Straks al die puntmutsen pleite door de wapper.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar iets kouder , want dat ligt hoger en het waait daar ..
quote:
Altijd leuk. Sjoef kan dat ook wel waarderen denk ik en anders FF wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Als er interesse is kan ik morgen wel twee pica plaatsen van de twee bootjes die ik heb gehad.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Als er interesse is kan ik morgen wel twee pica plaatsen van de twee bootjes die ik heb gehad.
Dan bewerk ik ze morgen even vanwege de benaming, qua adresquote:Op donderdag 18 april 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien.
Hebben ze die in Amsterdam ook?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk wandelend richting paasvuur.
Da's wel wat voor Oost.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk wandelend richting paasvuur.
Hey BDSquote:
Je bent niet toevallig zijn contact verwaterde ex-collega, waarmee hij een boot opknapte?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is wel toeval FF heeft in zijn sig : Vita Brevis, zo was ook de naam van mijn eerste bootje.
Nee, ik ken hem niet, behalve van Fok !quote:Op donderdag 18 april 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig zijn contact verwaterde ex-collega, waarmee hij een boot opknapte?
Zal vast aan mij liggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar zijn alle vrouwen ineens gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |