Die rijpen hier niet goed, daarom zie ik er nog jong uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bonen en paprika altijd goed
Zal je volgend seizoen zaadjes van Bulgaarse tomaten sturen. Serieus de beste ter wereld. Zelfs Italianen die hier komen zeggen dat, en dat gebeurt niet snel
Kiwi is trouwens ook de moeite waard, denk dat die het in NL ook prima zullen doen.
Oh daarom ben ik net een rozijntjequote:Op donderdag 18 april 2019 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die rijpen hier niet goed, daarom zie ik er nog jong uit.
Lekker manquote:
Ik ben altijd hard aan het werk overdagquote:Op donderdag 18 april 2019 11:21 schreef Speciale het volgende:
Waar zijn de sfeermakers?
@:HPLC
@:Der_mann
@:flamarande
@:zosk
@:TARDIS.
Kap met lurken en post mee
Net als @Der_Mann ?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben altijd hard aan het werk overdag
Aziaten staan bekend als harde werkers.quote:
quote:
Gewoon normaal eigenlijk. En jij?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, leuke dag gehad?
Ja mooi kalmpjes aan, ben vandaag wel even bij het strandje geweestquote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon normaal eigenlijk. En jij?
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja mooi kalmpjes aan, ben vandaag wel even bij het strandje geweest
Ze mogen nu nog los toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja enige nadeel is altijd, mensen die hun honden niet bij zich houden.
Hier bestaat het uit twee gedeeltes, 1 waar honden mogen komen en 2e gedeelte waar geen honden mogen komen, maar sommige snappen dat geen honden niet helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen nu nog los toch?
Wordt er in je vrije tijd ook nog eens in je nek gehijgtquote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja enige nadeel is altijd, mensen die hun honden niet bij zich houden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wordt er in je vrije tijd ook nog eens in je nek gehijgt
Zo'n kwijlende Sint Bernard die zich uitschudt na het zwemmenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]maar nee daar zit ik niet op te wachten, komen ze eraan met die kwijlbekken. Dat wilde ik al niet eens van mijn eigen honden, laat staan die van een ander
Ghehequote:Op donderdag 18 april 2019 19:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier bestaat het uit twee gedeeltes, 1 waar honden mogen komen en 2e gedeelte waar geen honden mogen komen, maar sommige snappen dat geen honden niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |