Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 gradenquote:
Misgunnerquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandagquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook weer niet helaas. Maar vanaf donderdag wel wat meer wind, met voorlopig zaterdag als beste dag. Wel regen. En weer rond de 10-14 graden
In de huidige voorspellingen zie ik 12 graden en regen in het binnenlandquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zaterdag/Koningsdag ben ik terug in Nederland. Laat het lekker wachten tot maandag
Nietes. Zo geweldig was het allemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Ach er is dus nog een mannetje bij je je in de buurtquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hang nu binnen op de bank tv en youtube te kijken, met de ramen wijd open, een koud roséetje en een slapende kater tegen mijn voet aan
Het kan slechter. Al had ik vanavond liever op date geweest met een hele leuke vent... heb dat helaas vanmorgen af moeten zeggen
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Belsezar het volgende:
Fax, als de winter je tegenviel en de zomer/lente ook dan zijn er volgens mij zat andere landen waar je heen kan gaan.
Jij zuurpruim.
Mooie herfst, matige winter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
About bloody time.
Jij hebt de hele herfst en winter je pleziertje gehad
Niet eind april.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga zelf dan ook lekker naar Brazillie. Dit is Nederland, hier moet het koud en guur zijn
Heb je geen emmers?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
zou ook wel een kinderbadje op het balkon willen maar heb geen kraan buiten
Precies, prachtig lekker zomers weerquote:
Wat volgende week weer weg is, hahahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, prachtig lekker zomers weer
Das niet koud en guur zoals faxie beschrijft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh jawel. Het hoort rond de 16 graden te zijn nu.
Jawel, maar dat gaat nooit zonder lekken en druppelen huehue en ik heb een houten vloer.quote:
Voor jou wel toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet koud en guur zoals faxie beschrijft.
Barbecueën op mijn verjaardag een week terug. Ik heb het gedaan 2x de afgelopen 5 verjaardagen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, prachtig lekker zomers weer
Alleen daarom hoop ik dat er geen zuchtje wind staat komende 4 maandenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat volgende week weer weg is, hahahahaha
Hier niks van gemerktquote:
En ik hoop dat het flink gaat regenen de komende maandenquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik dat er geen zuchtje wind staat komende 4 maanden
Ugh, lees dit te laatquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kan ik @:Debsterr wel lokken met een ijsje bij Intelligentia
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorryquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik hoop dat het flink gaat regenen de komende maanden
Debsterr!quote:
Hey jijquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorry
[..]
Debsterr!
Geen B&J cookie dough in huis dus?
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het gaat een droge snikhete zomer worden, sorry
[..]
Debsterr!
Geen B&J cookie dough in huis dus?
Yes. https://www.haremaristeit.nl/aardbeiensoep/quote:
Klinkt als een uitstekende zaterdagquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey jij.
Nope, maar wel in de zon op het dakterras met een biertje. En straks aardbeien soep als toetje
Ik, als zonnekoningquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zegt dat?Paar jaar geleden hadden we nog een natte huehue kutzomer
Bleeeeehquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Ik ga de bbq maar eens aansteken
[..]
Ik, als zonnekoning
Beetje jaloers, wij gaan niet bbq-en. Smakelijk vast!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt als een uitstekende zaterdag
Ik ga de bbq maar eens aansteken
[..]
Ik, als zonnekoning
Mmmmmmmquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. https://www.haremaristeit.nl/aardbeiensoep/
Jaloersquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
Hier gaat ook de BBQ aan zo. Lekker meedoen met die ekte Nederlanders
Ieuw dode dieren eten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:36 schreef Kopjechino het volgende:
Hier gaat ook de BBQ aan zo. Lekker meedoen met die ekte Nederlanders
Je krijgt een BBQ van mij voor je verjaardag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Lekker paprika en champignons op de braai
Lief.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt een BBQ van mij voor je verjaardag.
Zou pas mogen als je ze eerst wekelijks een keer aftrekt een jaar lang.quote:
Visquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef MissMSX het volgende:
Lekker paprika en champignons op de braai
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou pas mogen als je ze eerst wekelijks een keer aftrekt een jaar lang.
Net zoals bij die dolfijnen.
Mossels?quote:
Oesters...quote:
Die kun je meteen eten toch?quote:
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.quote:
Met een beetje witte wijn, mosterd, ui, knoflook en zoutwater . Halverwege even schuddenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.
Qua koken/bakken een kwestie van minuten trouwens.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet. De schelpen eerst wassen (want zand enzo) en alle rauwe open mosselschelpen weggooien, dan alle dichte mossels koken/bakken totdat ze open gaan. Alle niet-geopende mosselschelpen weggooien.
Ik begon met voor zover ik weet niet .quote:
Lieve Lotusssquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik begon met voor zover ik weet niet .
Maar hey,is makkelijker typen he.
Waren alle mossels maar met een paar minuten klaar te maken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Californium het volgende:
Lieve Lotusss
Het was een seksgrapjeVandaar de
Wauw... dat ik een seksgrapje niet oppik... (hue hue pik)quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Lieve Lotusss
Het was een seksgrapjeVandaar de
Beetje schurken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waren alle mossels maar met een paar minuten klaar te maken.
Of ik ben erg vuigquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wauw... dat ik een seksgrapje niet oppik... (hue hue pik)
Dan ben ik wel erg moe/ziek/whatever.
Sorry!
Dat sowieso.quote:
Ik normaal dus ook. Gewoon echt heel erg.quote:
Ziltig, vlezig... lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel lekker hoor dat zoutige van de mossel.
Stop it woman!quote:
Geen ideequote:
Sorry. Ik zal me weer zedig gedragen hier.quote:
Nu heb ik zin in mosselsquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal me weer zedig gedragen hier.
Enkelvoud of meervoud?quote:
Een goede is voldoendequote:
Nee joh, da's veeeeeel te exotisch. Gewoon AGV. Dan wel met appelmoes erbij, want da's zo lekker lente-achtig en fris met dit fijne weer!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Vanmiddag hadden de bejaarden paella met mossels, maar niemand lustte het.
Ik heb het zelf nooit gehad maar heb wel meegemaakt hoe een ander het er weer uitgooide en dat was wel genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Vanmiddag hadden de bejaarden paella met mossels, maar niemand lustte het.
You sweet summer childquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Tomatenrijst alleen al doet het hem wel voor mij. En dan ook nog vis erdoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Paella is ook maar gewoon rijst met kliekjes.
Wat is tomatenrijst?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Tomatenrijst alleen al doet het hem wel voor mij. En dan ook nog vis erdoor
Ik zal je wat vertellen: mijn moeder (die altijd kookte) moest niks hebben van rauw vlees/vis en ook niet van zeevruchten, omdat ze dat zelf niet lust.quote:
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijstquote:
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsausquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen: mijn moeder (die altijd kookte) moest niks hebben van rauw vlees/vis en ook niet van zeevruchten, omdat ze dat zelf niet lust.
Ik heb toen ik een tiener was met mijn vader voor het eerst rauwe haring gegeten en pas toen ik 25+ was voor het eerst mosselen.
Dus ik ben niet helemaal into zeevruchten enzo. Als je een goed recept hebt, dan sta ik er wel heel erg voor open!!!
Ik heb nog nooit paella opquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijst
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsaus
Dat zou ik niet weten eigenlijk, zou het denk ik niet aandurvenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit paella op
Zou dat ook goed gaan in een rijstkoker? Of koekt de de boel dan aan?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef MissMSX het volgende:
Paella is ook maar gewoon rijst met kliekjes.
quote:
Nou jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paella zit toch vol tomaat? Maar je kunt dus ook gewoon rijst met een blik tomatenblokjes laten garen in plaats van gewoon in water, en dan heb je tomatenrijst
Ik denk dat je koker dan ook heel vies wordquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd het idee dat de mossels de roomsaus 9 van de 10 keer afstoten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed recept voor mossel met roomsaus
Nee! gewoon een megapan zodat je tomatensaus en groenten en kip en visje kan meegarenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een vies grapje was?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd het idee dat de mossels de roomsaus 9 van de 10 keer afstoten.
Je moet ze nat serverenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd het idee dat de mossels de roomsaus 9 van de 10 keer afstoten.
Dat is prima schoon te maken toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat je koker dan ook heel vies word
Dat kan ook in mijn rijstkoker toch?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! gewoon een megapan zodat je tomatensaus en groenten en kip en visje kan meegaren
Ja en ik maakte een grap over hoe Faxie nooit seks heeftquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een vies grapje was?
Wat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een vies grapje was?
Hoegroot is jouw rijstkoker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ook in mijn rijstkoker toch?
Ooooh die miste ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ik maakte een grap over hoe Faxie nooit seks heeft
Affreus ditquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en ik maakte een grap over hoe Faxie nooit seks heeft
Neem me dan eens mee naar een tapas restaurant waar ze cocktails hebben! Dan doe ik 1 van mn nieuwe jurkjes aan! Die mintgroene met japanse bloemetjes!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar jij hebt kei veel nog nooit op
Zoals een fatsoenlijke pizza
Of echte tapas
Dit klinkt interessant.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet mannen daten, niet Alluresquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neem me dan eens mee naar een tapas restaurant waar ze cocktails hebben! Dan doe ik 1 van mn nieuwe jurkjes aan! Die mintgroene met japanse bloemetjes!
Litertje of 3 denk ik.quote:
Je mossel staat er helemaal open voor?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen: mijn moeder (die altijd kookte) moest niks hebben van rauw vlees/vis en ook niet van zeevruchten, omdat ze dat zelf niet lust.
Ik heb toen ik een tiener was met mijn vader voor het eerst rauwe haring gegeten en pas toen ik 25+ was voor het eerst mosselen.
Dus ik ben niet helemaal into zeevruchten enzo. Als je een goed recept hebt, dan sta ik er wel heel erg voor open!!!
oké. Mannen willen me toch niet dus ik geef het opquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neem me dan eens mee naar een tapas restaurant waar ze cocktails hebben! Dan doe ik 1 van mn nieuwe jurkjes aan! Die mintgroene met japanse bloemetjes!
RTquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Elvi het volgende:
Als Allures wat meer alcohol zou kunnen drinken zou ik op date gaan met dr.
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Allures het volgende:
[..]
oké. Mannen willen me toch niet dus ik geef het op
Nou vorige keer ging ik best goed! En ik word er heel gezellig van al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Elvi het volgende:
Als Allures wat meer alcohol zou kunnen drinken zou ik op date gaan met dr.
Hihihi.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou vorige keer ging ik best goed! En ik word er heel gezellig van al zeg ik het zelf
De scrubs van Kneipp zijn heel fijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Allures het volgende:
Ik moet wel echt even bodyscrub gaan halen met al die zonnebrand en dat vuil van buiten en zo
Bah
Pics van die handelingen met nadruk op de borsten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Allures het volgende:
Ik moet wel echt even bodyscrub gaan halen met al die zonnebrand en dat vuil van buiten en zo
Bah
Borsten scrub je met een gezichtsscrub omdat de huid daar dunner is gekquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pics van die handelingen met nadruk op de borsten.
Hier in het dorp ging zo'n verhaal rond van een meid die in bad uitgleed en met haar vagina aan de kraan bleef hangenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
De scrubs van Kneipp zijn heel fijn
Alleen met sommige moet je oppassen want er zit dan ook olie in en dan kan je uitglijden in de douche
Spannend, dat dorpsleven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in het dorp ging zo'n verhaal rond van een meid die in bad uitgleed en met haar vagina aan de kraan bleef hangen
Ik snap wel dat mensen hun dorp nooit uitkomen.quote:
Hoe danquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in het dorp ging zo'n verhaal rond van een meid die in bad uitgleed en met haar vagina aan de kraan bleef hangen
Maar is die met echt zout? Dat vind ik belangrijk ivm de vissenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
De scrubs van Kneipp zijn heel fijn
Alleen met sommige moet je oppassen want er zit dan ook olie in en dan kan je uitglijden in de douche
Ik heb vanmiddag voor het eerst in iets van 10 jaar appelmoes gekochtquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee joh, da's veeeeeel te exotisch. Gewoon AGV. Dan wel met appelmoes erbij, want da's zo lekker lente-achtig en fris met dit fijne weer!
net op tijd geleerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Borsten scrub je met een gezichtsscrub omdat de huid daar dunner is gek
Met suiker. Er zitten geen plastic bolletjes in. Wel in die van de Etos dus dat vond ik echt heel stomquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar is die met echt zout? Dat vind ik belangrijk ivm de vissen
ah ook goed! Ja precies ik moet geen bolletjes in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Met suiker. Er zitten geen plastic bolletjes in. Wel in die van de Etos dus dat vond ik echt heel stom
Oh als je ouder wordt merk je wel duidelijk verschil hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Is de huid daar echt dunner ja? Voel niet zoveel verschil.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Is de huid daar echt dunner ja? Voel niet zoveel verschil.
Ah, dan komt het gewoon nog. Goed om voorbereid te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh als je ouder wordt merk je wel duidelijk verschil hoor
quote:Paramedisch natuurkundig therapeut Nicole (53) vindt dat er te veel oorvervuiling in Nederland is. En dat doet haar getraumatiseerde paard Zazou geen goed. Dit heeft haar doen besluiten om te vertrekken. Ze heeft samen met haar man Cosmas (55) - die gelukkig ook mee wil - een chateau gekocht in de Franse Pyreneeën. In het hoogseizoen bieden ze kamers voor toeristen aan en de rest van het jaar willen ze mensen ontvangen die door Nicole behandeld willen worden. Nicole beschikt over geneeskrachtige gaven, werkt met energiebanen en kan dingen heel goed aanvoelen. Paardenvriendin Thérèse (40) gaat ook mee. Nicole is van mening dat ze heel goed kan helpen met het ontvangen van gasten en het verzorgen van de paarden. Cosmas heeft zo zijn bedenkingen over Thérèse. Volgens hem is het een pittige dame die nog wel eens voor problemen kan gaan zorgen...
Appelmoes uit een potje is echt smerigquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag voor het eerst in iets van 10 jaar appelmoes gekocht
Ik ook. Misschien hebben we er gewoon eelt op gekweekt in die jarenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet
En ik zei wel net op tijd maar ik doe al jaren met gewone scrub
daarmee ben ik wel zeker te laatquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
Je moet je tetten ook afspoelen met koud water na het douchen. Blijven ze stevig van
Ik spoel mn piemel ook altijd na met koud waterquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
Je moet je tetten ook afspoelen met koud water na het douchen. Blijven ze stevig van
dat is niet te zien op je dickpics hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spoel mn piemel ook altijd na met koud water
Daar is ook een mannelijke variant van, naderhand afspoelen met koud waterquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
Geen stevige piemel?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
dat is niet te zien op je dickpics hoor
Same here vandaag, ik + bus deo + aansteker voelt als:quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:33 schreef DrMarten het volgende:
De eerste mug van het seizoen vermoord
Gossiequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
dat is niet te zien op je dickpics hoor
Een rauwe open mossel is bedorven hèquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je mossel staat er helemaal open voor?
Ja je moet wel even je best doen voor de mossel open wil gaan, gaat niet direct zo makkelijk als lospe denktquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een rauwe open mossel is bedorven hè
Gewoon droog erin rammen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja je moet wel even je best doen voor de mossel open wil gaan, gaat niet direct zo makkelijk als lospe denkt
Nou gozert, ram 'm d'r maar droog in!quote:
Neem een cheap-ass abo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik denk erover een nieuwe telefoon te kopen en plots staat FOK! vol met reclame voor telefoons. Eng altijd.
De wondere wereld van cookies!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik denk erover een nieuwe telefoon te kopen en plots staat FOK! vol met reclame voor telefoons. Eng altijd.
Gaat me vooral om een telefoon waarvan het oplaadpunt het gewoon doet.quote:
Ik denk wel dat jij de eerste van ons tweeen gaat zijn met een telefoonabonnement.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat me vooral om een telefoon waarvan het oplaadpunt het gewoon doet.
Telefoonwinkel hier is net weg, dus moet nieuwe zoeken. Of Chinaphone kopen via ali.
Ik kan je helpenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat me vooral om een telefoon waarvan het oplaadpunt het gewoon doet.
Telefoonwinkel hier is net weg, dus moet nieuwe zoeken. Of Chinaphone kopen via ali.
Ik word toch nieuwsgierig ivm die naïviteit van die mensen.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een tiefuswijf bij “ik vertrek”. Ook weer totaal geen enkele taalkennis. Zo kansloos.
Oude supermarkt ipasquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel bieren gehaald, laatste tijd gek op Weizeners. Ook wat IPA ingeslagen.
En pistachenootjes, vers stokbrood met sausjes.
Its a feast[ afbeelding ]
Vertel ons, wat er fout aan is en wat wij zouden moeten doen om het te verbeteren, oh verlichte zytholoogquote:
Ipas drink je vers en in de supermarkt staan ze vaak al lang op de plank omdat ze niet snel genoeg verkopen En dan worden ze viesquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vertel ons, wat er fout aan is en wat wij zouden moeten doen om het te verbeteren, oh verlichte zytholoog
Ik haat jou een beetje. Mijzelf en mijn lijf des te meerquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:16 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb wel genoeg van bier, de bbq loopt ten einde, bezoek gaat zo de deur uit. Het is Caipirinha tijd!
[ afbeelding ]
Ik haat dat de supermarkten morgen dicht zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:18 schreef Allures het volgende:
Ik haat dat de sportschool morgen dicht is
Stomme Pasen
Want one?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik haat jou een beetje. Mijzelf en mijn lijf des te meer
En nu ga je mij nog meer haten, alles is hier morgen gewoon open, tot 20:00quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik haat dat de supermarkten morgen dicht zijn.
Stomme Pasen.
Zelf op de fiets tappen, of rennen, of een rugzak met stenen erin de trap op en af rennen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:20 schreef Allures het volgende:
Daar is wat makkelijker om heen te werken toch
Je kunt wat moeilijker vooruit sporten
Ik haat jou. Niet een beetje. Gewoon compleet. Blegh!quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Want one?
[..]
En nu ga je mij nog meer haten, alles is hier morgen gewoon open, tot 20:00
Ik haat jou nu ook.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
AH xl hier is gewoon open van 8:00 tot 22:00 morgen
Stierenstront, hier renderen ze de pan uit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Ipas drink je vers en in de supermarkt staan ze vaak al lang op de plank omdat ze niet snel genoeg verkopen En dan worden ze vies
Simpel zat
Ga dan bij 24/7 Ik kan er altijd terecht maar sport vanaf april alleen maar buiten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:18 schreef Allures het volgende:
Ik haat dat de sportschool morgen dicht is
Stomme Pasen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
Wat een heerlijke dag gehad
Nu even in de tuin nagenieten met wat muziek op
Een provinciestad die zelf niet refo is, maar tot op een paar jaar terug wel door gerelateerde partijen bestuurd werd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:32 schreef MissMSX het volgende:
In wat voor hell hole woon je dan dat de supermarkt niet open is?
Niks voor jou, maar ik heb deze opstaanquote:
Een Discman?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niks voor jou, maar ik heb deze opstaan
Kan er naar luisteren, maar niet mijn ding neequote:Op zaterdag 20 april 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, kan mij nog het gevoel herinneren van mijn Discman met 60 seconden geheugen buffer. Die kon je een minuut lang schudden en dan speelse hij gewoon door.quote:
Ik gebruikte in mijn jeugd de sony walkman die mijn moeder als puber had gekocht. Het ding doet het nog steeds.quote:
Lekkere muziek wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dat is bijna niksquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan er naar luisteren, maar niet mijn ding nee
Haha, geniaal!quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker, kan mij nog het gevoel herinneren van mijn Discman met 60 seconden geheugen buffer. Die kon je een minuut lang schudden en dan speelse hij gewoon door.
Ja toch! Heb nog meer van dit soort muziek als je interesse hebt?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekkere muziek wel.
*noteert bandnaam
Heb er ook nog 1 van mijn vader liggen die het nog doet. Inclusief bandjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruikte in mijn jeugd de sony walkman die mijn moeder als puber had gekocht. Het ding doet het nog steeds.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef Faxie het volgende:
Vond het maar onhandige dingen. Ik had een compacte cassettespeler
quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:55 schreef Californium het volgende:
Naar Huis.
Slapen ofzo... Bijna 12 uur hier gezeten
Awhhhhquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik haat jou. Niet een beetje. Gewoon compleet. Blegh!
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:55 schreef Californium het volgende:
Naar Huis.
Slapen ofzo... Bijna 12 uur hier gezeten
Jaa, lopen met je discman zonder je arm als gyroscopisch verlengstuk te hoeven gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker, kan mij nog het gevoel herinneren van mijn Discman met 60 seconden geheugen buffer. Die kon je een minuut lang schudden en dan speelse hij gewoon door.
Moet jij niet gezellig doen op je BBQ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaa, lopen met je discman zonder je arm als gyroscopisch verlengstuk te hoeven gebruiken
En jij niet op de jouwe?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet jij niet gezellig doen op je BBQ?
Nee, ik zit in m'n eentje buiten. Heerlijkquote:
Alleen zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zit in m'n eentje buiten. Heerlijk
Is al 3 kwartier geleden afgelopen, lekker in de tuin met een caipirinha met wat muziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet jij niet gezellig doen op je BBQ?
Me and my musicquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is al 3 kwartier geleden afgelopen, lekker in de tuin met een caipirinha met wat muziek op de achtergrond
Poedeltje en hangbuikzwijntje lopen rond ja?quote:
Ja toch, haast alsof ik in Rio zitquote:
Ik doe alles met muziek erbijquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister echt alleen muziek wanneer ik er echt voor kan gaan zitten. Kan niet tegelijk muziek luisteren en wat anders doen
Helemaal eensquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik doe alles met muziek erbijKan haast niet zonder.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Helemaal eens
Ik doe echt alles met muziek
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Me and my music
Ik ben daardoor nooit écht alleen.
Bij mij ook. Voor elke mood weer andere muziekquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Heeft ook alles met mijn stemming te maken, als ik ergens zin in heb of het weekend begint oid merk je dat aan de muziek waarnaar ik luister
quote:
Foto's maken en politie bellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
Jongeren zitten hier in het park naast mijn huis allemaal glazen flesjes kapot te gooien. Moet ik er wat van gaan zeggen?
Er worden hier veel honden uitgelaten. Straks verwondt een hond of kind zich nog eraan
Glas schiet namelijk echt alle kanten op..
Ja misschien bel ik wel even. Hangjongerenquote:
Zou ik wel doenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
Jongeren zitten hier in het park naast mijn huis allemaal glazen flesjes kapot te gooien. Moet ik er wat van gaan zeggen?
Er worden hier veel honden uitgelaten. Straks verwondt een hond of kind zich nog eraan
De vraag is hoe ze er op zouden reageren...quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
Nou heb wel eens een keer gehad dat een van hen me bij de keel greep met nieuwjaarquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vraag is hoe ze er op zouden reageren...
Nu is de meeste jeugd niet zo kut in de praktijk, maar je zal ze net treffen...
Faxie loslatenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:22 schreef Kopjechino het volgende:
Mja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou heb wel eens een keer gehad dat een van hen me bij de keel greep met nieuwjaar
Hihi wat een goed grapje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Poedeltje en hangbuikzwijntje lopen rond ja?
Oh wow, ja das best heftigquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou heb wel eens een keer gehad dat een van hen me bij de keel greep met nieuwjaar
Oh man wat was dat goedquote:
Nah, hij deed het niet zo hard. Kan erger. Maar is alsnog niet fijnquote:
Ok hij was niet sterk, maar je had een kwartier voor een respons, ik had ook meer verwacht.quote:
Oehquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb twee glazen wijn genomen. En nu ben ik denk ik dronken
Eindelijk seks voor kaneelquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb twee glazen wijn genomen. En nu ben ik denk ik dronken
Wakker pijpenquote:
Had je net zo goed nuchter kunnen blijvenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil geen huiselijk geweld uitlokken.
Weer te diep in het glaasje aan het kijken?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
Ik zit hier in de pub en ik zie een mix van halfnaakt @:lotusss en @:Elvi
Sowiesoquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer te diep in het glaasje aan het kijken?
Huuuuuuuuuquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
Nou als dat geen neuqen wordtquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
Ik heb geen vrienden of familie qua dat gedeelte van de maatschappij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Pas jij je kleding ook aan als je op reis gaat naar trailerparktrashUK?
Ik schaar ongeveer de hele uk onder dat deel, arm volk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden of familie qua dat gedeelte van de maatschappij.
Maar mocht jij wel belangrijke info hebben die jij wilde weten, please enlighten me.
Deze uitspraak zegt meer over jou dan over de bewoners van het UK.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik schaar ongeveer de hele uk onder dat deel, arm volk.
Let niet op MCH, zijn uitspraken raken kant noch wal, MCH staat niet voor niks zijn eeuwig durende Murderous Cunt Hangover.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Deze uitspraak zegt meer over jou dan over de bewoners van het UK.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Let niet op MCH, zijn uitspraken raken kant noch wal, MCH staat niet voor niks zijn eeuwig durende Murderous Cunt Hangover.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Let niet op MCH, zijn uitspraken raken kant noch wal, MCH staat niet voor niks zijn eeuwig durende Murderous Cunt Hangover.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lotusss belsezar wilt in je broekje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat dat hele land verrot is dan houd je er net als al die domme sukkels die voor de brexit hebben gestemd gewoon teveel vanquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
o 2017 schatting qua inwoners 66,040,229
Dus ruim 4 * zoveel mensen als in NL.
En jij niet stiekem dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Lotusss belsezar wilt in je broekje.
Wat heb ik jou nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hm zal zo eens kijkenquote:
Tuurlijk, want iedereen daar heeft vóór de Brexit gestemd. Daardoor is er in het Parlement nog steeds superveel shit over al maanden lang.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat dat hele land verrot is dan houd je er net als al die domme sukkels die voor de brexit hebben gestemd gewoon teveel van
Seriously, onderbouw jouw achterlijke argumenten eens beter. Mijn mening over jou was al niet positief door eerdere uitspraken; maar dit slaat toch allesquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat dat hele land verrot is dan houd je er net als al die domme sukkels die voor de brexit hebben gestemd gewoon teveel van
Ik kon het niet laten, voel je vrij om hetzelfde te doen met belsezar en ik zal je eenquote:
Dat topic heeft een upje nodigquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:07 schreef Belsezar het volgende:
Wat was dit topic toch geniaal:
R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. #2
Ik zit het nu terug te lezen![]()
![]()
Niet echt gezellig in de pub he?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien zien de mensen ook zo bleek door vitamine te kort en ondervoeding?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Engeland is toch gewoon voor een groot deel tokkie? Die armoedige huizen alleen al.
Ik heb het vorig jaar geprobeerd maar het stierf een onverdiende en vroege dood.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat topic heeft een upje nodig
Leuk om te lezen
En de inteelt. Vergeet dat ook vooral niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien zien de mensen ook zo bleek door vitamine te kort en ondervoeding?
Het is gewoon een soort België. Kunnen ze niks aan doen. Prachtige cultuur en geschiedenis maar ik zou er niet gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien zien de mensen ook zo bleek door vitamine te kort en ondervoeding?
ja dat krijg je wel een beetje op een eiland...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
En de inteelt. Vergeet dat ook vooral niet.
Ja maar België heeft nog goed bier...quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort België. Kunnen ze niks aan doen. Prachtige cultuur en geschiedenis maar ik zou er niet gaan wonen.
Klinkt goed, maar zou geen heel album achter elkaar kunnen luisteren denk ikquote:
En chocola.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar België heeft nog goed bier...
Beetje respect, zonder onze UK vrienden hadden we nu geen marrokanen gehad, een fleurende economie en Duits gepraat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort België. Kunnen ze niks aan doen. Prachtige cultuur en geschiedenis maar ik zou er niet gaan wonen.
En de pies, my god the piesquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En chocola.
Maar Engeland heeft curry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |