Snap ik, vrouwen zijn lastige wezensquote:
Had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van urinedruppels en vaginaal voorvocht op de bar.
Jawelquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even helemaal lekker zelf doen wat ik zelf wil is niet slecht.
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerkingquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden
Maar Aber is wel het type alles of niets, die laat zich helemaal onderdompelen.
Ja bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Misschien lukt het komende schooldisco
Vind jij niks he, dat makkelijke. Dat de sleutel zeg maar gewoon onder de mat ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerking
Ging jij maar compleet oceaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die vegans altijd, overmatige principes maar als je het minnespel een beetje doorhebt gaan ze compleet hysterisch oceaan met een enkele sociaal gewenste opmerking
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja bedankt
Ik ben al aan het oefenen op mijn moeder.
Ja en was het maar de Titanicquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Flamarande het volgende:
Zat ik maar op een schip op de oceaan
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jij niks he, dat makkelijke. Dat de sleutel zeg maar gewoon onder de mat ligt.
Anders waren ze niet lang inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.
En nu zoek je wat leuks?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lange relaties gehad met erg "makkelijke" vrouwen.
Welkom op fokquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Gvd had al een maand geen note wtf is dit
echt hequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook pit hebben zonder een verzuurde kuthoer te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |