Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.quote:
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.
Dat is niet naakt hequote:Op donderdag 18 april 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?
Het regent nietquote:Op donderdag 18 april 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Even de badjas uit en naakt een rondje huppelen?
Ja gok het er gewoon op.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel. Straks buiten eens voelen.
Ja toch welquote:
75” 8K OLED?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:03 schreef rival het volgende:
Vandaag komen ze eindelijk mijn nieuwe tv brengen
Het wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
75", amateurs.Dat is nog niet de helft van een beetje FOK!-pener.
Trek gewoon aan, dan kan je hem altijd nog in de auto van een vriend uittrekken en daar vergeten zodat zijn vriendin een panty in de deur vind als ze bij hem instapt.quote:
Haha, check deze fokker. Ze gebruikt gewoon sc woorden zoals nuilen elders op fok.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er worden speciale bussen ingezet voor de duizenden bezoekers. Die af en aan rijden en altijd afgeladen vol zitten. Zijn volgens mij nog gratis ook. Maar ga vooral verder nuilen.
Lijntje 88 zal waarschijnlijk wel volgens de zondagsregeling rijden. Of niet want half Wageningen is afgezet.
Omg dit is zo'n goed ideequote:Op donderdag 18 april 2019 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Trek gewoon aan, dan kan je hem altijd nog in de auto van een vriend uittrekken en daar vergeten zodat zijn vriendin een panty in de deur vind als ze bij hem instapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |