abonnement Unibet Coolblue
pi_186307921
De titel zegt het al: welke inzending(en) van dit jaar vinden jullie overgewaardeerd en welke wordt of worden volgens jou onderschat?

Overgewaardeerd:
Rusland. Het lijkt mij dat de tweede plek bij de bookies vooral gebaseerd is op de verwachting dat de staging "epic" wordt, maar het nummer zelf vind ik niet zó bijzonder.

Ondergewaardeerd:
- Tsjechië. Leuk, vrolijk en apart nummer. Met een goede staging zal dit best nog eens kunnen gaan verrassen.
- UK. Oké, de melodie en de tekst zijn zwaar cliché, maar zelf vind ik het wel heel catchy en Michael brengt het nummer heel leuk. Ik denk dat het nog wel tussen plek 10 en 15 kan gaan eindigen.
  vrijdag 19 april 2019 @ 11:56:45 #2
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_186308231
Overgewaardeerd:
Weet niet helemaal of het hier past want het staat helemaal niet zo hoog, maar voor het lied (vooral van Cyprus aangezien vorig jaar) vind ik het overgewaardeerd. Ik vind Cyprus te hoog. Het is voor mij gewoon een herhaling van vorig jaar maar veel minder leuk, het is te makkelijk gedacht. Misschien maakt de staging het top hoor maar ja dat is ook weer met 4 dansers net als Eleni vorig jaar, maar dan met vrouwen.

Ondergewaardeerd:
-Polen. Ik vond het vreselijk maar het is even wennen. Ze zingen het super sterk en het valt gewoon goed.
-Roemenië. Ze zingt het super goed, maar ze krijgt bijna nergens liefde :( Misschien was de staging wat meh maar het lied zelf vind ik super leuk.
  † In Memoriam † vrijdag 19 april 2019 @ 11:59:30 #3
368283 ato
pi_186308264
Overgewaardeerd kan ik nu nog niets over zeggen, dat vond ik eerst wel van Noorwegen.
Nu ik ze bij EIC gezien heb, begrijp ik wel dat veel ESF fans het leuk vinden.

Ondergewaardeerd , absoluut Albanië.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186308563
Overgewaardeerd vind ik: Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Rusland en toch ook wel Zwitserland.
Ondergewaardeerd vind ik: Armenië, Slovenië, Albanië, Hongarije en Servië.
pi_186308605
Overgewaardeerd: Rusland. Om alle bekende redenen. Kitscherig nummer dat wellicht veel stemmen gaat vergaren omdat mensen vaak geneigd zijn te stemmen op wat men verwácht dat hoog gaat scoren.
Frankrijk: kan hier werkelijk niks positiefs aan vinden.

Ondergewaardeerd: Polen! Vond ik het eerst nog afgrijselijk, nu staat het in mijn top 10! Verfrissend én goed gezongen. Het refrein is simpel maar effectief, de combi rock/traditioneel werkt voor mij enorm aanstekelijk en daardoor onweerstaanbaar.
Dit kan óf roemloos ten onder gaan óf het is de dark horse van dit jaar
pi_186308878
Overgewaardeerd: Ijsland. Ik snap het wel, maar dit komt heel erg over als ‘Ik vind het alleen maar leuk want Hatari en omdat het zo alternatief is maar eigenlijk vind ik het lied niet eens zo heel interessant’

Ondergewaardeerd: Australie. Met stipt op nummer 1. Voor Albanie zie ik genoeg liefde op Twitter maar voor Australie zie ik te weinig. En het zit me tot hier ^ dat mensen denken dat het een joke-act is.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186309297
Overgewaardeerd: Rusland. Er wordt steeds gezegd dat de staging geweldig gaat zijn, maar naar mijn mening kan zelfs een staging dit nummer niet redden. Ik zie niet in hoe het nummer daardoor ineens geweldig gaat zijn :+ Verder snap ik Portugal ook niet helemaal. Het zou me niet eens echt verbazen als die zich niet kwalificeren :@

Ondergewaardeerd: Hongarije en Roemenië. UK ergens ook wel, die zie ik nog wel aardig wat jurypunten pakken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 april 2019 @ 13:28:06 #8
39237 crew  H_T
2733
pi_186309525
Overgewaardeerd: Italië. Ik hoor er echt niet in wat iedereen er in hoort. Wat mij betreft misschien net top 10, maar zeker geen kandidaat voor de winst.

Ondergewaardeerd: San Marino. Vrolijk liedje dat er wat mij betreft prima bij kan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186311412
Overgewaardeerd:
Rusland (zou nooit zo hoog in de peilingen hebben gestaan als het niet Sergej en Rusland was geweest)
Zweden (best een leuk nummer, maar ik vind het niet persé beter dan het nummer wat hij voor UK schreef en daar heeft niemand het over)
Frankrijk (ik vond Bilal verrassend goed bij LEP, maar ik zie dit lied echt niet heel hoog eindigen straks in mei)

Ondergewaardeerd:
HONGARIJE (snap dat het niet ieders ding is, maar dit nummer vind ik echt niet onderdoen aan Origo en ik vind echt dat dit veel te weinig liefde krijgt)
Israël (mooie ballad, goed gezongen, mag echt veel meer liefde en aandacht krijgen)
Australië (opnieuw snap ik dat het niet ieders ding is, maar het nummer is best goed en ik vind dat het echt teveel haat krijgt)
Tsjechië (fris nummer, springt er wel uit in zijn soort en is ook live goed, maar is erg onder de radar nog)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186311899
Overgewaardeerd:
Rusland inderdaad. Ik vind dit lied niet indrukwekkend. Het is alleen maar omdat de zanger zo bekend is, dat dit hoog in de lijstjes staat. Ik ben er 100% zeker van, dat dit lied niet gaat winnen.

Portugal: Dat het een keer heel wat anders is, wil niet zeggen dat het ook echt heel goed is.

Ondergewaardeerd:
Israel: Een heel mooie ballade en live (tijdens eic iig) zeer overtuigend. Kippenvel!
België: Ik vind het een heel sterk lied. Het is geen City Lights, maar de dramatische reacties die ik las over het refrein zijn wel erg overdreven.
Slovenië: Pakte me de eerste keer al. Kan een CATS doen.
~The present is all there is~
pi_186311987
Vind Hongarije ook ondergewaardeerd. Denk dat het positief gaat opvallen en dat er ook genoeg mensen thuis het wel gaan waarderen. Mja het is dan ook 1 van mijn persoonlijke favorieten. Zelfde in mindere mate met Slovenië, al vrees ik dat het niet helemaal goed gaat overkomen.
Oostenrijk gun ik ook meer aandacht en punten dan nu verwacht wordt.

Overgewaardeerd is Zweden sowieso, maar dat gaat het goed doen. Rusland, want het nummer vind ik gewoon zwaar ruk. En ik vrees ook een beetje voor Zwitserland, want als dat niet echt super gaat zijn vocaal en qua staging, dan zou het best tegen kunnen vallen.
pi_186312091
Slovenië krijgt op zich best wat support van de fandom momenteel. De odds blijven wat achter, maar ik zie wel aardig wat mensen die het nummer kunnen waarderen. Ik hoop dat het goed over gaat komen qua staging, want ik vind het ook een mooi liedje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186312736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
Overgewaardeerd:
Rusland (zou nooit zo hoog in de peilingen hebben gestaan als het niet Sergej en Rusland was geweest)
Maar het is wel Sergej en Rusland. :+

Als Nederland faalt, en dat kan met Pannecoucke aan de knoppen prima, dan wordt het een zeer open strijd, waarbij er voor mij niet echt een favoriet is, en Rusland het dus best kan winnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 22:43:20 #14
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_186318522
Ondergewaardeerd:
Servië: Ik vind het persoonlijk erg mooi, en ik denk dat het met een goede show straks echt wel hoger gaat komen dan het nu staat in de polls. Ook de enige echte Balkan Ballad. Goede zangeres ook. Goede kop erop.

Overgewaardeerd:
Rusland. Want melodramatische over-the-top-meuk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_186318871
Overgewaardeerd:

Zweden!
En IJsland.
pi_186318883
Ondergewaardeerd, hmmz. Geen idee eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')