Ik hing ondertussen in de wacht aan de telefoon. Maar dank jequote:Op vrijdag 19 april 2019 09:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou jij zit ook nog te fokken dus zolang je daar nog tijd voor hebt is het drukste punt nog niet bereikt
Je moet gvd elke stap die je zet verantwoorden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hing ondertussen in de wacht aan de telefoon. Maar dank je.
Oh en nu heb ik pauze. Voordat daarover begonnen wordt
Doe ik tochquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet gvd elke stap die je zet verantwoorden.
Moet ik koffie voor je zetten?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hing ondertussen in de wacht aan de telefoon. Maar dank je.
Oh en nu heb ik pauze. Voordat daarover begonnen wordt
Dan zou het helemaal onverstaanbaar wordenquote:
Onleesbaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zou het helemaal onverstaanbaar worden
Wacht? Ben ik de enige die alles eerst hard op voorleest voordat ik snap wat ik gelezen heb?quote:
Hij is wel voorstander van meer debiele dingenquote:
Ik kan t prima hebben, warmananas!quote:
Ik weet niet wat een butje is, maar ik trek t boetekleed wel weer aan hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een butje. Ofzo?
Zo hoort het hier op fok.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet gvd elke stap die je zet verantwoorden.
het buttekleed?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een butje is, maar ik trek t boetekleed wel weer aan hoor.
Iemand die van warme ananas houdt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een butje is, maar ik trek t boetekleed wel weer aan hoor.
Gekarameliseerde ananas op je pielquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Alhoewel ik bij MCH eerder het idee heb dat hij van een hele ananas zonder kern uit de magnetron houdt.
Sowieso. Alles. Stel je voor dat mensen er naast zitten met hun aannames.quote:
Zo'n ananasschijf en dan ringsteken!quote:
Ja eerst helemaal uitvragen, en dan pas slecht advies geven of gewoon reageren met een 'quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Alles. Stel je voor dat mensen er naast zitten met hun aannames.
Overal aan twijfelen, niemand op z'n woord geloven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eerst helemaal uitvragen, en dan pas slecht advies geven of gewoon reageren met een ''
so confused right now.quote:
En het ligt altijd aan jezelf.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overal aan twijfelen, niemand op z'n woord geloven.
Slosh slosh slosh?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ken dat wel met een grapefruitleuk filmpje van op YouTube
zet wel je geluid aan.
Kijk liever het filmpje van een hond die een appel eet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ken dat wel met een grapefruitleuk filmpje van op YouTube
zet wel je geluid aan.
Nope.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het al weekend.
Wat een nutteloze dag.
Sowieso. Even bevestiging zoeken van je eigen domme aannames en danquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eerst helemaal uitvragen, en dan pas slecht advies geven of gewoon reageren met een ''
En nu? Hoedje op vandaag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ben met vochtig huehue haar gaan slapen en het is verschrikkelijk.
Aluhoedje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |