abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:25:46 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_186435504
Nieuw woord: boep!, voor poep! _O_ Zo cute dat ik nu uitkijk naar luiers met een drol erin :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_186438270
Ah hier kwamen vanmorgen de volgende zinnen uit mijn dreumes op mijn vraag aan Willem.
Ik: "Willem, heb je gepoept?"
Kevin: "Niet Willem poep (incl. gebaar voor nee richting Willem). Itte poep! Poep weg!! Totterdittie!

Kleine mannetjes worden groot }:|
pi_186438547
Is totterdittie ‘potverdikkie’? :+

Z. kan nu zo’n 15 woordjes zeggen.
Opa, poes, sok, tante, papa, mama, tak, op, dit, ja, broer, poep, Aja (benaming opa Hindoestaans), thuis, huis, jas, hond en dan ben ik vast nog iets vergeten.
Ik vind het wel grappig dat ze al zo lekker praat.
Mijn zoon kon met 2 jaar pas eindelijk iets anders zeggen dan papa en mama. :')
pi_186438831
Wat een heerlijk vooruitzicht Fleur! Geniet er van!

Hier worden poepluiers gewoon ontkend. Van grote broer geleerd denk ik -O-

Em is een kneusje die buiten heel graag wil rennen en daarbij ook heel vaak valt. Haar knieen zitten dus onder de schaafwonden, en broeken en leggings nu ook onder de bloedvlekken. Continu (en preventief) pleisters op de knieen laten zitten lijkt me ook niet handig voor het herstel en die dingen eraf trekken (of er op plakken) wordt ook niet gewaardeerd. Iemand misschien tips hiervoor? Niet meer vallen is iig onmogelijk :')
  vrijdag 26 april 2019 @ 15:43:31 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_186438880
Kevin O+

@FlyingFish Ocharme! Heel veel laten oefenen op zand en gras een optie?
pi_186439284
Banaan had laatst in blote billen tijd een plasje gedaan. Ik vertelde hem dat hij die, of poepjes, op het potje mag doen. Het volgende drolletje lag precies naast het potje. :D Hij moet vooral nog wat oefenen met het erop zitten lijkt het, dan zou het best wat kunnen worden. Als ik vraag waar hij het plasje geeft gedaan dan wijst hij het aan voor me, scheelt wat speurwerk.

Rena ik durf ook niet meer zomaar in het mondje te voelen. We zitten voor zover ik weet op vier tanden boven en vier onder. De beste manier om in zijn mondje te kijken is op zijn rug laten liggen en laten lachen maar ook dan weinig kans van slagen.
Grappig die fascinatie voor borsten van niet borst gevoede kindjes. :D

FF geen idee. Hopelijk pakt ze het snel beter op of wordt het korte broeken weer.

Over wondjes gesproken, hier een wondje op zijn pink omdat hij torens bouwt met halve bakstenen. 8)7

Gisteren leerde hij op de grond stampen (hokey pokey van juf Roos). Ik snap dat hij dat vanzelf wel zou gaan doen met driftbuien, maar nou is het nog schattig. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_186440681
Wat een heerlijke verhalen over jullie dreumessen! Ik kwam afgelopen week niet echt toe aan reageren.

Komende week weet ik het ook niet, want dan gaan we op vakantie. 9 vrienden van ons gaan ook mee, dus ik verwacht veel oppashulp *)

Mijm heeft me gisteren in een plasje laten verdwijnen toen hij tegen zijn broer zei: ‘Bashie, houjou.’ Vertaling: ‘S. ik hou van jou.’
Hou op met me hoor, zoveel liefde. Gelukkig sloegen ze 10 minuten later elkaars hersens weer in, voor de balans :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_186441011
Even iets onder een spoilertje als tussendoortje.
Wil niet het topic kapen hoor!

Wie herkent het volgende, hoe gaan jullie ermee om? Onderwerp: bemoeienissen/commentaar van familie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 26-04-2019 19:18:56 ]
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:16:04 #134
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186442425
@vencodark
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186442505
Fleur, veel plezier met je uitje *O*

Gunthers Boep O+

Adrian, totterdittie O+ Wat klinkt dat lief!!

FF, geen tips helaas, want hier nog steeds een kruiper en geen loper :+ Ik weet wel dat er iets van Vallen en stoten gel bestaat, geen idee of het echt helpt, misschien andere mensen ervaring mee?

PKM, ze heeft wel borstvoeding gehad, maar 3,5 maand dus het telt misschien niet echt :@ Geen idee of ze dat onthouden heeft :P

En wat Banaan al doet om en nabij het potje klinkt wel bemoedigend hoor!

Venco, wat lastig zeg, vooral als het echt je nabije familie is, ik heb het momenteel een beetje met mijn schoonmoeder maar dat is toch anders dan als het een direct familielid is. Heb je er al wel eens wat van gezegd?

Ik ga vanavond gezellig naar the Avengers, 3 uur in de bios _O- En manlief blijft lekker thuis O-)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_186442509
A. krijgt geen Bv meer hoor. Die is 6. :P
Maar ik probeer het inderdaad steeds korter te houden qua uitleg en af te kappen.
Hoop dat zoiets wel helpt, dat de boodschap doorkomt.
  vrijdag 26 april 2019 @ 20:05:40 #137
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186443428
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:20 schreef vencodark het volgende:
A. krijgt geen Bv meer hoor. Die is 6. :P
:s) mag ik dit op m'n enorme slaaptekort gooien? O-)
pi_186444368
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 15:43 schreef minilot het volgende:
Kevin O+

@:FlyingFish Ocharme! Heel veel laten oefenen op zand en gras een optie?
Vandaag was het juist in de speeltuin, op kindvriendelijke ondergrond... en op weg naar de opvang, dan hebben we ook niet veel andere keuze dan stoeptegels.

Klinkt als een goed begin pkm! Hier is het ook nog elke dag gemiddeld 1x raak in het potje. Straks in de zomer gaan we proberen er echt werk van te maken, ik denk namelijk dat ze al wel zover zijn. Zou heerlijk zijn, alle drie tegelijk zindelijk.

Wat lief LeSage! Hier wordt af en toe "hallo liefies" tegen de meiden gezegd door peuter, klinkt ook altijd zo lief al heeft hij volgens mij nog geen benul wat hij nou zegt en praat hij ons gewoon na. De meiden zeggen peuter vooral gedag. Voor het middagslaapje moet er vanaf elke traptrede gezwaaid worden naar hem :')

Veel plezier Rena! Ik ben ook heel benieuwd, maar loop ondertussen al twee Marvel-films achter volgens mij doordat we eigenlijk nooit meer samen weg gaan, maar we willen ons oppastegoed wel nog hiervoor inzetten, dus hopelijk draait hij nog heel lang in de bios.

Venco, ik zou het gewoon bij ze aangeven als je ze 1 op 1 spreekt. Zeker bij mannen is mijn ervaring dat duidelijk zijn het beste werkt. Of als je ouders erbij zijn een sarcastische opmerking richting hen maken "kregen jullie nou ook altijd van dat ongewenste commentaar?", maar dat is meestal niet de diplomatieke oplossing.
pi_186445354
Rena ik was helemaal vergeten dat C. die eerste maanden ook borstvoeding kreeg. Natuurlijk telt dat maar het zal vast het bijten niet verklaren nee. :D
Er was een tijd dat Banaan vol in mijn borst bleef knijpen, toen dacht ik dat het kwam door de borstvoeding. Ik vond het in ieder geval vreselijk frustrerend.

SPOILER
pi_186449707
Leuk om te lezen over de leeftijdsverschillen!

Minilot knutselen doen wij nog niet echt ( op de opvang wel). Kleuren met potlood vindt ze te gek. De vingerverf misschien maar eens erbij pakken binnenkort!

Ff wat sneu voor em; geen tips helaas.

Lesage fijne vakantie alvast!!

Tandjes: beneden zijn de hoektanden aan het doorkomen en is het op de laatste twee kiezen na compleet; boven heeft ze twee snijtanden en twee kiezen. Dat blijft wat achter. :D

Wat een heerlijk kind is het toch. Haar nieuwe uitspraken: ‘tot morgen ...(mama/papa/pop/bomen etc’ (ook bij middagslaapje haha) en ‘keej’ als in oke en dat zegt ze nu in combi met ‘ja, keej’ klinkt hilarisch.
pi_186451736
Wat leuk die woordjes. Hier is het heel vaak ‘Heyyyyyyy’ *) (i.c.m. zo’n gezichtsuitrukking). Bij het wakker worden, bij het thuiskomen, bij het voorbij lopen :') O+
pi_186453363
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 06:38 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat leuk die woordjes. Hier is het heel vaak ‘Heyyyyyyy’ *) (i.c.m. zo’n gezichtsuitrukking). Bij het wakker worden, bij het thuiskomen, bij het voorbij lopen :') O+
Hier wordt het verbasterd tot “Eyyyy” _O-

FF, hij was erg tof O+ en ik had ook twee films (Black Panther en Captain Marcel) gemist, maar kon het goed volgen :Y

Fijne Koningsdag allemaal *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_186454116
Hier hebben we "haaaai!😍" en tegen cassieres zegt ie altijd "hallow" als een kleine dronkaard _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_186456919
Ik las in het babytopic dat flav bevallen is *O* welkom broertje van v O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_186457896
:'( :'( :'( Simon is net uit bed gevallen. De babyfoon stond nog boven, dus we hoorden een flinke klap boven ons, we zijn de trap opgerend en daar lag ie huilend op de grond :'(
Vermoedelijk wilde hij iets pakken vanuit zijn bedje en is toen over de rand gekukeld.

Nu slaapt ie, gelukkig.

Verder even geen bijlees gedaan...
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:58:44 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186458081
Wat sneu Tolstoi! Ze kunnen iets niet, totdat ze het opeens wel kunnen he...

Wat leuk die babbel-verslagen. Hier hoorde ik vanmiddag opeens 'boe', wat boem betekende want hij botste tegen de deur. Ik blijf het toch zo wonderlijk vinden dat ze opeens iets kunnen zeggen.

Venco: achteraf is het jammer dat je dat commentaar niet vanaf het begin in de kiem hebt gesmoord. Ik zou er nu alsnog een duidelijk punt van maken dat je het niet meer wil hebben. Het voegt niets toe, ondermijnt de sfeer, je kinderen gaan het steeds meer begrijpen. Niet doen aub. En het vanaf dan negeren of vertrekken als ze het te bont maken. Misschien wat radicaal en past het jou niet, maar dat is wel dat ik zou doen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_186458112
Leuk al die woordjes. Wij hoorden gisteren voor het eerst lojjy (lolly). Hij vindt die vorm altijd leuk om te zien. :D

Fijne Koningsdag allemaal. *O*
Wij liepen vandaag een stuk rommelmarkt en namen wat boeken mee, Nijntje electro, waterschoentjes, DVD'S en een speelgoed klok. Hij vond het leuk in de draagzak en zat heen en weer te hupsen bij wat volksmuziek.

Tolstoi en Simon :*
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:19:32 #148
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_186458310
Ik vind vooral dat Jacob zo veel dingen niet zegt, trouwens. Alles dat hij zegt wordt maar half uitgesproken of het slaat nergens op (bijvoorbeeld 'toetoes' voor schoenen, sokken en sloffen), sommige dingen worden alleen gespiegeld met gebaren (als ik praat over brood wrijft hij met zijn handen over elkaar, wat in de verte lijkt op het gebaar) en verder houdt hij het bij me verbazen met zijn passieve woordenschat. Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat hij ooit een normaal pratend kind wordt :o .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_186458377
Aan het oefenen voor het traditionele Koningsdagspel schoenhappen :')

SPOILER
Gisteravond barbecue bij collega van mijn lief. Huis vol expats en hun kinderen. Günther vond het dikke prima, een meisje van vijf uit Brazilië en een meisje van zes uit India hebben de hele avond kirrend met 'm rondgesjouwd en 'm volgestopt met druiven en frambozen. :D

[ Bericht 15% gewijzigd door minilot op 27-04-2019 14:30:14 ]
pi_186458407
Kus voor buitelende Simon! :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Lemijn het volgende:

Venco: achteraf is het jammer dat je dat commentaar niet vanaf het begin in de kiem hebt gesmoord. Ik zou er nu alsnog een duidelijk punt van maken dat je het niet meer wil hebben. Het voegt niets toe, ondermijnt de sfeer, je kinderen gaan het steeds meer begrijpen. Niet doen aub. En het vanaf dan negeren of vertrekken als ze het te bont maken.
Vooral dit inderdaad. Niet accepteren, lieve Venco! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')