De arrogantie van ajax in 1 post samengevat. Complimenten.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen ook niet in de Eredivisie.
Ik ben vanaf nu ook PEC Zwolle fanquote:Op donderdag 18 april 2019 18:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
De arrogantie van ajax in 1 post samengevat. Complimenten.
En ook van de koning trouwens, die had koningsdag prima op de 30e kunnen latenquote:Op donderdag 18 april 2019 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuld van Hitler. Dankzij hem is er op 4 mei Dodenherdenking waardoor de bekerfinale niet op die dag gespeeld kon worden, waarna het CL schema omgedraaid kon worden en er genoeg rust had kunnen zijn.
Klopt. Maar dat is dus blijkbaar door alle eredivisieclubs gezamenlijk besloten om het zo te doen, dus ze zijn allemaal mede verantwoordelijk. Ook huilie huilie PEC.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:10 schreef nickhguitar het volgende:
Ligt de uiteindelijke 'fout' niet gewoon met terugwerkende kracht bij degene die het schema opstelt? Er is natuurlijk 0,0 ruimte voor dit soort dingen in het schema.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
https://speld.nl/2019/04/(...)VUdkymQZDYRYvw3JJfnc
Hier zit wel wat in als is het altijd terecht om niet mee te denken met Twente.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
17 Eredivisie clubs moeten zich aanpassen aan Ajax maar Ajax zelf weigert mee te denken met FC Twente.
Sinds wanneer post de speld waarheden?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
https://speld.nl/2019/04/(...)VUdkymQZDYRYvw3JJfnc
zeker als het op die manier moetquote:Op donderdag 18 april 2019 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in als is het altijd terecht om niet mee te denken met Twente.
Of gewoon een competent competitiebestuur aannemen. Zou ook kunnen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is de beste oplossing voor in de toekomst gewoon die achterlijke play offs afschaffen.
Ajoh lekker man, doordeweeks even naar Limburg.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
Kan ik mijn kaart voor Sittard bij de KNVB declareren?
#dtv
voor het uitvak?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
#dtv
En dat verandert niet omdat ze dus al eerder beginnen vanwege de voorrondes. Nu speelt bijvoorbeeld AZ hun eerste Europese voorronde op 26 juli en op 12 augustus pas het eerste competitieduel. Nou mag je alsnog wel van Kairat winnen, maar het helpt niet mee dat de tegenstander midden in de competitie zit terwijl jij zelf nog aan het zoeken bent naar je ideale formatie, nog afgezien van wedstrijdritme.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
je zat met het ek vorig jaar
Er waren nu al spelers zonder vakantie na het ek en de voorrondes
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:12 schreef opreis het volgende:
Misschien zouden de clubs die zo hard zeuren ook eens wat punten europees moeten sprokkelen.
Dan zijn ze ook meteen minder afhankelijk van Ajax.
Mag ik mijn kaart voor Venlo bij hetzelfde loket declareren?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
#dtv
Dat verwacht ik ook ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit ja, wordt al veel eerder beslist dan 15 mei dit.
tuurlijk niet, knvb geeft niets om de supporters, dat is toch wel duidelijk geworden? Voor de rest eens met de Zwolle-man.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
#dtv
Aldus Feyenoordquote:. "Mocht het verplaatsen van alle wedstrijden van ronde 33 om organisatorische redenen niet mogelijk zijn, dan gaan alleen de wedstrijden van Ajax en PSV van deze ronde naar 15 mei. Feyenoord is zeer ongelukkig met het voornemen om de speelronde in zijn geheel te verplaatsen en heeft dit ook nadrukkelijk aangegeven."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |