Ja , maar je zit natuurlijk bovenin dus wat extra isolatie mag welquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat al heel lekker, maar dit is nog beter, i'm happy.![]()
Omdat ik vandaag thuisgebleven ben, had ik dat niet gedaan dan was vandaag een en al ergernis geworden....quote:
Gelukkig blijft het droogquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Midden volgende week pas klaar denk ik.
Ik zou maar oppassen, voor je het weet zeik ik je onder en ben je zeiknat.quote:
Ja maar misschien betaalt het wel goedquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dakdekker zijn lijkt mij overigens een behoorlijke kutbaan, respect voor die gasten, ze doen het prima.
Nope, ze staan nog steeds op het dak, aardige gasten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef sig000 het volgende:
Ze zijn bouwvergadering aan het houden nu inmiddels?
Weer andere dan die van je ramen neem ik aanquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ze staan nog steeds op het dak, aardige gasten.
Ja, ander bedrijf....quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer andere dan die van je ramen neem ik aan
OK, geen idee hoe precies de indeling is daarquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is hier nu zo donker dat het lijkt alsof ik in een kelder leef.
Dat nummer hebben ze vast nog niet vaak gehoord.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb vanochtend nog "kom van dat dak af" voor ze gezongen, en ik kreeg bijval.![]()
In één hoek, een soort nis, is het nu gewoon donker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, geen idee hoe precies de indeling is daar
Die gasten denken meestal, wat is dat voor een idioot.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat nummer hebben ze vast nog niet vaak gehoord.
Heb je geen lamp of zo daar?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In één hoek, een soort nis, is het nu gewoon donker.
Ja, die heb ik nu dus aan, zo raar.quote:
Hey, i live in darkness.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef chufi het volgende:
Bij mij is het nooit heel licht .. en ik hou niet van inkijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |