Doetjequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Gvd had al een maand geen note wtf is dit
Wat nouquote:
Nee nu niet, ben moequote:
Hoezo, bied je je aan?quote:
Betaquote:
Lijkt mij lastig om verliefd te zijn op elke man.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik word altijd verliefd op onbereikbare mannen zodat ik geen echte relatie hoef aan te gaan
Ik zag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zag dat ik niet serieus was
wow rappertje in mij
haha Aber heeft een oogje op Hitlerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik word altijd verliefd op onbereikbare mannen zodat ik geen echte relatie hoef aan te gaan
Heb je gedronken??quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
haha Aber heeft een oogje op Hitler
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb vandaag 1 biertje opquote:
Zo'n Baudet type die hamsters dood gaast zitten bijten voor haar neus en dat ze daarom gaat kirren en vloeien, ze zijn te herkenbaar, te simpel en doorzichtig zulke vrouwtjes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit is op geen enkele manier grappigquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goede matchquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gefrustreerd omdat ik je 3 maanden geleden een incel noemdequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Baudet type die hamsters dood gaast zitten bijten voor haar neus en dat ze daarom gaat kirren en vloeien, ze zijn te herkenbaar, te simpel en doorzichtig zulke vrouwtjes.
Dream away kidquote:
@Amaranthaquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag is trouwens de verjaardag van hitler
Nee niet echt, kan me ook niet heugen en dekt ook niet echt de ladingquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gefrustreerd omdat ik je 3 maanden geleden een incel noemde
Jood gespotquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is op geen enkele manier grappig
Wiki zegt dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag is trouwens de verjaardag van hitler
Ik heb ook gelijkquote:
Ik vermoed eerder zin in een sterke schouder, een lach en wild ronddraaiende tongen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft vast hele lijstjes met pure evil in haar hoofd.
Misschien moet je haar eens een dm sturen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder zin in een sterke schouder, een lach en wild ronddraaiende tongen.
En dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens een dm sturen.
geef die jongen eens even wat tips, casanovaquote:
Please pleasequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geef die jongen eens even wat tips, casanova
gekke Gerrit je wilt te graag gekke Gerrit het is beter dat je chillt vandaagquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gekke Gerrit je wilt te graag gekke Gerrit het is beter dat je chillt vandaag
Vrouwen willen sterke ontzorgende mannen, ze willen zich veilig en geborgen voelen, dat is toch wel de minimale basis, ik denk niet dat hij al zover is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geef die jongen eens even wat tips, casanova
Ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen willen sterke ontzorgende mannen, ze willen zich veilig en geborgen voelen, dat is toch wel de minimale basis, ik denk niet dat hij al zover is.
Hij is nochtans blank.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik beschouw dit dus echt als een lagere levensvorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |