Lekkerquote:Op maandag 22 april 2019 22:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier was het een heerlijk 4 daags weekend samen
Veel in onze tuin gelegen, met alle vogels om ons heen
 ik mis een tuin weinig, maar soms op dit soort dagen...
 ik mis een tuin weinig, maar soms op dit soort dagen...Gecondoleerd Hestiaquote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:
Veel plezier met je date @:S95Sedan
Vannacht is een auto met 4 jongens van begin 20 bij Deventer tegen een pilaar gereden, alle 4 dood. 2 voetbalden hier in Apeldoorn bij de club in mijn wijk en 1 ervan kende ik via via. Echt niet te bevatten gewoon
 dat is altijd verschrikkelijk!
 dat is altijd verschrikkelijk!

Heftig nieuwsquote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:
Vannacht is een auto met 4 jongens van begin 20 bij Deventer tegen een pilaar gereden, alle 4 dood. 2 voetbalden hier in Apeldoorn bij de club in mijn wijk en 1 ervan kende ik via via. Echt niet te bevatten gewoon
 , gecondoleerd.......
 , gecondoleerd....... 

Vond het nog wel meevallen, ken mensen in Utrecht die nog 1700 mensen voor zich hadden toenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat is een aardige wachtlijst Hestia
Okee......inval fysiotherapeut was nog sadistischer dus.....

Oooh dat is nog veel meer ja....quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen, ken mensen in Utrecht die nog 1700 mensen voor zich hadden toen
Denk dat ik wel vrij snel aan de beurt ben als ze beginnen hoor.
Auw dat klinkt heftig
Gelukkig was het maar voor 1 keer.

Ja precies. Ze beginnen hier met 8 wagentjes en 25 bezorgers en eind van het jaar moeten het 25 wagentjes en 60 bezorgers zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oooh dat is nog veel meer ja....
Ach overleef het wel vandaag

)
 )

Waarom twijfel jij dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb geen idee hoeveel ze hier rijden, zie ze wel regelmatig.....ik twijfel nog echt of ik dat wil doen of niet.....

, zelf naar de datum kijken, etiket lezen en niet dan alsnog naar een supermarkt moeten omdat ik dan nog iets mis....
 , zelf naar de datum kijken, etiket lezen en niet dan alsnog naar een supermarkt moeten omdat ik dan nog iets mis....

Geen, uit eigen depot/distributie centraquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:48 schreef Sarabi het volgende:
Bij welke winkel haalt picnic de boodschappen?

Ze hebben nu 4 eigen distributiecentra in het midden van het land. En ze werken veel samen met lokale ondernemers voor lokale producten. In Deventer beginnen ze ook eind volgende maand en dan zoeken ze daar bijvoorbeeld een bakker voor Deventer koek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:48 schreef Sarabi het volgende:
Bij welke winkel haalt picnic de boodschappen?
Ah ja dat kan idd. Maar ik denk dat de meeste mensen dit soort bezorgdiensten niet voor ALLE boodschappen gebruiken. Maar vooral voor dingen waarbij houdbaarheid niet zo belangrijk is etc. Ik zou niet zo snel fruit meebestellen bijvoorbeeld. Maar dingen die in een verpakking zitten, lang houdbaar zijn of die je kunt invriezen, daar lijkt het mij wel makkelijk voor. En dat scheelt toch weer een hoop tijd en gesleep.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb ook een hekel aan boodschappen doen, maar wil het gewoon graag zelf zien voor het in mijn wagentje beland, zelf naar de datum kijken, etiket lezen en niet dan alsnog naar een supermarkt moeten omdat ik dan nog iets mis....

Tja.....ik twijfel nog ff denk ik.....vooralsnog gaat binnenkort de emte veranderen in jumbo.....eens zien hoe dat is.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:04 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ze hebben nu 4 eigen distributiecentra in het midden van het land. En ze werken veel samen met lokale ondernemers voor lokale producten. In Deventer beginnen ze ook eind volgende maand en dan zoeken ze daar bijvoorbeeld een bakker voor Deventer koek.
[..]
Ah ja dat kan idd. Maar ik denk dat de meeste mensen dit soort bezorgdiensten niet voor ALLE boodschappen gebruiken. Maar vooral voor dingen waarbij houdbaarheid niet zo belangrijk is etc. Ik zou niet zo snel fruit meebestellen bijvoorbeeld. Maar dingen die in een verpakking zitten, lang houdbaar zijn of die je kunt invriezen, daar lijkt het mij wel makkelijk voor.

Dat zal alleen voor die bepaalde producten gelden misschien. De rest is qua prijs goedkoper dan de AH/Jumbo, want daar passen ze elke dag de prijs op aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Zijn de boodschappen dan niet relatief duurder?
Lokaal is leuk maar meestal niet het goedkoopste

Ah beterquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
want daar passen ze elke dag de prijs op aan.

Thanks, helaas alweer terug, was geen klik.quote:Op maandag 22 april 2019 22:33 schreef _Hestia_ het volgende:

Ahw wat jammer......quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, helaas alweer terug, was geen klik.
Maar wel lekker van het mooie weer genoten en een stuk gewandeld
Gecondoleerd, dat is minder fijn nieuws.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |