Waar te koop? Deze is perfect voor een vriendquote:
Dus in de kast laten staan .. of heb je een hele vette auto en loop je er graag me te pronken... Had jij geen Targa dak?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
En nee, je ziet de auto als er warme drank in zit, anders is het gewoon een zwarte mok
Scrol even terugquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waar te koop? Deze is perfect voor een vriend
oh winkeltje van Fann, mosterd/
quote:
Ja, ik las terug en reageerde voor verder lezen'.quote:
Ja, een vette auto (imho), en ja een targa dag...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in de kast laten staan .. of heb je een hele vette auto en loop je er graag me te pronken... Had jij geen Targa dak?
Oh nou ja het is een vriend tochquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik las terug en reageerde voor verder lezen'.
20 euro
Ja ! Hij kijkt altijd Ross om te relaxen, bijna elke dag.quote:
een porschequote:Op vrijdag 19 april 2019 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, een vette auto (imho), en ja een targa dag...
Maar als je de mok in de kast laat staan zie je de foto dus niet. Al staat ie idd in de kast
Op youtube? Of wordt dat nog ergens uitgezonden?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ! Hij kijkt altijd Ross om te relaxen, bijna elke dag.
Ik denk youtube? Eigenlijk niet gevraagd, was te verbaasd toen hij met verfkleurnamen ging strooien.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Op youtube? Of wordt dat nog ergens uitgezonden?
Dan zou het een vage kennis voor me zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ! Hij kijkt altijd Ross om te relaxen, bijna elke dag.
Het is een relaxte man op zich al. En vind het lekker om Bob Ross te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou het een vage kennis voor me zijn
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:36 schreef FANN het volgende:
@ TIL?
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i16384!8i8192
DASKAS!![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Vroeger had je van die pennen, als je dan schudde ging de BH uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |