SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto lijken het grote stukken maar zijn stukjes die bij elkaar zijn geschoven door 10 grijpgrage vingertjes.
Volgens zit het jochie in een sprong. Volgens de app duurt het nog zo'n 10 dagen (uit m'n hoofd) maar hij wil z'n eten niet meer, drinkt slechter, is humeurig, ongeduldig, snel verveeld en wil niet slapen. Hij heeft sinds een paar dagen ook een ander bedje want de wieg werd echt te klein. Dat zal ook wel even wennen zijn.
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
[ Bericht 2% gewijzigd door Helsinki op 28-04-2019 09:24:19 ]
I know, rightquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:42 schreef exode het volgende:
En ik zwaai vanuit Zeeland. Heerlijk hier.
Een korstje is makkelijker vasthouden en verdwijnt niet geheel in het vuistje waardoor ze er makkelijker op kunnen sabbelen. Het nadeel van vers brood(het middelste) is dat het een soort deegbal kan worden wat moeilijk eet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef Jentin het volgende:
wat is de gedachte achter korstjes ipv een (deel van een) hele boterham? Vasthoudbaarheid?
Lachjes uitlokken is met mini-ToT niet nodig; als een wildvreemde ook maar iets zijn richting in kijkt, gaat hij al helemaal breeduit lachen en spartelen!quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:29 schreef Elleska het volgende:
Dat vreemden de baby ongevraagd aanraken heb ik weinig last van gehad. Wel eens dat de voetjes worden aangeraakt maar dat vind ik wel oke. Wel veel (vooral oudere) mensen die lachjes proberen uit te lokken, winkelen duurt een stuk langer maar het is wel gezellig.
Wat een gelukquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Lachjes uitlokken is met mini-ToT niet nodig; als een wildvreemde ook maar iets zijn richting in kijkt, gaat hij al helemaal breeduit lachen en spartelen!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Er werd nog gevraagd hoe het met slapen gaat hier, gisteren heb ik hem wakker en kletsend in bed gelegd en hij viel gewoon zonder een traan zelf in slaapvoor anderhalf uur
ik was zo trots!
Ja meneertje op de eigen troon met zijn eigen mening.quote:Op zondag 28 april 2019 06:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:CaVaBien volgens mij 'hoort' nietswij doen het een beetje net hoe het uit komt, maar meestal wel voor de voeding er op zit, omdat hij nog wel eens in slaap valt en dan dus wakker wordt bij het verschonen (wat vooral 's nachts niet wenselijk is
). Ik doe het vaak tijdens de voeding, tussen het aanbieden van de linker en rechter borst, of tussen borst en fles. Vaak heeft hij dan al een goede bodem en kan hij dus wel even wachten.
voor de zieke baby's. Hoe is het nu met Prul, Tink?
Mini-ToT op z'n ijzeren troonEn met een eigen mening
Dan zijn het echt opeens net mensen, hè
Verder kom ik hier nog niet zo goed aangehaakt.. Ik lees wel mee, maar onthoud het allemaal niet zo goed
Inderdaad vrij awkward.quote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, High niet zoveel vreemde geluiden!
Wel nog minder dan een week Roy eerste verjaardag en straks voor het eerst wennen op het kdv... Zit er behoorlijk tegen op.
Vanmorgen bij het boodschappen doen was meneer zo aan het flirten met de man voor ons in de rij, en die man vond dat blijkbaar zo leuk dat O een cadeautje van hem kreeg. Beetje Awkward...[ afbeelding ]
En van de week smaakte de lasagne opperbest:[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle bijlees tijdens kolven. Die lasagna fotoquote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, High niet zoveel vreemde geluiden!
Wel nog minder dan een week eerste verjaardag en straks voor het eerst wennen op het kdv... Zit er behoorlijk tegen op.
Vanmorgen bij het boodschappen doen was meneer zo aan het flirten met de man voor ons in de rij, en die man vond dat blijkbaar zo leuk dat O een cadeautje van hem kreeg. Beetje Awkward...[ afbeelding ]
En van de week smaakte de lasagne opperbest:[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |