De betere spelers die men aan kan kopen met het bovengenoemde verschil in geld zorgen vaak dat een team vaker wint, of zeg ik nu iets raars?quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team.
Wat had je dan verwacht bij Van Bommel, de man kan er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Van Bommel die Guti een half jaar negeert en nu na het geroep van het PSV-publiek ineens wel brengt, terwijl hij Pereiro en Ihattaren laat zitten. Spelers die hij altijd de voorkeur heeft gegeven... Tikkeltje vreemd is het wel.
Heeft hij er nog iets over gezegd achteraf? Vind het wel leuk voor Giro, die jongen verdient het wel voor zover ik kan beoordelen.quote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Van Bommel die Guti een half jaar negeert en nu na het geroep van het PSV-publiek ineens wel brengt, terwijl hij Pereiro en Ihattaren laat zitten. Spelers die hij altijd de voorkeur heeft gegeven... Tikkeltje vreemd is het wel.
Jij trapte in mijn gebbetje.quote:Op zondag 21 april 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet @:don
Het is niet @:don-raja
Het is @:DonRaja
Giro 555?quote:Op zondag 21 april 2019 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft hij er nog iets over gezegd achteraf? Vind het wel leuk voor Giro, die jongen verdient het wel voor zover ik kan beoordelen.
Jammer dat zijn schot net naast ging. Een goal was helemaal mooi geweest.
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 21 april 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jou lukte het niet de @:-functie te gebruiken.
Dat valt wel mee, die druk bij Ajax is er sowieso altijd wel. Ook dit seizoen was dat al het geval.quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
Hmm, wat een vreemde autocorrectie. Guti dus.quote:
Dit deed PSV ook drie jaar geleden voor Ajax het verspeelde bij De Graafschap, toen met Willems die zei dat ze het 100% zouden worden. Dus er valt wat voor te zeggen dat ze bij PSV denken dat het werkt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:47 schreef Dejannn het volgende:
Die Dumfries moet sowieso in zelfbescherming worden genomen voor die interviews, want het komt allemaal erg ondoordacht over. Ik vind het ook helemaal niet typisch PSV, dit zijn eerder uitspraken die ik bij Ajax zou verwachten.
Mertens had ook een keer zo'n uitspraakquote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit deed PSV ook drie jaar geleden voor Ajax het verspeelde bij De Graafschap, toen met Willems die zei dat ze het 100% zouden worden. Dus er valt wat voor te zeggen dat ze bij PSV denken dat het werkt.
Ja en Schöne en Veltman bij ons, het is ook jezelf moed inpraten dat je nog ergens voor speelt natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mertens had ook een keer zo'n uitspraak
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En intussen ben ik hierheen gelokt. Dus, wat wil je van me?
twitter:bartf twitterde op zondag 21-04-2019 om 22:20:55Pablo Rosario en Michal Sadilek gaven tegen ADO Den Haag samen 145 passes, waarvan 28 geslaagde passes vooruit. reageer retweet
Zullen we die statistieken op gaan zoeken voor Hendrix?quote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
Roep al vanaf het begin van het seizoen dat Rosario FcUtrecht/Feyenoord materiaal is.twitter:bartf twitterde op zondag 21-04-2019 om 22:20:55Pablo Rosario en Michal Sadilek gaven tegen ADO Den Haag samen 145 passes, waarvan 28 geslaagde passes vooruit. reageer retweet
@onlogischquote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.
Kijk naar het Europese topvoetbal. In principe wint geld altijd. Kijk wie er allemaal in de kwartfinales stonden, dat zijn de rijkste clubs van Europa. Ajax behoort intussen ook tot die categorie clubs als je naar hun vermogen op de bank kijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |