Altijd fijn om hier een serieuze vraag te stellen....quote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Dit is een serieuse vraag uit nieuwsguerigheid, dus ik verwacht ook een setieus antwoord.
@DETELEVISIEKIJKER lees ook de recencies op internet voordat je een afspraak maakt.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:19 schreef eRKa het volgende:
[..]
Altijd fijn om hier een serieuze vraag te stellen....
Een hoer kost 120-150¤ per uur voor iets fatsoenlijks en normale seks. Minder dan dat is een verklede kerel of een cheapo colombiaanse/venezolaanse die snel geld wil en niks wil doen.
Wil je extra's zoals SM, anaal, rimmen. toys(bepaalde), fisten of dergelijke dan kun je er nog een 30-50¤ bij rekenen. Blijf weg bij hoeren die:
- Extra vragen zonder condoom
- Zonder condoom sowieso
- Vanalles aanbieden, 24/7 beschikbaar zijn en slechts ¤100/uur vragen
- Belabberd Engels in de advertentie
- Veel te duur zijn en/of tongzoenen of neuken("intiem") niet doen
- Slechts beperkte tijd in jouw stad aanwezig zijn
- Net geariveerd zijn in jouw stad (net als de voorgaande: veel hoertjes reizen van stad naar stad omdat ze illegaal zijn en/of slecht werk leveren. Doordat ze elke 1-2 weken verkassen krijgen ze geen slechte naam)
Staan ze op Yelp?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:11 schreef stokj het volgende:
[..]
@:DETELEVISIEKIJKER lees ook de recencies op internet voordat je een afspraak maakt.
Drankjewel!!!quote:
De enige juiste antwoord.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:12 schreef Embraer89 het volgende:
Vanaf 30 euro achter de ramen in de wat kleinere steden.
Op de wallen begint het grotendeels bij 50 euro. Maar als ze 100 vragen moet je ook niet meer raar opkijken. De klandizie loopt daar een beetje terug.
Erka is hoerenloper 2:0quote:Op woensdag 17 april 2019 22:19 schreef eRKa het volgende:
[..]
Altijd fijn om hier een serieuze vraag te stellen....
Een hoer kost 120-150¤ per uur voor iets fatsoenlijks en normale seks. Minder dan dat is een verklede kerel of een cheapo colombiaanse/venezolaanse die snel geld wil en niks wil doen.
Wil je extra's zoals SM, anaal, rimmen. toys(bepaalde), fisten of dergelijke dan kun je er nog een 30-50¤ bij rekenen. Blijf weg bij hoeren die:
- Extra vragen zonder condoom
- Zonder condoom sowieso
- Vanalles aanbieden, 24/7 beschikbaar zijn en slechts ¤100/uur vragen
- Belabberd Engels in de advertentie
- Veel te duur zijn en/of tongzoenen of neuken("intiem") niet doen
- Slechts beperkte tijd in jouw stad aanwezig zijn
- Net geariveerd zijn in jouw stad (net als de voorgaande: veel hoertjes reizen van stad naar stad omdat ze illegaal zijn en/of slecht werk leveren. Doordat ze elke 1-2 weken verkassen krijgen ze geen slechte naam)
Doorgaans 150 euro per uur.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Dit is een serieuse vraag uit nieuwsguerigheid, dus ik verwacht ook een setieus antwoord.
Waarom moet je dan snel zijn ?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:31 schreef B300 het volgende:
In Duisburg 30 euro, moet je wel snel zijn!
Ze staat op het punt een overdosis te nemen!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:12 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan snel zijn ?
Een overdosis zaad??quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze staat op het punt een overdosis te nemen!
Dat krijgen de dames óók niet. Met geluk hebben ze de helft.quote:Op donderdag 25 april 2019 03:00 schreef Roces18 het volgende:
Wat een salarissen potverdorie.
Ik verdien geen 150¤ per uur![]()
Maar ik voel me wel elke dag genaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |