Verleidelijk......maar neuhquote:Op maandag 22 april 2019 09:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Dag 3 op het balkon zitten 🌞🌞🌞
Nog mensen die zich wagen aan de Ikea/Meubelboulevard?
Daar heb ik überhaupt al nooit zin inquote:Op maandag 22 april 2019 09:00 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Dag 3 op het balkon zitten 🌞🌞🌞
Nog mensen die zich wagen aan de Ikea/Meubelboulevard?
Je haalt echt de woorden uit m'n mond nu ha haquote:Op maandag 22 april 2019 10:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha ik voel naast #teamklefbek ook #teamluilak aankomen. Lekker genieten allemaal
Hahaquote:Op maandag 22 april 2019 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je haalt echt de woorden uit m'n mond nu ha ha![]()
#teamluilak is hier in elk geval al onder de douche geweest.......was al een behoorlijke uitdaging
Oh dat is inderdaad wel slimquote:Op maandag 22 april 2019 10:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha
En douchen is ook best inspannend
Met dit weer doe ik het alleen niet 's ochtends maar 's avonds. Kan ik er na uren van bijkomen als ik slaap
Klinkt goed!quote:Op maandag 22 april 2019 15:25 schreef quickstepster het volgende:
Zo, lief net op de trein gezet, de wandeling naar en van het station was heerlijk!![]()
En voor #teamklefbek: hij maakte een grapje over 10 jaar en heeft hier nu standaard een trainingsbroek liggen om comfortabel op de bank te hangen
Als de zon onder is koelt het ineens af inderdaad......maar was weer een heerlijke dag in de zonquote:Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is rustig hier.
Begint nu wel koud te worden buiten.
Hier is #teamklefbek ook wel #teamluilak deze dagen hoor hahahaquote:Op maandag 22 april 2019 10:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha ik voel naast #teamklefbek ook #teamluilak aankomen. Lekker genieten allemaal
Het was goed warm en goed bbq weerquote:Op maandag 22 april 2019 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als de zon onder is koelt het ineens af inderdaad......maar was weer een heerlijke dag in de zon![]()
Heb je nog iets bijzonders gedaan deze dagen?
Druk meequote:Op maandag 22 april 2019 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was goed warm en goed bbq weer
Ehm veel naar vrienden, morgen date, vandaag uit eten en vrijdag weer uit eten
Druk is altijd goedquote:Op maandag 22 april 2019 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Druk mee! Maar heel veel plezier met je date morgen!
Ben jij 23/24 jaar?quote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Druk is altijd goed
Komt zeker goed, weersverwachting is ook goed. Gaan naar het water hier in de buurt dus hopelijk valt het een beetje mee met de drukte
Jij nog plannen? Of is dat nog te lastig met je heup.
mijn plannen reiken momenteel niet veel verder dan blokjes om helaas......eerst maar focussen op herstelquote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Druk is altijd goed
Komt zeker goed, weersverwachting is ook goed. Gaan naar het water hier in de buurt dus hopelijk valt het een beetje mee met de drukte
Jij nog plannen? Of is dat nog te lastig met je heup.
Hier was het een heerlijk 4 daags weekend samenquote:Op maandag 22 april 2019 21:15 schreef quickstepster het volgende:
Luilakken is wel zo lekker met dit weer! En hoe meer dagen, hoe beter toch? Ik ga vrijdag laat in de middag weer naar lief. Helaas is het lekkere weer dan alweer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |