Die rijpen hier niet goed, daarom zie ik er nog jong uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bonen en paprika altijd goed
Zal je volgend seizoen zaadjes van Bulgaarse tomaten sturen. Serieus de beste ter wereld. Zelfs Italianen die hier komen zeggen dat, en dat gebeurt niet snel
Kiwi is trouwens ook de moeite waard, denk dat die het in NL ook prima zullen doen.
Oh daarom ben ik net een rozijntjequote:Op donderdag 18 april 2019 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die rijpen hier niet goed, daarom zie ik er nog jong uit.
Lekker manquote:
Ik ben altijd hard aan het werk overdagquote:Op donderdag 18 april 2019 11:21 schreef Speciale het volgende:
Waar zijn de sfeermakers?
@:HPLC
@:Der_mann
@:flamarande
@:zosk
@:TARDIS.
Kap met lurken en post mee
Net als @Der_Mann ?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben altijd hard aan het werk overdag
Aziaten staan bekend als harde werkers.quote:
quote:
Gewoon normaal eigenlijk. En jij?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, leuke dag gehad?
Ja mooi kalmpjes aan, ben vandaag wel even bij het strandje geweestquote:Op donderdag 18 april 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon normaal eigenlijk. En jij?
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja mooi kalmpjes aan, ben vandaag wel even bij het strandje geweest
Ze mogen nu nog los toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja enige nadeel is altijd, mensen die hun honden niet bij zich houden.
Hier bestaat het uit twee gedeeltes, 1 waar honden mogen komen en 2e gedeelte waar geen honden mogen komen, maar sommige snappen dat geen honden niet helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen nu nog los toch?
Wordt er in je vrije tijd ook nog eens in je nek gehijgtquote:Op donderdag 18 april 2019 19:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja enige nadeel is altijd, mensen die hun honden niet bij zich houden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wordt er in je vrije tijd ook nog eens in je nek gehijgt
Zo'n kwijlende Sint Bernard die zich uitschudt na het zwemmenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]maar nee daar zit ik niet op te wachten, komen ze eraan met die kwijlbekken. Dat wilde ik al niet eens van mijn eigen honden, laat staan die van een ander
Ghehequote:Op donderdag 18 april 2019 19:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier bestaat het uit twee gedeeltes, 1 waar honden mogen komen en 2e gedeelte waar geen honden mogen komen, maar sommige snappen dat geen honden niet helemaal.
Nee dit was een enthousiaste border collie. Heb zoiets, hou gewoon bij je. Dat zo'n baasje zijn/haar hond helemaal geweldig vind, wil niet zeggen dat de rest erop zit te wachten.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo'n kwijlende Sint Bernard die zich uitschudt na het zwemmen
Pisbak daar onderin en tanken maar.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oohh dit is tof, die tafel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is leuk ding voor de zomerquote:Op donderdag 18 april 2019 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pisbak daar onderin en tanken maar.
Die koelkast vult zichzelf niet hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, zet er vier neer en je hebt een handig en gezellig zomeravondfeestje voor jezelf ook.
Echt wel, Zal het met kooltjes gaan of gewoon elektrisch?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, zet er vier neer en je hebt een handig en gezellig zomeravondfeestje voor jezelf ook.
Mensen met handen zijn veel gezelliger.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Die koelkast vult zichzelf niet hoor
Gasflesje denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Echt wel, Zal het met kooltjes gaan of gewoon elektrisch?
Heb namelijk altijd dat de rook naar mij toe gaatquote:Op donderdag 18 april 2019 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gasflesje denk ik.
Ik ben echt een kolenfreak (of ik sleep hout uit het bos) qua BBQ maar die tafel lijkt me niet echt geschikt.
Mooi die rooklucht later op de avond van je borsten aflikken.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb namelijk altijd dat de rook naar mij toe gaat
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dacht al, dit is een normaal gesprek, het kan nooit lang duren voordat het seksistisch wordt met UitStraling
Smoked tittie'squote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi die rooklucht later op de avond van je borsten aflikken.
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Dacht al, dit is een normaal gesprek, het kan nooit lang duren voordat het seksistisch wordt met UitStraling
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Matig toetje na de champions leaguequote:Op donderdag 18 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.
Ja, ik verwacht een kink in de kabel, dus maak er maar een gelukskaarsje vanquote:Op donderdag 18 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks Arsenal mijn beste vrind, ik zal een gezelligheidskaarsje aansteken voor ze.
Voor mij is de CL het voorafjequote:Op donderdag 18 april 2019 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matig toetje na de champions league
Ergens snap ik dat wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor mij is de CL het voorafje
Netjes van jequote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel ja.
Zeker met zo'n mooie borsten als Fem nu eenmaal heeft.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me best nog lekker eigenlijk
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker met zo'n mooie borsten als Fem nu eenmaal heeft.
Maar toch klopt hij in dezen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit stelt mij enigszins teleur
Ja, waarschijnlijk samen met 20.000 anderenquote:
Dat wordt een kutdagquote:Op donderdag 18 april 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk samen met 20.000 anderen
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Halen ze volgend jaar wel het Koningsbal denk je?
Ooohja kut, het weerbeeld is wel iets te goed om op je gemakje rond te banjeren.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk samen met 20.000 anderen
quote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker met zo'n mooie borsten als Fem nu eenmaal heeft.
Toch goede kans als je Uniteds programma ziet dan toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is akelig spannend, maar Arsenal faalt ontzettend in uitwedstrijden en we hebben er nog een paar lastige te gaan. Aan de andere kant moet Tottenham nog tegen City en United nog tegen City, Chelsea en Everton. Arsenal geen top6 club meer.
Prima kans zelfs, maar het blijft wel Arsenal.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch goede kans als je Uniteds programma ziet dan toch?
Wat dat betreft missen ze wel een lelijke lompe man zoals Keown achterin ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Prima kans zelfs, maar het blijft wel Arsenal.
Heb toch al kutleven dus maakt niet uitquote:
Valt wel mee mop.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb toch al kutleven dus maakt niet uit
Dat zegt wel wat lolquote:Op donderdag 18 april 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit stelt mij enigszins teleur
Sokratis is wel lekker lomp en stevigquote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft missen ze wel een lelijke lompe man zoals Keown achterin ja.
Morgen denk je hierdoor heel even aan mijquote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb toch al kutleven dus maakt niet uit
Niet gekliktquote:Op donderdag 18 april 2019 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen denk je hierdoor heel even aan mij![]()
Daar gaat jouw klotefilmpje ook niet bij helpen hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heee, zo vind je nooit het geluk waar je zo hard aan toe bent.
Wat dat betreft kan ik toverenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar gaat jouw klotefilmpje ook niet bij helpen hoor
Tover jezelf eens weg danquote:Op donderdag 18 april 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik kan toveren
Sorryquote:
Heb je geen toverstok dan?quote:
Nee, boeit me nietquote:
Nee, ben al naar the Matthäus Passion geweest.quote:
Mwahquote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, uit principe niet want ik ben nogal ernstig overtuigd atheïst maar is het mooi?
Zo misplaatst hautainquote:Op donderdag 18 april 2019 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ben al naar the Matthäus Passion geweest.
Dat is tenminste goede muziek.
Ahaha jaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Excuses dat ik smaak heb en daarmee boven het plebs uitsteek.
Hey snolletje van me. Ben je al terug?quote:
Gelukkig komt bij dergelijke concerten alleen de gegoede burgerij en niet het voetvolk, die kunnen mooi naar gekweel op de televisie kijken. Ik als cultureel mensch heb uiteraard geen televisie.quote:
Ik vind jou juist een niet al te snuggere tokkie, zeker met je agressie- en drankprobleem.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Excuses dat ik smaak heb en daarmee boven het plebs uitsteek.
Lichamelijk wel, geestelijk ben ik ergens anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey snolletje van me. Ben je al terug?
Goh, wat een interessante meningquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou juist een niet al te snuggere tokkie, zeker met je agressie- en drankprobleem.
Niets persoonlijks hoor
Lekker boeiendquote:Op donderdag 18 april 2019 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig komt bij dergelijke concerten alleen de gegoede burgerij en niet het voetvolk, die kunnen mooi naar gekweel op de televisie kijken. Ik als cultureel mensch heb uiteraard geen televisie.
Hij telt niet voor je maar ik meen hem welquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goh, wat een interessante mening
Waar danquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, geestelijk ben ik ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |