Sillie, herkenbaar, ik kom ook nog maar moeilijk mee hier tegenwoordig. Spannend hoor, alles tegelijk bij jou. Hoe gaat het met de verhuizing?
Peace, beterschap voor de kleine M en sterkte met je pijnlijke lijf en het slaaptekort!
Een lachende baby voor Cholula

Luna, hopelijk gaat het slapen met Welpje snel weer wat beter zodat je nog heel lang verder kan genieten van het samen slapen!
Aure, ik zal het niet hardop uitspreken want Fokwet enzo, maar
Framblij, wij hebben ruim 2,5 jaar terug een antracietkleurige bank gekocht, wegens verhuizing tijdens mijn 1e zwangerschap destijds nieuw aangeschaft. Sowieso, nooit een nieuwe bank kopen als je een kind krijgt is mijn tip

Verder maakt het qua kleur niet uit, vies wordt de bank sowieso, ik reinig hem met een stoomreiniger maar dat haalt ook niet zoveel meer uit. Nu heb ik een kind van 2,5 die graag alles aan en op de bank smeert, en een 11 maander die de eerste 8 maanden haar flesinhoud het liefst over de bank uitspuugde, dus dat heeft natuurlijk niet meegeholpen

Over een paar jaar mag ik van mijzelf weer een nieuwe bank kopen, maar dat wordt er dan één van leer. Ik durf een stoffen bank niet meer aan
Jentin, jouw nacht, sorry ik moest even hardop lachen

Maar dat samen slapen is idd lang niet altijd zo romantisch. Vlokje sliep eerst altijd in mijn armen, heel knus maar een ellende voor mijn lijf. Nu schurkt ze zich tegen mij aan en duwt mij daarmee gedurende de nacht steeds een stukje verder tegen het bedrekje aan, of ze gaat overdwars in bed liggen waardoor ze vrouwlief trapt en mij slaat in haar slaap. Hartstikke romantisch
Exode, je vakantie klinkt heerlijk

Lastig lijkt mij dat idd als je je op moet splitsen. En wat goed dat Juul probeert om te kruipen, het zal vast niet lang meer duren!
Spees, wat heb je het zwaar op dit moment zeg. Die verlatingsangst is herkenbaar, alleen bij Vlokje begon dit wat later, ik denk zo rond een maand of 10. Sindsdien klampt ze zich nog meer aan mij vast dan daarvoor en zodra ze mij niet meer kan zien is het huilen geblazen. Op de grond zetten is ook een no go, dan wil ze op schoot. Ze is vandaag precies 11 maanden en vooralsnog geen enkele vooruitgang helaas. Hopelijk duurt de fase bij jou korter, met twee kinderen erbij die ook jouw aandacht willen lijkt me dit niet te doen voor je. Hopelijk heb je iemand die je kan helpen?
En natuurlijk ontelbaar veel

voor alle prachtige foto's die ik voorbij heb zien komen.
Hier verder druk met een plak-bijna-dreumes en een alles-zelluf-doen-peuter. Vlokje heeft afgelopen dinsdag meegespeeld op de dreumesgroep (van 1,5 tot 2,5 jaar), omdat het rustig was ivm meivakantie en ze de oudste op de babygroep was die dag. Ging hartstikke goed. Maar het kind is vandaag 11 maanden, ga weg met je dreumesgroep

Nog maar een maandje en dan wordt ze één, ga lekker gelijk op met andere kindjes hier zie ik, maar wat is de tijd voorbij gevlogen. Bizar.
Slapen hier nog steeds niet al te best. Vlokje slaapt nog steeds niet in haar eigen bed, wat onze nachtrust niet ten goede komt. Vrouwlief zit in een wat negatieve spiraal de laatste tijd en klaagt steen en been over van alles en nog wat. Nu mijn verjaardag en die van Vlokje eraan komen word ik weer geconfronteerd met familie issues waar ik helemaal niet op zit te wachten. Al met al ben (en voel) ik mij wat afwezig, maar ik probeer wel mee te lezen al schrijf ik wat minder