Lekker man! Klinkt als genietenquote:Op zondag 21 april 2019 14:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Net geluncht bij restaurant. Kreeftensoep, kroket met brood, carpaccio met brood. Duvel erbij. In de zon. Beter wordt het niet
Je rolt letterlijk witlof in een plakje ham en een plakje kaas?quote:Op zondag 21 april 2019 19:23 schreef Sicstus het volgende:
Witlof met ham en kaas uit de oven
[ afbeelding ]
Jazeker! Hoe zou het anders moeten?quote:Op zondag 21 april 2019 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je rolt letterlijk witlof in een plakje ham en een plakje kaas?
Ik ken witlof ham/kaas alleen door de witlof in ham te rollen, er bechamelsaus overheen te gieten en dan te gratineren met een beetje kaas.quote:
Ik was ook niet helemaal accuraat; ik rol de witlofstronkjes ook 1 voor 1 in de ham, daarna gratineer ik met 3 grote plakken kaas (in reepjes gesneden) en wat boter en paneermeel. Bechamelsaus doe ik dus niet aan. Maar het is dus ook niet zo dat ik elk stronkje witlof ook apart in een plakje kaas rol.quote:Op zondag 21 april 2019 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken witlof ham/kaas alleen door de witlof in ham te rollen, er bechamelsaus overheen te gieten en dan te gratineren met een beetje kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |