Yeah eigen subforumquote:
Tijdens het sjoelen een eigen subforum, of wat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Yeah eigen subforum![]()
Kan me herinneren dat een aantal mods het over hadden om dat te doen tijdens het sjoelen
Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ja een eigen sjoelforumquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens het sjoelen een eigen subforum, of wat?
Fijn dat het weer kan!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb zes weken niet mogen sporten vanwege de herstelperiode na de operatie. Vandaag kon ik dan eindelijk weer..
Het was een lijdensweg, maar wel fijn.
als je ideeėn hebt voor topics, ga je gang en open zequote:Op zaterdag 20 april 2019 18:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja een eigen sjoelforum![]()
Nee ging over de sjiro
Wat goed om te horen dat eten ook vrij goed gaat nu!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mag in principe alles weer eten, maar kauwen voelt nog een beetje raar. Dat komt vooral doordat m'n kiezen nog niet helemaal goed op elkaar aansluiten (dat zijn ze nu aan het finetunen met die elastiekjes). Praten gaat volgens iedereen prima, alleen ik heb nog wel het idee dat het moeizaam gaat, vanwege dat dove gevoel in m'n onderlip.
[..]
Ben inderdaad naar de sportschool geweest. Ik ging al jaren trouw elke week heen, maar ik had niet gedacht dat ik het heel erg zou missen. Toch had ik de tweede week na de operatie alweer gewoon echt zin om heen te gaan.
Een eigen subforum speciaal over sjoelen!quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tijdens het sjoelen een eigen subforum, of wat?
Er was een idee om het EuroVisie SjoelFestival te doen, maarjaquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een eigen subforum speciaal over sjoelen!
Wordt het dan niet misschien tijd voor een vast wielrenforum? Nu na de tour ook de giro een tijdelijke forum krijgt.quote:
Is een idee, eerst maar eens kijken hoe dit looptquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wordt het dan niet misschien tijd voor een vast wielrenforum? Nu na de tour ook de giro een tijdelijke forum krijgt.
Dit was gewoon thuis, ze spawnen hier bij de vleet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga voor Shuckle geen extra moeite doen, maar gefeliciteerd Dave!
Je moet ze wel eerst als rode aanklikken hč?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kan de blauwe schildpad maar niet vinden
Oh mooiquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was gewoon thuis, ze spawnen hier bij de vleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |