quote:
Dag beste mensen hier.
Ik ben nieuw hier, ik zit al tijdje met een probleem dat ik geen of nauwelijks menen om mee heen heb door mijn kleding "style".
Relatie zoeken er om is echt een probleem.
Ik draag vrijwel alleen latex kleding.
Ik heb een vrij vervelende huisziekte als vanaf kinds af aan, dit heet Folliculitis.
Daarbij zijn veel van m`n haarzakjes en haarwortels ontstoken.
Zeer pijnlijk, hoe ouder je word hoe meer en hoe pijnlijker ze worden.
Na 5 jaar onderzoek zijn we er achter gekomen op m`n 13e jaar dat het komt door fibers in stof. dat veroorzaakt irritatie en dat veroorzaakt ontstekingen.
Heb heel veel zalfjes, pillen en andere behandelingen gehad, niks sloeg aan. en tot heden probeer ik nog steeds veel scrubs, zalven en nog veel andere dingen, maar niks helpt.
Nou kwam ik er per toeval achter dat gladde stof PVC effect had op de huid.
In de zomer toen ik 13 was, (lang geleden, ben nu 36) kwam ik in een flinke regenbui.
Ik had toen een korte broek aan en daar deed ik een PVC regenbroek over aan.
Naar een uur daar in gelopen te hebben voelde m`n benen anders aan, veel gladder dan ik gewend was en veel ontstekingen waren heel stuk minder geworden.
Sins dien ben ik aan het proberen om andere kleding te dragen.
Eerst droeg ik regenkleding maar ja, dat staat ook een beetje raar in de zomer.
Doen ben ik overgestapt op PVC kleding wat ik toen vond in Duitsland.
Dat werkte erg goed, na een paar weken was ik vrijwel ontsteking vrij.
Alleen PVC plakte nogal aan m`n lijf en na tijd loopt dat niet prettig meer.
Toen ben ik latex gaan proberen, eerste instantie schaamde me ik me wel om daar in te lopen.
Maar al gouw bleek dat dit wel de beste oplossing was. had gewoon een normaal uitziende broek en tshirt besteld in latex en dat heeft alles doen veranderen.
Latex voel zacht aan en het plakt niet (als je het goed behandeld.)
Nu heb ik dat vrijwel altijd aan.
Nu run in 3 bedrijven moet daarom ook gewoon kleding aan hebben als ik naar de klanten gaat.
Maar dat kan voor een paar dagen geen kwaad, de ontstekingen komen wel terug maar zijn dan nog niet zo heftig dan als ik een week weer in normale kleding zou lopen.
Maar nu ontopic vraag nu wat ik hier het beste mee kan doen.
Ik kom net uit een relatie met een vrouw die het niet kon accepteren, die zich er ook voor schaamde. die wou altijd maar dat ik normale kleding aan deed, het gevolg, veel pijn en irritate. dat werkt dus niet voor mij.
Sommige accepteren en maar veelal word ik na geroepen homo dit en homo dat.
Mensen hebben gelijk een oordeel klaar als ze me zien. (ik probeer er altijd wel beetje normaal uit te zien. vaak ik heb dan wel een latex broek en shirt aan mer daar een normale stof trui of hoody overheen. niet dat ik helemaal te zien ben in alleen latex, dan snap ik best dat mensen het raar vinden en misschien rare ideeen er bij krijgen.
Ik zoek iets van een vrienden club of iets dergelijk waar ik gewoon kan zijn wie ik ben alleen ik weet niet waar ik moet zoeken.
Ik zou dolgraag een relatie willen en onder de mensen komen die mij niet uitkotsen met wat ik draag.
Mensen die me echt kennen vinden me een teddybear.
Hopen dat mensen hier nog ideeen hebben.
Alvast bedankt!