Dat dus.quote:
Nou mooi!quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus.Tweede bakkie was wel goed. Gelukzalig gevoel nu.
Nee, handjob en dan mikkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij dan precies doet? Uitspugen met een flubwubwub mond?
Sporten en daarna in de zon chillenquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:51 schreef Allures het volgende:
Ugh ik moet echt gaan sporten maar ik heb veel meer zin om gewoon lekker naar de markt te wandelen en daarna een ontbijtje in de zon
Of in bed blijven liggen
Wat een valse vrouw ben jij.quote:
Hij kon er wel om lachen. Het kwam wel wat verder dan ik dacht.quote:
Stiekem is het ook wel grappig. Al zou je 'm bij mij gegarandeerd terugkrijgen een volgende keer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Hij kon er wel om lachen. Het kwam wel wat verder dan ik dacht.
Terecht. Al bleef ik nu ook niet ongeschonden, kon een pluk haar uitspoelen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is het ook wel grappig. Al zou je 'm bij mij gegarandeerd terugkrijgen een volgende keer.
Karmaquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:22 schreef Debsterr het volgende:
Terecht. Al bleef ik nu ook niet ongeschonden, kon een pluk haar uitspoelen.
Mierquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Beetje te vroeg met de spulletjes van de honden inpakken. Nu zijn ze enthousiast en Mier stopt niet met piepen.
u houdt niet van ochtendseks?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Gatver, wat is dit voor gesprek op dit tijdstip?
En ikquote:
Ik blaf wel eens mensen af en ik kan kwispelen maar dat niet neequote:
Komt allemaal door de kweekjes van Cali.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Gatver, wat is dit voor gesprek op dit tijdstip?
Ik schrok al. Anders had ik een plekje te weinig gereserveerd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik blaf wel eens mensen af en ik kan kwispelen maar dat niet nee
Sniper rifle lenen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:42 schreef ArTiC het volgende:
Mensen in een Opel pauper cabrio die keihard muziek van de bee gees draaien op zaterdagochtend en dan voor je huis stil staan
Ja, of een handgranaat in die auto flikkeren.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, of een handgranaat in die auto flikkeren.
Dit wordt mijn dag niet, ik voel het al aan alles
Waar ga je naartoe dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik hoop dat t een beetje te doen is op de weg.
Zeeland uit zal t probleem niet zijn, tho. Terug misschien.
Zo'n onzin altijd. Als je geen korte broek draagt krijg je dus ook nooit kleur! Dus lekker pech als je reflecteert in de zon. Boeit mij ook niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:03 schreef ArTiC het volgende:
Twijfel over een korte broek maar mijn benen zijn nog RAL9010
Dat heb ik liever dan die kloterige pubers die hun mobieltje op vol volume zetten met van die afschuwelijke nederrap terwijl ze gwwoon over straat lopenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:42 schreef ArTiC het volgende:
Mensen in een Opel pauper cabrio die keihard muziek van de bee gees draaien op zaterdagochtend en dan voor je huis stil staan
Ik wilde vandaag ook eindelijk eens gaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben niet de enige die even door de carwash wil met zijn auto
Dat had ik donderdagnacht toen ik naar huis liep van de kroeg...mocro’s van 16/17 die onder een tunneltje van die mocro rap draaien. Moeten die niet naar bed?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan die kloterige pubers die hun mobieltje op vol volume zetten met van die afschuwelijke nederrap terwijl ze gwwoon over straat lopen
Onkruidquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben planten aan het zoeken voor in de tuin.
Best lastig.
Thuis loopt zijn vriendin te zeiken dat ie continue op zijn mobiel zit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:12 schreef Harmankardon het volgende:
Naar de bios geweest, zit er zo’n gast twee uur lang alleen maar met zijn mobiel te klooien. Waarom ga je dan in godsnaam?
Ik heb het weleens gevraagd, waarom dat joch zijn muziek zo hard had staan terwijl hij gewoon over straat liep.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat had ik donderdagnacht toen ik naar huis liep van de kroeg...mocro’s van 16/17 die onder een tunneltje van die mocro rap draaien. Moeten die niet naar bed?
Verwachte wel iig uitgedaagd te worden maar ze zeiden niks, tegenvaller
Wiet dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |