Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.quote:
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.
Dat is niet naakt hequote:Op donderdag 18 april 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?
Het regent nietquote:Op donderdag 18 april 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?
Ja gok het er gewoon op.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.
Ja toch welquote:
75” 8K OLED?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:03 schreef rival het volgende:
Vandaag komen ze eindelijk mijn nieuwe tv brengen
Het wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
75", amateurs.Dat is nog niet de helft van een beetje FOK!-pener.
Trek gewoon aan, dan kan je hem altijd nog in de auto van een vriend uittrekken en daar vergeten zodat zijn vriendin een panty in de deur vind als ze bij hem instapt.quote:
Haha, check deze fokker. Ze gebruikt gewoon sc woorden zoals nuilen elders op fok.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er worden speciale bussen ingezet voor de duizenden bezoekers. Die af en aan rijden en altijd afgeladen vol zitten. Zijn volgens mij nog gratis ook. Maar ga vooral verder nuilen.
Lijntje 88 zal waarschijnlijk wel volgens de zondagsregeling rijden. Of niet want half Wageningen is afgezet.
Omg dit is zo'n goed ideequote:Op donderdag 18 april 2019 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Trek gewoon aan, dan kan je hem altijd nog in de auto van een vriend uittrekken en daar vergeten zodat zijn vriendin een panty in de deur vind als ze bij hem instapt.
Nuilen is geen SC woord hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, check deze fokker. Ze gebruikt gewoon sc woorden zoals nuilen elders op fok.
De busquote:Op donderdag 18 april 2019 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Automobilist geeft bus van rechts geen voorrang en geen ruimte om de bocht zijn kant op te maken. Automobilist denkt dat bus hem wel door laat rijden. Buschauffeur denkt van niet.
Wie wint?
Hoezo is dat een SC woord?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, check deze fokker. Ze gebruikt gewoon sc woorden zoals nuilen elders op fok.
Yes!quote:
Stond je erbij en keek je ernaarquote:Op donderdag 18 april 2019 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yes!
Leedvermaak, want automobilist moest zich in allerlei bochten wringen om het te fixen
Ik heb ook echt staan genietenquote:
Die moet echt wel een rotdag gehad hebben, 2x achter een 45km wagentje uitkomen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Laatst zo'n duwer. Haalde me in waar het kon, maar kwam achter een ander sloom voertuig te hangen. Die sloeg op een gegeven moment af, maar direct ervoor voegde een busje in dat nog langzamer ging, dus zat hij daarachter. En toen die rechtdoor ging waar duwer linksaf voorsorteerde kwam hij achter een 45km-wagentje terecht. Karma
Nou moet ik zeggen dat ik ook een godsgruwelijke hekel heb aan die 45km-karretjesquote:Op donderdag 18 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Laatst zo'n duwer. Haalde me in waar het kon, maar kwam achter een ander sloom voertuig te hangen. Die sloeg op een gegeven moment af, maar direct ervoor voegde een busje in dat nog langzamer ging, dus zat hij daarachter. En toen die rechtdoor ging waar duwer linksaf voorsorteerde kwam hij achter een 45km-wagentje terecht. Karma
Oei. Zal ie niet snel weer proberen denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:06 schreef rival het volgende:
Gisteravond dacht iemand bij ons in het dorp ook eventjes voorrang te kunnen nemen
[ afbeelding ]
IKEA? Jysk? Action?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Iemand nog tips waar ik el cheapo rolgordijnen kan kopen?
Hendig voor in de stad man!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moet echt wel een rotdag gehad hebben, 2x achter een 45km wagentje uitkomen.
Arm autotjequote:Op donderdag 18 april 2019 09:06 schreef rival het volgende:
Gisteravond dacht iemand bij ons in het dorp ook eventjes voorrang te kunnen nemen
[ afbeelding ]
Kwantum is volgens mij een goedkope en die hebben daar best veel van.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef MissMSX het volgende:
IKEA; ligt er wel beetje aan wat voor maat volgens mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Denk dat veel mensen ook een hekel aan mij hebben. Houd me erg netjes aan de snelheidquote:Op donderdag 18 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik ook een godsgruwelijke hekel heb aan die 45km-karretjes.
Verder wel lachen idd.
Hoe werkt zoiets? Ophalen in Schubbekutteveen?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Kwantum is volgens mij een goedkope en die hebben daar best veel van.
of hier.
https://www.bva-auctions.(...)=rolgordijn&ps=24&f=
Tenzij je ze op maat laat maken, dan zou ik naar Kwantum ofzo gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IKEA; ligt er wel beetje aan wat voor maat volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |