Een Dongemond kruisertje van 6.9 meter en een Parlevinker ! Mooie tijd gehadquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt goed,en ik wil het graag zien.
Ik ben benieuwd.Ik mis het varen wel,mijn zus en zwager hebben een vette boot,maar ik zie me daar niet de tijden beleven van vroeger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Dongemond kruisertje van 6.9 meter en een Parlevinker ! Mooie tijd gehad![]()
![]()
Blijft mooi deze.quote:
Op die Parlevinker heb ik boven een railing gelast en buitenbesturing gemaakt. Echt leukquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt goed,en ik wil het graag zien.
Slaap ze Sas.quote:
Ja die kan ik ook goed hebbenquote:
You better!quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb genoten van het leven en doe het nog even.![]()
![]()
Ga ik zo luisteren, trusten Til.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja die kan ik ook goed hebben
Check dit met Wef, is toch veel leuker dan FL?
/nu echt slapen
quote:
Oh, welkom danquote:
Hey Moquote:
Ik weet niet meer wat ik ben, maar 1 ding is zeker, ben die verbouwing zo zat als kouwe pap.quote:
Was maar goed dat je lekker sliep met al dat gedoe met kapen en niet goed etc etc.quote:
Ja, maar dat gaat over..................quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik ben, maar 1 ding is zeker, ben die verbouwing zo zat als kouwe pap.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was maar goed dat je lekker sliep met al dat gedoe met kapen en niet goed etc etc.
Airco-shit en ijskappen...................
Kortom ik zou niet teruglezen
quote:
quote:
Gewoon jezelf zijn en niet moeilijk gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Redelijk moeilijk om als newbee hier in 40+ serieus genomen te worden.
Alhoewel "genomen" worden hier een andere dimensie geeft
Ik ben niet anders geweest !quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en niet moeilijk gaan lopen doen.
ik kom hier al jaren en er is niemand die mij serieus neemtquote:Op zaterdag 20 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Eckt niemand....quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom hier al jaren en er is niemand die mij serieus neemt![]()
dus.........
*neemt*quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus.........
quote:
Ik zou niet anders willen.Serieus doe ik wel bij m`n psych.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dus.........
Een correctie?quote:
En een kus voor jou.......najaquote:
ik heb niet eens een psych... ken je nagaan ..........quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou niet anders willen.Serieus doe ik wel bij m`n psych.[ afbeelding ]
Ik ken er wel, maar ik zit er niet......quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet eens een psych... ken je nagaan ..........
Ze hebben een bank waar je op moet gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ken er wel, maar ik zit er niet......![]()
neequote:Op zaterdag 20 april 2019 02:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een correctie?
[..]
En een kus voor jou.......naja
Dure bank vast......quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben een bank waar je op moet gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |