SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Inderdaad..... wel toepasselijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Past goed bij het nieuws van vandaag
https://www.noordhollands(...)rand-in-warmenhuizen
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joehoe wie wil er nog een glaasje melk? Niemand???
Dat is de bedoeling.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
Je tags zijn te zien Melting. Of is dat de bedoeling?
Hoi just me.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 18 april 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi just me.
Dank voor de FB post.
Ruim je wel de rotzooi op naderhand?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Een slagveld, een slagveld zeg ik je...
Aha... dat is wel goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling.
Het zijn vandaag alleen toppers, die zijn te makkelijk te raden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha... dat is wel goed voor het zelfvertrouwen.
Mis je geen oren?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Dat viel nog reuze mee, en mn kop zit nog vast aan mn nek ook.
Die gebruik ik toch niet om te luisteren. Ik kijk alleen naar de equalizer.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die gebruik ik toch niet om te luisteren. Ik kijk alleen naar de equalizer.
We moeten 6 wedstrijden spelen en dan het beste team gaat door naar de finale, ik ben dus ook afhankelijk van de andere teams van mijn clubquote:Op donderdag 18 april 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
Wat had je gewonnen vandaag, just me? Of was het gewoon voor de eer?
Ah.... jullie hebben het in ieder geval niet laten liggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
We moeten 6 wedstrijden spelen en dan het beste team gaat door naar de finale, ik ben dus ook afhankelijk van de andere teams van mijn club
Tot nu toe 2 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk gespeeldquote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... jullie hebben het in ieder geval niet laten liggen.
those were the days my friendquote:Op donderdag 18 april 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
Die piano.... dat had Symph kunnen zijn.
Ik wist dat ik jou daar een plezier mee zou doen.quote:
quote:
quote:
Ik heb hem recentelijk nog gedraaid, niet helemaal maar dit nummer welquote:Op donderdag 18 april 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
Wat leuk!
Draaien jullie deze beide nog wel eens?
I bedoel Crying At The Discothequequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
I bedoel Crying At The DiscothequeDie stond toen op 1 van de TMF Hitzone cds die ik luisterde.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Zoals die bij ons in de soos werd aangekondigd: Kutjekoekoek met zaaidiesjaai
2001quote:Op donderdag 18 april 2019 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.
Was dat toen ja? Voor mijn gevoel is dat al veel langer geleden.
"Wat" minder is een understatement denk ik.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oud genoeg om muziek te luisterenIk had een hele verzameling K3-cds toen
Kutjekoekoek is me bijgebleven en Menaatojul ook...quote:Op donderdag 18 april 2019 19:58 schreef just me het volgende:
@ Symph en wat maakte ze van dit nummer ?
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kutjekoekoek is me bijgebleven en Menaatojul ook...
Wat is die 2e?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kutjekoekoek is me bijgebleven en Menaatojul ook...
Hoi livelink.quote:
quote:
Toch wel als je ververst?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Grappig dat je via deze link niet kunt zien wat er nu draait, maar wel wat er net gedraaid is.
quote:4 luisteraars
Foei Gup!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef brother52 het volgende:
Gup zit luisteraars bij je weg te kapen
[..]
Veel plezier, Mad.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Hit me baby one more time...
[ afbeelding ]
Via de app zie je zelfs de foto van de artiest...quote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
Grappig dat je via deze link niet kunt zien wat er nu draait, maar wel wat er net gedraaid is.
Ja, maar dat is niet handig. Want dan duurt het ook even voordat ik weer op play kan drukken en dan mis ik de helft van het nummer.quote:
Hit me with your baseballstickquote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
ook te volgen via de livestreamsquote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aan het eind van de wedstrijd zie je alleen nog maar vierkantjes.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, dit werd ook gebruikt bij de serie House M.D.quote:
Dat is wel cool.quote:
Ah....quote:Op donderdag 18 april 2019 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee hoor, dit werd ook gebruikt bij de serie House M.D.
Dat is de app die je kan gebruiken om te luisteren naar ons.quote:
Ik had de app al, van de vorige keer. 'Radio49' ingetikt en klaar. Scannen ging niet goed...quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel cool.
Via de QR code gescand, en toen de app gedownload?
Oké... scannen werkte bij mij wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had de app al, van de vorige keer. 'Radio49' ingetikt en klaar. Scannen ging niet goed...
Ja, dat was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Volume staat wel idioot hoog daar voor mijn gevoel. Heb em nu op 1% staan geloof ik.
Kun je nagaan hoe we uit je speakers kunnen knallen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Volume staat wel idioot hoog daar voor mijn gevoel. Heb em nu op 1% staan geloof ik.
Volgens mij kijk je die film ook alleen maar voor de muziek.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb Flashdance een paar weken geleden voor het eerst gezien. De film viel tegen; de muziek blijft leuk.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft de app ook op de ipad gezet
Ja of hoe snel ik doof ben of dood door de bovenbuurman.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe we uit je speakers kunnen knallen.![]()
En om te zien waar ze door een vent gespeeld wordtquote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je die film ook alleen maar voor de muziek.
Ik heb helemaal niks waar ik apps op kan installeren. Ik ga app-loos door het leven.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft de app ook op de ipad gezet
Zelfs geen smartphone?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks waar ik apps op kan installeren. Ik ga app-loos door het leven.
Oh, dat wist ik dus niet. Moet ik hem nog een keer gaan kijkenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En om te zien waar ze door een vent gespeeld wordt
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dus niet. Moet ik hem nog een keer gaan kijken
Een windowsphone. Daar kan ik geen enkele app meer op installeren.quote:
Of alleen dat even op youtube opzoeken, de auditie is grotendeels door een man gedaanquote:Op donderdag 18 april 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik dus niet. Moet ik hem nog een keer gaan kijken
Ja, dat ga ik straks doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of alleen dat even op youtube opzoeken, de auditie is grotendeels door een man gedaan
Ik wacht rustig af wat ing gaat regelen, want ik ga niet aan de appquote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Een windowsphone. Daar kan ik geen enkele app meer op installeren.
Ik ben nu wel aan het kijken naar een andere smartphone, want ING is mij aan het dreigen dat ik straks niet meer kan betalen zonder app.
Is niet veilig meer op een Windows phone.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nu wel aan het kijken naar een andere smartphone, want ING is mij aan het dreigen dat ik straks niet meer kan betalen zonder app.
Heb evt nog wel een HTC one liggen, maar die is ook al wel redelijk antiek nu.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was ik eerst ook van plan. Maar ik denk dat ik er uiteindelijk wel aan moet geloven. Jullie hebben in ieder geval nog een tablet, maar die heb ik ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af wat ing gaat regelen, want ik ga niet aan de app
Ja, ik zat al naar Samsung te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Is niet veilig meer op een Windows phone.
Betaalbaar alternatief is de dual Sim Samsung Galaxy A8, als je voor Samsung wil gaan.
De J-serie van Samsung is nog goedkoper, maar ik vind die echt aan de onderkant van de markt zitten.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zat al naar Samsung te kijken.
Ik was toch wel naar de J-serie aan het kijken. Maar heb nog niks besloten.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
De J-serie van Samsung is nog goedkoper, maar ik vind die echt aan de onderkant van de markt zitten.Maar ik kan niet in je portemonnee kijken natuurlijk.
Ik kan niet meer zonder ipad, maar ik gebruik bijna geen apps, doe het meeste gewoon via de browser.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was ik eerst ook van plan. Maar ik denk dat ik er uiteindelijk wel aan moet geloven. Jullie hebben in ieder geval nog een tablet, maar die heb ik ook niet.
Kijk als je er niet om geeft naar oudere modellen. Ik ben een beetje anti-samsung en Apple dus niet helemaal neutraal, maar als je er niet alles mee wil doen zijn er genoeg opties.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zat al naar Samsung te kijken.
Die kunnen ze in een winkel omzetten waar je bij bent. Bijknippen doen ze niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder ipad, maar ik gebruik bijna geen apps, doe het meeste gewoon via de browser.
Heb ook een smartphone die niet smart meer is en er ligt nog een nieuwere smartphone, maar dan moet ik eerst mijn sim kleiner laten maken
Mag in principe ook niet meer, de oude zijn dikker.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kunnen ze in een winkel omzetten waar je bij bent. Bijknippen doen ze niet meer.
Ik had nog niet uitgezocht waar ik dat moet laten doen, ik gebruik dat ding toch niet. Beide phones zijn oude Samsungs van mijn vaderquote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Die kunnen ze in een winkel omzetten waar je bij bent. Bijknippen doen ze niet meer.
De chip is te groot.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag in principe ook niet meer, de oude zijn dikker.
Ik kreeg een nieuwe opgestuurd toen ik die nodig had, gratis en voor nietsquote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag in principe ook niet meer, de oude zijn dikker.
Inderdaad....quote:Op donderdag 18 april 2019 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe opgestuurd toen ik die nodig had, gratis en voor niets
Geloof dat max voor een nieuwe ¤3,50 is.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe opgestuurd toen ik die nodig had, gratis en voor niets
dan zat ik goed met mijn gratisquote:Op donderdag 18 april 2019 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geloof dat max voor een nieuwe ¤3,50 is.
Je hebt ook geen laptop op je rug of zo?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks waar ik apps op kan installeren. Ik ga app-loos door het leven.
Wat geef jij als iemand trouwt?quote:
een trouwringquote:
Nee, ook niet. Ik heb thuis een pc en ik had een chromebook, maar die heeft mijn dochter ingepikt en dat vind ik ook wel prima.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen laptop op je rug of zo?
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik heb thuis een pc en ik had een chromebook, maar die heeft mijn dochter ingepikt en dat vind ik ook wel prima.
Ik krijg binnenkort wel eindelijk een laptop van mijn werk.
En die zijn niet allemaal binnen, denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kinderen wiens papa Mick Jagger is iig
Ja, die keek niet op een vrouw of kind meer of minder.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
wierquote:Op donderdag 18 april 2019 20:41 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:
De R49-dames op de achtergrond.quote:
Zie je wel hoe snel die benen gaan?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je wel hoe snel die benen gaan?
Ik meen me toch te herinneren dat je er anders uit zag.quote:
But then you got high...quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat je er anders uit zag.
Vreselijk ja. En dan die verschrikkelijk keurige stem van suzanne vega erbij.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
tutututu tutututu tutututututuuutu
Ik vind het wel een leuk liedjequote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreselijk ja. En dan die verschrikkelijk keurige stem van suzanne vega erbij.
Dit vind ik dan weer veel te zoet.quote:
Is ook zoet, maar in ieder geval een stem die iets meer uitstraalt dan degelijkheid.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer veel te zoet.
Flop.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch wel lief van die mug net, dat ie op mijn elektrische vliegenmepper gaat zitten. Hoef ik alleen het knopje maar even in te drukken.
Zap.
suicide mosquitoquote:Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch wel lief van die mug net, dat ie op mijn elektrische vliegenmepper gaat zitten. Hoef ik alleen het knopje maar even in te drukken.
Zap.
Jij wereldreizigerquote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Tas maar eens inpakken.
Morgen op reis naar het binnenland.
Nogal ja. Ik ben van hier net zo snel in Brussel als in Drenthe.quote:
Het binnenland is groot. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Tas maar eens inpakken.
Morgen op reis naar het binnenland.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef Melting het volgende:
Het binnenland is groot. Waar gaat de reis naartoe?
Niet naar Brussel...quote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Nogal ja. Ik ben van hier net zo snel in Brussel als in Drenthe.
Het wordt daar nog warmer dan hier deze dagen. Binnenkort ook die kant op, naar het altijd pittoreske Hoogeveenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik ben van hier net zo snel in Brussel als in Drenthe.
Dat was voor ons "het westen"quote:Op donderdag 18 april 2019 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het wordt daar nog warmer dan hier deze dagen. Binnenkort ook die kant op, naar het altijd pittoreske Hoogeveen
We gaan ook nog bij ToT langs, maar veel oostelijker wordt het niet volgens mijquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was voor ons "het westen"
Ik ga nog oostelijkerquote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We gaan ook nog bij ToT langs, maar veel oostelijker wordt het niet volgens mij
Goedemorgen peacemanquote:
Ben ik ook, maar kon niet meer slapen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman![]()
Ik dacht dat jij vrij was?
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman![]()
Ik dacht dat jij vrij was?
Kan er nog roomboter bijquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag, omdat het bijna Pasen is, paasstol:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Lekker maar dan wel de spijs eruit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:59 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag, omdat het bijna Pasen is, paasstol:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Tsss opschepper!quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Op het werk was het ook heerlijk, 's ochtends heel druk gehad en 's middags opgeruimd ivm de komende verhuizing.
Nog een half uurtje, dan weekend!
Ja de bollen staan overal in volle bloei. Prachtig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
De route naar het strand ging (uiteraard) langs de bollenvelden, het is echt zo mooi nu
De FC Twente bollen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de bollen staan overal in volle bloei. Prachtig.
Die lussik wel hoor. Marsepein er omheen, heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
De FC Twente bollen?
[ afbeelding ]
Nee die niet. Ze kijken me wel lekker....quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
De FC Twente bollen?
[ afbeelding ]
Ik denk glazuur..quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die lussik wel hoor. Marsepein er omheen, heerlijkof is het rood glazuur? Ook prima, denk ik
de app werkt ook wel fijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
Zou maar zo kunnen.
Heb nog niet goed gekeken naar die nieuwe info. Ben ook ontzettend moe. Via website luisteren vind ik iig niet fijn, maar zag geen link voor in winamp langskomen.
Ja zekers, leuke meid ook wel die me knipte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je blij met je nieuwe kapsel, raf?
Je hoort soms verhalen jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
En ondertussen met 3 andere meeluisteren, damn wat wordt er veel geluld bij de kapper.
Ik luister via de appquote:
mijn kapper spreekt gen Nederlands, dat scheelt een heleboel geouwehoerquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
En ondertussen met 3 andere meeluisteren, damn wat wordt er veel geluld bij de kapper.
Meestal via een .pls oid, heb nog geen zin gehad om er verder naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in winamp kun je toch ook een url afspelen?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meestal via een .pls oid, heb nog geen zin gehad om er verder naar te kijken.
Moet zo ook weer weg en dan komt paasweekend, waar ik weer eieren moet verstoppen, zoeken etc. En zo nieuw als het is zoek ik het dan liever na het weekend uit
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was vanmiddag weer eens zover: ik kreeg de vraag wanneer ik uitgerekend was
Dat idee jaquote:
Doe je ook een paashaas pakje aan ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat idee ja
Ik heb maar een neefje een een nichtje, maar ook nog twee schatten van een aangetrouwde nichtjes ofzo (hoe noem je dat). En die komen dit weekend allemaal, ik ga echt kapot zijn. Haha.
Maar wel genieten.
Nee, dat niet, daar passen mijn oren nooit inquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:21 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht heel even dat ToT de site gehackt had maar mijn browser stotterde even.
Ja...quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, dat niet, daar passen mijn oren nooit in
Maar doe wel mee aan alle activiteiten, soms met gepaste tegenzin.
Huidige man van mijn moeder deed altijd organisatie voor kamp van de sportvereniging.
Dan weet je opzich genoeg
We zagen op de weg naar huis iemand juihen met een Golfclub in zijn hand, dat zag er best geinig uitquote:
Het was nog wel een bekende. Maar zelfs als ik twintig kilo zou afvallen zou ik die vraag nog wel krijgen, denk ikquote:
Voor de kinderen geweldig, maar zelf mee moeten doen is dan wat minderquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ben er nu toch even vandoor.
Tot later
Ik ben kleren aan het uitzoeken voor mijn vakantie en tja... niet alles past meerquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was nog wel een bekende. Maar zelfs als ik twintig kilo zou afvallen zou ik die vraag nog wel krijgen, denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ben er nu toch even vandoor.
Tot later
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was vanmiddag weer eens zover: ik kreeg de vraag wanneer ik uitgerekend was
Hier past ook heel veel niet meer, er moeten echt kilo’s af, zeker nog 6 en het liefst 10.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
\
[..]
Ik ben kleren aan het uitzoeken voor mijn vakantie en tja... niet alles past meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |