hoezoquote:Op donderdag 18 april 2019 10:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je bolle hasses ofzo?
Geen idee, dat is meer jouw straatjequote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals de village people de Y maken?
Was ook vergeten dat die muziek van na jouw tijd wasquote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, dat is meer jouw straatje
Het hele concept "muziek" is van na mijn tijdquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was ook vergeten dat die muziek van na jouw tijd was
Heb je Mozart nog gekend?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het hele concept "muziek" is van na mijn tijd
Nee, ik heb niet zoveel met die nieuwlichters met hun rare fratsen, die rommel kun je amper muziek noemenquote:
Ik zelfs 2, maar die zitten in de schaduw..quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha ik heb tenminste een raam hier ahahaha
ja hoor, hij heeft natuurlijk weer een raampje meerquote:Op donderdag 18 april 2019 11:40 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik zelfs 2, maar die zitten in de schaduw..
waarschijnlijk heeft ie ook wat haren meerquote:Op donderdag 18 april 2019 11:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hoor, hij heeft natuurlijk weer een raampje meer
streber
BAH WAT GEMEENquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie ook wat haren meer
Ik neem aan dat één van de veel te overvloedige crewleden hier ingrijpt en ervoor zorgt dat je een waarschuwingsnekschot krijgtquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb fantastisch nieuws. Ik heb net geluncht en het brood was echt vieslekker
Prachtig man.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb fantastisch nieuws. Ik heb net geluncht en het brood was echt vieslekker
Ze kunnen de breedte van de moderatiekolom ook wel verdrievoudigen, zo is het ook geen gezicht meer, een ander idee is de mods niet noemen, maar de actieve leden, dan kan de kolom gewoon zo blijvenquote:Op donderdag 18 april 2019 12:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
we weten al wie de volgende mod wordt
Oeiquote:Op donderdag 18 april 2019 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Luister hele dag time to say goodbye, wat is ditvind zo mooi
Is dat die met die vrouw ook?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Luister hele dag time to say goodbye, wat is ditvind zo mooi
als er weer mensen doodgaanquote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is wel mooi nummer, luister het alleen nooit meer.
jij altijd met je grote tietenquote:Op donderdag 18 april 2019 12:23 schreef Crack_ het volgende:
EN NU WEET IK NIET WAT IK AAN MOET heb een super leuk topje maar mn tieten vallen eruit![]()
picsquote:Op donderdag 18 april 2019 12:23 schreef Crack_ het volgende:
EN NU WEET IK NIET WAT IK AAN MOET heb een super leuk topje maar mn tieten vallen eruit![]()
goed plan, brombeerquote:Op donderdag 18 april 2019 12:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze kunnen de breedte van de moderatiekolom ook wel verdrievoudigen, zo is het ook geen gezicht meer, een ander idee is de mods niet noemen, maar de actieve leden, dan kan de kolom gewoon zo blijven
Denk dat het bij grote tits misschien wel zou blijven zitten, maarja weenie geen ervaring mee echt kutquote:
nou lekker hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 12:23 schreef Crack_ het volgende:
kan ze wel terugstoppen voor jequote:Op donderdag 18 april 2019 12:23 schreef Crack_ het volgende:
KAAL DOOF EN LELIJKquote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is wel mooi nummer, luister het alleen nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |