Het zomernummer van 2019.quote:
die moet je in mn topic plaatsen dan toch ..quote:
Ik heb alles zelf betaald. Spouw-isolatie, panelen, hybride-ketel, HR++ glas.....en mensen maar zeiken. Het zal me een zorg zijn. Ik heb mijn deel gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De burger mag het 'klimaatprobleem' oplossen door het financieel verplicht op te hoesten, maar ondertussen blijven ze her en der vliegvelden uitbreiden en raketten lanceren. Als er íets is wat vervuilend is (door de mens veroorzaakt) zijn het kinderen, vliegtuigen en Musk hobby's.
Ja het kan welquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
kappen met humus en je hebt het weer
Ik hoor haar nu gawddd ik krijg echt wurgneigingen van haar stemquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja het kan welMaar het is niet echt nodig, kom Beyonce vanzelf wel ergens tegen
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoor haar nu gawddd ik krijg echt wurgneigingen van haar stem
En done.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
die moet je in mn topic plaatsen dan toch ..
quote:
quote:
Dat dus. Leef je leven, geniet en fuck de rest. Mensen denken veel te ingewikkeld, vinden zichzelf veel te belangrijk met oplossingen die niet te betalen zijn en hoogstwaarschijnlijk toch niet werken en het leven is al zo kort.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb alles zelf betaald. Spouw-isolatie, panelen, hybride-ketel, HR++ glas.....en mensen maar zeiken. Het zal me een zorg zijn. Ik heb mijn deel gedaan.
En als het heet is dan even de airco aan, heerlijk.
Vita brevis.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Leef je leven, geniet en fuck de rest. Mensen denken veel te ingewikkeld, vinden zichzelf veel te belangrijk met oplossingen die niet te betalen zijn en hoogstwaarschijnlijk toch niet werken en het leven is al zo kort.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Leef je leven, geniet en fuck de rest. Mensen denken veel te ingewikkeld, vinden zichzelf veel te belangrijk met oplossingen die niet te betalen zijn en hoogstwaarschijnlijk toch niet werken en het leven is al zo kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |