Raarquote:
Ben nu bezig met de meisjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom ben je na vorig jaar gestopt
Netjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom ben je na vorig jaar gestopt
Snap ik, vrouwen zijn lastige wezensquote:
Had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van urinedruppels en vaginaal voorvocht op de bar.
Jawelquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even helemaal lekker zelf doen wat ik zelf wil is niet slecht.
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerkingquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden
Maar Aber is wel het type alles of niets, die laat zich helemaal onderdompelen.
Ja bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Misschien lukt het komende schooldisco
Vind jij niks he, dat makkelijke. Dat de sleutel zeg maar gewoon onder de mat ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerking
Ging jij maar compleet oceaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerking
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja bedankt
Ik ben al aan het oefenen op mijn moeder.
Ja en was het maar de Titanicquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Flamarande het volgende:
Zat ik maar op een schip op de oceaan
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jij niks he, dat makkelijke. Dat de sleutel zeg maar gewoon onder de mat ligt.
Anders waren ze niet lang inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.
En nu zoek je wat leuks?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.
Welkom op fokquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Gvd had al een maand geen note wtf is dit
echt hequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook pit hebben zonder een verzuurde kuthoer te zijn.
Doetjequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Gvd had al een maand geen note wtf is dit
Wat nouquote:
Nee nu niet, ben moequote:
Hoezo, bied je je aan?quote:
Betaquote:
Lijkt mij lastig om verliefd te zijn op elke man.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik word altijd verliefd op onbereikbare mannen zodat ik geen echte relatie hoef aan te gaan
Ik zag.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je zag dat ik niet serieus was
wow rappertje in mij
haha Aber heeft een oogje op Hitlerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Flamarande het volgende:
Ik word altijd verliefd op onbereikbare mannen zodat ik geen echte relatie hoef aan te gaan
Heb je gedronken??quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
haha Aber heeft een oogje op Hitler
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
heb vandaag 1 biertje opquote:
Zo'n Baudet type die hamsters dood gaast zitten bijten voor haar neus en dat ze daarom gaat kirren en vloeien, ze zijn te herkenbaar, te simpel en doorzichtig zulke vrouwtjes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit is op geen enkele manier grappigquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goede matchquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gefrustreerd omdat ik je 3 maanden geleden een incel noemdequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Baudet type die hamsters dood gaast zitten bijten voor haar neus en dat ze daarom gaat kirren en vloeien, ze zijn te herkenbaar, te simpel en doorzichtig zulke vrouwtjes.
Dream away kidquote:
@Amaranthaquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag is trouwens de verjaardag van hitler
Nee niet echt, kan me ook niet heugen en dekt ook niet echt de ladingquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:31 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gefrustreerd omdat ik je 3 maanden geleden een incel noemde
Jood gespotquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is op geen enkele manier grappig
Wiki zegt dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag is trouwens de verjaardag van hitler
Ik heb ook gelijkquote:
Ik vermoed eerder zin in een sterke schouder, een lach en wild ronddraaiende tongen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft vast hele lijstjes met pure evil in haar hoofd.
Misschien moet je haar eens een dm sturen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder zin in een sterke schouder, een lach en wild ronddraaiende tongen.
En dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens een dm sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |