaar de
Wauw... dat ik een seksgrapje niet oppik... (hue hue pik)quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Lieve Lotusss
Het was een seksgrapjeVandaar de
Beetje schurken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren alle mossels maar met een paar minuten klaar te maken.
Of ik ben erg vuigquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wauw... dat ik een seksgrapje niet oppik... (hue hue pik)
Dan ben ik wel erg moe/ziek/whatever.
Sorry!
Dat sowieso.quote:
Ik normaal dus ook. Gewoon echt heel erg.quote:
Ziltig, vlezig... lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lekker hoor dat zoutige van de mossel.
Stop it woman!quote:
Geen ideequote:
Sorry. Ik zal me weer zedig gedragen hier.quote:
Nu heb ik zin in mosselsquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me weer zedig gedragen hier.
Enkelvoud of meervoud?quote:
Een goede is voldoendequote:
Nee joh, da's veeeeeel te exotisch. Gewoon AGV. Dan wel met appelmoes erbij, want da's zo lekker lente-achtig en fris met dit fijne weer!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Vanmiddag hadden de bejaarden paella met mossels, maar niemand lustte het.
Ik heb het zelf nooit gehad maar heb wel meegemaakt hoe een ander het er weer uitgooide en dat was wel genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Vanmiddag hadden de bejaarden paella met mossels, maar niemand lustte het.
You sweet summer childquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Tomatenrijst alleen al doet het hem wel voor mij. En dan ook nog vis erdoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Paella is ook maar gewoon rijst met kliekjes.
Wat is tomatenrijst?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Tomatenrijst alleen al doet het hem wel voor mij. En dan ook nog vis erdoor
Ik zal je wat vertellen: mijn moeder (die altijd kookte) moest niks hebben van rauw vlees/vis en ook niet van zeevruchten, omdat ze dat zelf niet lust.quote:
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijstquote:
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsausquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen: mijn moeder (die altijd kookte) moest niks hebben van rauw vlees/vis en ook niet van zeevruchten, omdat ze dat zelf niet lust.
Ik heb toen ik een tiener was met mijn vader voor het eerst rauwe haring gegeten en pas toen ik 25+ was voor het eerst mosselen.
Dus ik ben niet helemaal into zeevruchten enzo. Als je een goed recept hebt, dan sta ik er wel heel erg voor open!!!
Ik heb nog nooit paella opquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijst
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsaus
Dat zou ik niet weten eigenlijk, zou het denk ik niet aandurvenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit paella op
Zou dat ook goed gaan in een rijstkoker? Of koekt de de boel dan aan?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Paella is ook maar gewoon rijst met kliekjes.
quote:
Nou jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijst
Ik denk dat je koker dan ook heel vies wordquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd het idee dat de mossels de roomsaus 9 van de 10 keer afstoten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsaus
Nee! gewoon een megapan zodat je tomatensaus en groenten en kip en visje kan meegarenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een vies grapje was?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd het idee dat de mossels de roomsaus 9 van de 10 keer afstoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |