Zoals elk jaar via de gebruikelijke kanalen te downloaden.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:03 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe wat waar kunnen wij dit kijken?
Oh, wordt niet in NL uitgezonden (via Australische zender oid)?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals elk jaar via de gebruikelijke kanalen te downloaden.
Na afloop van het seizoen meestal wel via Net 5.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:10 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, wordt niet in NL uitgezonden (via Australische zender oid)?
Nee hoor. Ik loop alleen altijd hopeloos achter. Audities net bekeken. Ben heel benieuwd naar de creaties van deze groep.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef golfer het volgende:
En vanaf nu dus weer zondag t/m donderdag. 5 afleveringen per week.
/enige kijker?
Nee nu niet meer. Dankzij jouquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:28 schreef golfer het volgende:
En vanaf nu dus weer zondag t/m donderdag. 5 afleveringen per week.
/enige kijker?
Het is TV... en als je goed oplet kloppen er heel veel zaken niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch raar in afl. 2 eerst weten ze niet van wie het gerecht is, behalve van de laatste 3? Nee alsof ze de eerste niet weten
ja, het was dan ook een gegarandeerde immunity pin, dus dat is niet echt speciaal dan, iemand ging hem sowieso krijgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:24 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis van MA al na 4 dagen iemand die een immuniteitsspeld heeft gewonnen.
Yes, wel jammer want aardige deelnemer en denk hele goede thuiskok. Ik zou wel familie willen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:32 schreef golfer het volgende:
Alaska bomb. Klassieker. En terechte eliminatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Weet ik ook wel, hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:44 schreef Sorella het volgende:
Roep dat nu niet te hard golfer want er is maar 1 slechte dag voor nodig en ze ligt eruit.
Ja, lijkt mij wel. Ze komt trouwens uit Nieuw Zeeland.quote:Volgens mij heeft ze Nederlandse roets aan de achternaam te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vegasnor
Hij is een pescotarier toch?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Twee van de drie waren toch wel goed gelukt.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:15 schreef Sorella het volgende:
Leuk nagerecht om na te maken voor de verliezers, petje af als het iemand lukt
Ja. Die zagen er heel erg lekker uit.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
De soep dumplings van Din Tai Fung![]()
Wou dat ik een portie had. Lievelingsdumplings
Ik maak hem regelmatig en zou het ook goed uit mijn hoofd kunnen doen. Trouwens een echte paella is niet alleen seafood.quote:
ook chorizo en kip toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak hem regelmatig en zou het ook goed uit mijn hoofd kunnen doen. Trouwens een echte paella is niet alleen seafood.
Wel een terechte eliminatie.
Thanks voor de tip! Ziet er goed uitquote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef SiGNe het volgende:
Voor Dumplings in Nederland moet je bij Tai Soen op Hoog Catharijne zijn: https://www.taisoen.nl/
Da's best een feestje om daar te eten.![]()
Dat de kaart daar ook in het Chinees is is ook niet zo zeer een gimmick maar meer omdat het personeel daar grotendeels Chinees is en geen woord engels of Nederlands spreekt.
Een van de laaste Chinese restaurants waar je nog écht authentiek Chinees kan eten.
Er eten ook veel chinezen trouwens, die zie je normaal nooit bij Chinese restaurants in Nederland.. goh waarom?![]()
Oh ja, konijn gebruiken ze ook veel in spanje inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2019 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Ziet er goed uitBen dol op dimsum.
Paella ligt idd per streek eraan. Valenciaanse is kip met konijn en sperziebonen dus geen vis.
Terechte eliminatie al zag t gerecht er mooi uit.
Ook. Maar de originele is zelfs met konijn.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2494699
ook chorizo en kip toch?
Maar zal ook wel aan de streek liggen, aan de kust zullen ze meer vis gebruiken dan in het binnenland lijkt me.
Paella heb ik te weinig gegeten, ben niet zo'n heel erge visliefhebber, een jambalaya zou me beter afgaan.
Al is 't redelijk 'tzelfde qua maken eigenlijk en een Jambalaya mag je ook in doen wat je wil.
Vind het niet meer dan logisch. Net als dat een groot deel bijna standaard vlees of vis met iets van groente en een jus/saus maakt. Hij maakt een hele grote variatie aan curry's en heeft standaard een ander bijgerecht wat hij zelf maakt. Er is werkelijk niets vergelijkbaars in hoe het bereid word tussen zijn kreeft en zijn kip gerecht.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef golfer het volgende:
Onetrick pony Sandeep maakt vrijwel alleen curry's.
inspelen op je sterke punten, het is een wedstrijd dus moet je niet opeens gaan experimenteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef golfer het volgende:
Onetrick pony Sandeep maakt vrijwel alleen curry's.
Zeer terecht ! Had er wat mij betreft al eerder uit gemogen. Nu die vreselijke Simon nog.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:23 schreef DucatiOwner het volgende:
Deze eliminatie was wel echt terecht, het zag er nogal blubberig uit.
Dat maakte de opdracht ook zo moeilijk, je hebt met verhoudingen te maken en als die verhoudingen niet kloppen dan kan 't al snel mis gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Degene die al bang was voor de opdracht om te onthouden enzo heeft t niet gered. Weer n aardige weg..
Je hebt helemaal gelijk hierin.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Al pakte ie het ook niet echt slim aan, als je moet kiezen tussen 2 hoeveelheden dan neem je altijd de laagste hoeveelheid, dan kan je er altijd nog wat bij doen als blijkt dat 't niet klopt.
Eruit halen is lastig.
Ja. Kansloos.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer van het gerecht van de immunity challenge. Was wel heel groot verschil met de chef.
Dit is het nieuwe seizoen (11) en we zijn intussen bij aflevering 29. Het wordt van zondag t/m donderdag uitgezonden in Australië.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wanneer is dit er op? Of is dit het seizoen waarin Sashi heeft gewonnen?
Nog niet ik Nederland?quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe seizoen (11) en we zijn intussen bij aflevering 29. Het wordt van zondag t/m donderdag uitgezonden in Australië.
Nee.quote:
Ja, maar onnodig geweest als Simon niet een dag eerder het voor de hele groep verpest had.quote:
Klopt maar Simon kwan wat dat betreft beter later uitvallen, dan heeft ie geen kans meer om nog terug te komenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar onnodig geweest als Simon niet een dag eerder het voor de hele groep verpest had.
Ze straalt wel enige mate van arrogantie uit, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Blij met degene die terug is.
Alleen op de een of andere manier mag ik Tessa niet. Ze praat soort van bescheiden maar ik vermoed dat ze eigenlijk behoorlijk arrogant is. Of ben ik de enige die dit denkt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2019 13:40 schreef DucatiOwner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Heb even op haar website gekeken. Bij La Lune beginnen de croissants per stuk vanaf 5,90 AUD (3,62 euro) . En ze staan dus in de rij voor haar winkel.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Croissant... dat is zeker helemaal niet moeilijk! Vind het maar een stomme opdracht
Simon is zeker een goede en ook originele kok, hij zal wel samen met oa Sandeep en Tessa er vrij lang in blijven.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef SiGNe het volgende:
Voor degenen die zelf ook wel zin hebben om croissant te maken:
Hier kan je de files downloaden:
https://github.com/frenchguycooking/doughsheeter
Het waren deze afvalronde wel allemaal erg sterke kandidaten.
Of je simon nu mag of niet, hij is wel een goede kok.
En wie er ook af zou vallen deze keer, het heeft invloed op de rest van de westrijd.
Na overmorgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben na morgen wel klaar met sweets week...
Inderdaad. Ze is net zo'n one-trick-pony als degene die naar huis moest en helaas alweer niet wie ik wil zie verdwijnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:26 schreef SiGNe het volgende:
Als Tati zo door gaat heeft die bananenboom aan het eind van het seizoen geen bladeren meer
Er viel wel wat voor te zeggen, eentje met een heerlijke saus en de ander met een gerecht dat alleen maar met honing gezoet was maar het internet is het er niet echt mee eens las ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is net zo'n one-trick-pony als degene die naar huis moest en helaas alweer niet wie ik wil zie verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat was ook wel erg dom, niet alleen een duur ingredient kiezen maar ook nog eens meer dan de helft terug in de koelkast stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:42 schreef golfer het volgende:
Massimo kookte niet zelf, maar was er om tegen voedselverspilling te strijden. En dat was ook de opdracht.
Degene die er uit ging had dat niet echt goed begrepen.
Mensen met haar culturele achtergrond hebben vaker leverproblemen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef golfer het volgende:
Waarom ziet Larissa haar gezicht er altijd zo geel uit? Heeft ze iets op haar lever? Of teveel foundation gesmeerd?
Haar achtergrond is Libanees.quote:Op zondag 30 juni 2019 04:30 schreef SiGNe het volgende:
Mensen met haar culturele achtergrond hebben vaker leverproblemen.
India/pakistan, die regio komt 't op de een of andere manier vaker voor, kan genetisch zijn.
Poef.....gone! ©golfer
Volgens mij had ze ook geluk dat het bij elkaar pastte want de jury schrok toen ze het gerecht aan het maken was.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:39 schreef golfer het volgende:
En Tessa blijft mijn favoriet. Wat maakte ze weer een prachtig, creatief surf-and-turfgerecht.
Haydenquote:Op maandag 8 juli 2019 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Aflevering van gisteren gezien. Altijd leuk buiten koken.
Simon doet me denken aan die mooiboy van seizoen 2 of 3 (die waar Kate won). Zijn naam begint met een H weet ik en hij is surfer
Het is geen miss verkiezing, maar het gaat om het koken en dat doet Tessa het beste.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik loop wat achter nog, maar alsNicole
niet wint is het fake news.
Damn wat is die mooi.
Gewoon een schaduwcompetiequote:Op maandag 8 juli 2019 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen miss verkiezing, maar het gaat om het koken en dat doet Tessa het beste.
Simon is knapperquote:Op maandag 8 juli 2019 22:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik loop wat achter nog, maar alsNicole
niet wint is het fake news.
Damn wat is die mooi.
Ik neem het klakkeloos van je aan.quote:
Ik vind hem met die enge ogen en die eeuwige nepsmile iets van een serial killer hebben.quote:
Ja, dan zie je minder van dr kopquote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Als we het dan toch over uiterlijk hebben; wat een transformatie is Anouska (noushi) als ze haar haar los heeft
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dan zie je minder van dr kop.
Sorry.
En haar beroep is nog wel optical dispencer.quote:
De had ze op gister... maar ook geen leukequote:
Dat was de aanhef van zijn vrouw/vriendin aan hem in zijn brief, vandaar dat George dat overnam.quote:Op maandag 15 juli 2019 02:29 schreef SiGNe het volgende:
George is wel erg fan van Simon, gaf in het begin al z'n ppincet aan 'm, vorige aflevering zat ie 'm te voeren en vandaag noemtie 'm "Handsome".
Weet ik maar 't viel me op.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was de aanhef van zijn vrouw/vriendin aan hem in zijn brief, vandaar dat George dat overnam.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:54 schreef golfer het volgende:
Wat een pressuretest was dat met een zeer ingewikkeld dessert.
Zeer terechte eliminatie vandaag.IK had gedacht dat er een ander uit zou gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft dan een WC-bril. Kan ie gelijk Simon doortrekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:59 schreef SiGNe het volgende:
En hij heeft er nog een extra voor Simon straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we werden een beetje belazerd, want de opnames voor MC waren in feb/maart en The Pressclub sloot zijn deuren op 29 juni van dit jaar.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
29 juni was de laatste dagquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef golfer het volgende:
Wow. George sluit z'n restaurant The Pressclub.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:27 schreef golfer het volgende:
IK had ook al zitten te kijken wanneer deze opnames gemaakt zouden zijn, in Juni was dat in elk geval niet omdat er toen menu's met meer gangen op de kaart stonden, oa een wine pairing van ¤500 p.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En we werden een beetje belazerd, want de opnames voor MC waren in feb/maart en The Pressclub sloot zijn deuren op 29 juni van dit jaar.
Wow, heftig verhaalquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:05 schreef golfer het volgende:
https://neoskosmos.com/en(...)ter-squash-accident/
[ afbeelding ]
nope, de 21e weerquote:
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 21 juli 2019 21:16 schreef golfer het volgende:
The final four zijn bekend voor de halve finale.
Ben blij dat mijn favoriet daarbij zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poh ziet er wel eeen stuk ouder uit tegenwoordig, begint echt zo'n chinees oud vrouwtje te worden.
En mocht je een keer een gerechtje met Bundaberg rum maken, let er wel op dat die rum een erg sterke eucalyptus smaak heeft.
Ik zou andere rum gekozen hebben
[ Bericht 16% gewijzigd door SiGNe op 22-07-2019 01:23:32 ]
Eigenlijk vind ik het zo kinderachtig maar ze doen het zo overdreven, dat het soms hardop lachen isquote:Op zondag 21 juli 2019 21:21 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste masterclas met alle deelnemers erbij.
Poef.....gone! ©golfer
George zit sowieso een beetje in de problemen na https://www.businessinsid(...)y-7-8-million-2019-7twitter:masterchefau twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 08:07:21After 11 sensational seasons, we bid a fond farewell to our judges - Matt Preston, Gary Mehigan and George Calombaris. Thank you for being a part of this remarkable #MasterChefAU legacy and helping make the culinary dreams of everyday home cooks come true! https://t.co/uG0A3ec8jI reageer retweet
https://www.facebook.com/(...)CzhXVjHAHcmx4zEGRB2gquote:Thank you so very much for supporting MasterChef Australia over the last 11 years. We have loved every single moment.
It is however with a heavy heart that I can confirm that season 11 was our last.
We were really keen to continue but we were unable to agree to all terms for the new contract.
We have enjoyed 11 wonderful years on Masterchef Australia with Network Ten, and I want to take this opportunity to thank Ten for this amazing opportunity and for Network Ten’s backing of this very special show.
We have met some beautiful people, discovered and guided some of the brightest up-and-comers in the Australian food scene, worked with the best chefs in the world in front of the camera, and with the TV industry’s finest professionals behind the scenes.
And of course, we three judges have formed a lifelong friendship that will live on far beyond the show.
I want to take this opportunity to thank you and everyone who has shared our amazing journey with us - especially all those fantastic contestants.
I look forward to sharing many more adventures with you in the future.
And finally I wish the new judges all the best with the show that we love so much.
Thank you all.
I don’t want to take any gloss off tonight’s well deserved winner so I will not be making any further comment.
Love Matt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:15 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]George zit sowieso een beetje in de problemen na https://www.businessinsid(...)y-7-8-million-2019-7twitter:masterchefau twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 08:07:21After 11 sensational seasons, we bid a fond farewell to our judges - Matt Preston, Gary Mehigan and George Calombaris. Thank you for being a part of this remarkable #MasterChefAU legacy and helping make the culinary dreams of everyday home cooks come true! https://t.co/uG0A3ec8jI reageer retweet
Sponsors haken nu ook af https://www.businessinsid(...)ost-8-million-2019-7
Poef.....gone! ©golfer
[ Bericht 30% gewijzigd door SiGNe op 24-07-2019 02:24:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Volgens Gary ging t niet om geld maar om (andere) dingen in t komende contract die ze gewoon niet konden doen. Ene tegen de ander.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:35 schreef SiGNe het volgende:
Ja, zonde.
Al is 40% meer salaris vragen terwijl dat al 1 miljoen is ook wel erg overdreven.
Laatste seizoenen werd er ook al wat minder uitgepakt, gingen de kandidaten al minder naar het buitenland toe en de prijzenpot is ook wat kleiner geworden.
Kennelijk werd er al wat bezuinigd en met een hoger salaris voor de jury (3x4ton) zou er neem ik aan nog meer bezuinigd moeten worden.
Maar als je dan kijkt naar wat oud-kandidaten voor elkaar hebben gekregen dan heeft het programma ook wel meerwaarde.
Er zijn kandidaten die inmiddels "chefs hats" hebben verdiend, dat is de australische versie van de Michelin sterren.
Gary, George en Matt hebben 11 jaar de tijd gehad om die band op te bouwen, je kan nieuwe presentatoren niet verwijten dat zij die band niet hebben want dat hadden G,G en M ook niet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 08:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind t nog steeds stom dat ze de oude jury weg hebben gedaan. Niet alles hoeft veranderd te worden.
Andy is ok maar de andere 2 heb ik helemaal niks mee. Gewoon niet die leuke droge vriendenhumor die Gary, George en Matt hadden.
Jock heeft nooit aan een masterchef meegedaan. Heeft bij onder meer MPW enzo gewerkt en afgelopen jaar is zijn restaurent Orana uitgeroepen tot beste restaurant van Australie en heeft volgens mij ook al in de top 50 worlds best restaurants gestaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 15:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gary, George en Matt hebben 11 jaar de tijd gehad om die band op te bouwen, je kan nieuwe presentatoren niet verwijten dat zij die band niet hebben want dat hadden G,G en M ook niet vanaf het begin.
Jock Zonfrillo is overigens een oud-winnaar van Masterchef, heeft ook een eigen restaurant dat een chef's hat (zeg maar Australische Michelin ster) gewonnen heeft.
Andy Allen is zelf chefkok en heeft zelfs 3 hat's.
De kennis van het koken is er in elk geval en met Melissa hebben ze volgens mij ook een prima presentatrice.
Dat de oude jury weg is is jammer maar soms komt het een programma ook ten goede, een beetje vernieuwing.
En George had sowieso weg gemoeten na de ophef over het te weinig uitbetalen van z'n personeel en belastingfraude.
En de andere twee wilden alleen door als George ook mee zou doen.
Ja wordt het een all star seizoen? Dat vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:47 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Jock heeft nooit aan een masterchef meegedaan. Heeft bij onder meer MPW enzo gewerkt en afgelopen jaar is zijn restaurent Orana uitgeroepen tot beste restaurant van Australie en heeft volgens mij ook al in de top 50 worlds best restaurants gestaan.
Ah zie dat je waarschijnlijk Jock en Andy ongewisseld heb,
Melissa vind ik wel goede keuze en Andy lijkt me ook geschikt. Jock is denk wel wat strenger en directer en daarin meer een MPW of Gordon.Ben benieuwd hoe ze het gaan doen zeker gezien ze een soort all-star seizoen van maken met oud-kandidaten.
Naja niet perse all star in de zin van de winnaars enzo volgens mij maar wel oud-kandidaten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja wordt het een all star seizoen? Dat vind ik wel leuk.
En ik begrijp t wel dat nieuwe. Maar ik vind Jock en Melissa niet zo leuk persoonlijk.
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 17:08 schreef Jeroen1990 het volgende:
Naja niet perse all star in de zin van de winnaars enzo volgens mij maar wel oud-kandidaten.
Woops, inderdaad Jock en Andy door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:47 schreef Jeroen1990 het volgende:
[..]
Jock heeft nooit aan een masterchef meegedaan. Heeft bij onder meer MPW enzo gewerkt en afgelopen jaar is zijn restaurent Orana uitgeroepen tot beste restaurant van Australie en heeft volgens mij ook al in de top 50 worlds best restaurants gestaan.
Ah zie dat je waarschijnlijk Jock en Andy ongewisseld heb,
Melissa vind ik wel goede keuze en Andy lijkt me ook geschikt. Jock is denk wel wat strenger en directer en daarin meer een MPW of Gordon.Ben benieuwd hoe ze het gaan doen zeker gezien ze een soort all-star seizoen van maken met oud-kandidaten.
Uit diezelfde link. Zijn bedrijf was blijkbaar al eerder in opspraak...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het bedrijf van George is failliet.
https://www.thejakartapos(...)mpire-collapses.html
Hij heeft zijn personeel zwaar onderbetaald. Zo komt hij gelijk een stuk minder symphatiek over...quote:The departure comes after Calombaris was fined for underpaying staff at his own restaurants by millions of Australian dollars.
The country's attorney-general even weighed in on the dispute, suggesting Calombaris got off lightly with an Aus$200,000 fine.
https://www.thejakartapos(...)es-get-the-chop.html
hmm denk dat ze wel moeten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:09 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe seizoen is met oude kandidaten en het zijn niet de minsten
[ afbeelding ]
https://10daily.com.au/en(...)contestants-20200219
Thx voor het posten. Zal nog wel even duren voor het op Nederlandse tv verschijnt, maar ik ga vast kijken!quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:09 schreef Em31 het volgende:
Nieuwe seizoen is met oude kandidaten en het zijn niet de minsten
[ afbeelding ]
https://10daily.com.au/en(...)contestants-20200219
Ik denk het niet, tenzij uurtje-flink factuurtje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:15 schreef Kanaroe het volgende:
Ik verwacht trouwens wel dat Matt, George en Gary af & toe acte de présence gaan geven
Mwah, het is wel hun kindje hè, voor het geld hoeven ze het niet te doen (behalve Georgie misschien)quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, tenzij uurtje-flink factuurtje.
Nee hoor, het is het kindje van de BBC sinds 1990. Met name van Greg Wallace en John Torode.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Mwah, het is wel hun kindje hè, voor het geld hoeven ze het niet te doen (behalve Georgie misschien)
Ooooh, dat wist ik niet, excuus. Voor mij hebben deze 3 heren het programma naar een hoger (en bekender) level getild in ieder gevalquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, het is het kindje van de BBC sinds 1990. Met name van Greg Wallace en John Torode.
Daar geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:37 schreef Kanaroe het volgende:
Geen enkele versie van Masterchef is zo leuk om naar te kijken dan MA!
Yess! Ga je zelf kijken naar de nieuwe judges?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in!
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
Yess! Ga je zelf kijken naar de nieuwe judges?
Zal ik daarover dan maar een nieuw topicje openen?quote:Op donderdag 9 april 2020 23:57 schreef SiGNe het volgende:
13 April begint seizoen 12:
https://www.seriesfeed.co(...)a/episodes/season/12
Ben bemoeuwd of ze het succes vast kunnen houden.
evt nog even wachten tot de uitzending, voor als 't tegenvaltquote:Op donderdag 9 april 2020 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik daarover dan maar een nieuw topicje openen?
Toch maar een poging gedaan:quote:Op donderdag 9 april 2020 23:59 schreef SiGNe het volgende:
evt nog even wachten tot de uitzending, voor als 't tegenvalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |