denken dat je de genuine streamtoegang hebtquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekijk jij de streams niet meer?![]()
Wait whut?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denken dat je de genuine streamtoegang hebt
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?quote:
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife streamquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut?
[..]
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?
Damn, heeft flips me weer gescamedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife stream
Ik lig inderdaad in bedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife stream
Ik moet echt eens gaan upgraden naar premiumquote:
zeer smal hoofd, vrij dikke tettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Welke verhoudingen? Die van haar wenkbrauwen naar de borsten of wat?
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
In bed liggen is de eerste stap richting opstaan
Nee dat is wakker wordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
In bed liggen is de eerste stap richting opstaan
Nou nou, klinkt als iemand die wel een plaatje kan gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.
Word er zeeziek vanquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou nou, klinkt als iemand die wel een plaatje kan gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.
Ja maar ik ga niet opstaan als ik in bed lig maar niet wakker word of wel. Dus de eerste stap naar opstaan is wakker worden als je in bed ligt en slaaptquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wordt toch wakker terwijl je in bed ligt?
Kennelijk nu in slaapquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik wordt altijd pas wakker als ik beneden aan m’n derde kop koffie zit, ook wel mijn depresso genoemd.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Is er een beste mod die over een kwartier hier het nachtbagger topic van wil maken?
@Flippieequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Is er een beste mod die over een kwartier hier het nachtbagger topic van wil maken?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
ik kom niet meer aan posts buiten F&Lquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je had ook gewoon m’n post effe kunnen editen, nu blijft het er de hele nacht staan
Neuh maar wel een waardelozequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Zo is zij nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doen
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbaggerquote:
ik had het over de moderators jeetjequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |