quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja sta je te zweten omdat je je airco weggehaald hebt, vliegt er een JSF over je huis
Tranen hier......quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja sta je te zweten omdat je je airco weggehaald hebt, vliegt er een JSF over je huis
quote:
quote:
230Vquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
kapen mag hier niet meer, je bent te laat of te vroeg .. ik waarschuw je ff
Coachella? Nee ik zie het wel op insta voorbij komen. Waar is dat te zien dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je BeyonNEE al gezien Till op Consjetta? geen idee hoe je dat schrijft
Ja daar kom ik ook voorquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
kapen mag hier niet meer, je bent te laat of te vroeg .. ik waarschuw je ff
Nou vooruit dan maar...quote:
De burger mag het 'klimaatprobleem' oplossen door het financieel verplicht op te hoesten, maar ondertussen blijven ze her en der vliegvelden uitbreiden en raketten lanceren. Als er 韊ts is wat vervuilend is (door de mens veroorzaakt) zijn het kinderen, vliegtuigen en Musk hobby's.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Netflix een docuquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Coachella? Nee ik zie het wel op insta voorbij komen. Waar is dat te zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |