Dat was toch zon transport fietsquote:Op donderdag 18 april 2019 23:26 schreef sig000 het volgende:
Mijn Locomotief was sowieso al gratis en het is een degelijke fiets,
Ja dat is maffe muziek wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
momenteel luister veel naar Atrium_Carceri en Robert_Rich (musician)
https://en.wikipedia.org/wiki/Atrium_Carceri en
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Rich_
![]()
![]()
![]()
Mixcloud
Klaus_Schulze kwam ook nog voorbij
https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaus_Schulze
Ja ik dacht ik fiets toch niet zo veel meer ik kan een goedkopere nemen en een terugtraprem leek me ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:26 schreef sig000 het volgende:
Mijn Locomotief was sowieso al gratis en het is een degelijke fiets,
Ja zo'n fiets is hetquote:Op donderdag 18 april 2019 23:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik fiets toch niet zo veel meer ik kan een goedkopere nemen en een terugtraprem leek me ook wel leuk.
Het stuur is iets smaller dus in het begin extra opletten.
Luistert u veel naar "ambient"?quote:
Mijn oudere broer had er vroeger één met dubbele koplamp, op de fiets, af fabriekquote:
Daar kon je een boek bij lezen?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudere broer had er vroeger één met dubbele koplamp, op de fiets, af fabriek
Ik luister veel naar deze muziek:quote:Op donderdag 18 april 2019 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Luistert u veel naar "ambient"?
Ik las niet en ik kon mijn broer lopend niet bijhouden, dusquote:Op donderdag 18 april 2019 23:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar kon je een boek bij lezen?
Nee, ik ben veel met Spaans bezigquote:Op donderdag 18 april 2019 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nu nooit meer.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Misschienquote:Op donderdag 18 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik las niet en ik kon mijn broer lopend niet bijhouden, dus
MOOC https://en.wikipedia.org/wiki/Massive_open_online_coursequote:
Ik ben er pas ingerold want ik zocht op spacegeluidenquote:
u luister veel naar reggeaquote:
De Orb is idd heel erg goed. Maar ook best wel bekend dacht ik.quote:
Vorige week was ik in slaap gevallen met deep house nog aan toen ik wakker werd de volgende ochtend.quote:
Ja die verleggen grenzen.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De Orb is idd heel erg goed. Maar ook best wel bekend dacht ik.
quote:Op donderdag 18 april 2019 23:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige week was ik in slaap gevallen met deep house nog aan toen ik wakker werd de volgende ochtend.
Waarschijnlijk ben ik gehersenspoeld?
ik houd daar wel vanquote:
Het is ook wel diepe muziek.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige week was ik in slaap gevallen met deep house nog aan toen ik wakker werd de volgende ochtend.
Waarschijnlijk ben ik gehersenspoeld?
Deze muziek is zonder beats het zijn bepaalde frequenties die meerdere maten (stuk of twaalf) aanhouden (zgn. "dronen")quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen vind ik dat in muziek ook ritme hoort.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Deze muziek is zonder beats het zijn bepaalde frequenties die meerdere maten (stuk of twaalf) aanhouden (zgn. "dronen")
https://it.wikipedia.org/wiki/Bordone_(musica)
quote:Op donderdag 18 april 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
Ze romainsHebben ze daar ook een rappende Jezus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Op een wit peerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een rappende Jezus?
Nog niet gezien, maar er lopen vele Ruuds rond daar ...quote:Op donderdag 18 april 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een rappende Jezus?
De tremelo vormt een ritme.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja alleen vind ik dat in muziek ook ritme hoort.
Vage sounds.quote:
Geniale Soundcloud hebben die.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De tremelo vormt een ritme.
https://soundcloud.com/the-orb-official
Zeker om dat 90 minuten te luisteren, maarja, ieder zijn/haar smaak, denk ik dan maar......quote:
Treehut is al jaren een gerespecteerde 40+ poster met geniale invalshoeken.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeker om dat 90 minuten te luisteren, maarja, ieder zijn/haar smaak, denk ik dan maar......
Dat kon ik niet weten, excuus daarvoor !quote:Op donderdag 18 april 2019 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Treehut is al jaren een gerespecteerde 40+ poster met geniale invalshoeken.
ik gooi het in de mix soms heb ik 4 tabbladen met geluidquote:Op donderdag 18 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zeker om dat 90 minuten te luisteren, maarja, ieder zijn/haar smaak, denk ik dan maar......
Je verwacht dat niet daar.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:56 schreef Treehut362 het volgende:
in Noorditalie hebben ze ook doedelzakken![]()
rock and roll om 3 uur 's nachts vind ik iets te vermoeiend.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Treehut is al jaren een gerespecteerde 40+ poster met geniale invalshoeken.
Die laptop heeft het zwaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik gooi het in de mix soms heb ik 4 tabbladen met geluid
Steeds leert men weer wat er bij.quote:
ja maar ik zet de kwaliteit op 480quote:
Ik ben helemaal in de dub tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
rock and roll om 3 uur 's nachts vind ik iets te vermoeiend.
Da's live.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over minimal gesproken. Kunstwerkje hoor.
ik luisterde naar LKJ in Dub en nog iets van UB40 in dub en Majestic dub The Clash had ook dub en tapaa zukie maar dat is al 40 jaar geledenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de dub tegenwoordig.
ik vind het iets te hypnotiserend met dat ritme dat zo overslaatquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over minimal gesproken. Kunstwerkje hoor.
Ja oude shit inmiddelsquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik luisterde naar LKJ in Dub en nog iets van UB40 in dub en Majestic dub The Clash had ook dub en tapaa zukie maar dat is al 40 jaar geleden
van de wandelverenigingquote:
ik noem dat fusion tegenwoordig sinds ik naar een jazz-festival ben geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |