SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Mars is nog volledig tandloos. Twix kreeg zijn eerste tand 9 dagen vóór zijn eerste verjaardag. Mars is dus later dan Twix.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef Lemijn het volgende:
Malteser wacht even, heeft hij nog geen tanden? Wat geestig. Kreeg Twix die ook zo laat? Ik weet dat Jacob ook niet normaal is, die begon bij 3 maanden en is allang klaar. Maar wat onhandig lijkt me dat voor hem, Jacob gebruikt alle tanden en kiezen grondig elke maaltijd.
Hier zit er 2 jaar en 7 maanden tussen. Hadden we niks in te wensen maar het is zo gelopen en ik vind het fijn. Twix snapte al heel veel, kon zichzelf ook verstaanbaar maken en dat hielp hier enorm.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:13 schreef Nolita het volgende:
Wat dat betreft sta ik ook wel wat te kijken van de vele gezinnen met (bewust?) leeftijdsverschil van 2 jaar of minder tussen de kinderen. Dat had ik eerst ook voor ogen, maar ben blij dat er straks minstens ruim 2,5-3 jaar tussen zal zitten, hopelijk. Als het ons gegeven is.
Al zullen alle verschillen voor en nadelen hebben, uiteindelijk komt het allemaal goed!
Beide is wat voor te zeggen natuurlijk. Wij hebben bewust gekozen voor een leeftijdsverschil van 1,5~2 jaar. We moeten dan nu even bikkelen, maar het is straks/nu allemaal een stuk makkelijker omdat ze in dezelfde leeftijdsfase zitten en we dan straks in een keer de beperkingen die een klein kind met zich mee brengt (rekening houden met slaapjes, bepaald eten wel/niet, campingbedjes/luiers/andere zooi mee moeten nemen, oppas moeten regelen) kwijt zijn. Daarentegen kun je bij meer tijd er tussen wel meer van de kinderen los genieten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:13 schreef Nolita het volgende:
Wat dat betreft sta ik ook wel wat te kijken van de vele gezinnen met (bewust?) leeftijdsverschil van 2 jaar of minder tussen de kinderen. Dat had ik eerst ook voor ogen, maar ben blij dat er straks minstens ruim 2,5-3 jaar tussen zal zitten, hopelijk. Als het ons gegeven is.
Al zullen alle verschillen voor en nadelen hebben, uiteindelijk komt het allemaal goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klei begint inmiddels ook wel zeer gewaardeerd te worden en ik heb herbruikbare stickers besteld voor mijn Sir Pulk-a-lot.
Wat knutselen jullie dreumesen zoal?Let me see you stripped down to the bone
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 26-04-2019 19:18:56 ]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:20 schreef vencodark het volgende:
A. krijgt geen Bv meer hoor. Die is 6.![]()
Vandaag was het juist in de speeltuin, op kindvriendelijke ondergrond... en op weg naar de opvang, dan hebben we ook niet veel andere keuze dan stoeptegels.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:43 schreef minilot het volgende:
Kevin
@:FlyingFish Ocharme! Heel veel laten oefenen op zand en gras een optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Hier wordt het verbasterd tot “Eyyyy”quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:38 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat leuk die woordjes. Hier is het heel vaak ‘Heyyyyyyy’(i.c.m. zo’n gezichtsuitrukking). Bij het wakker worden, bij het thuiskomen, bij het voorbij lopen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond barbecue bij collega van mijn lief. Huis vol expats en hun kinderen. Günther vond het dikke prima, een meisje van vijf uit Brazilië en een meisje van zes uit India hebben de hele avond kirrend met 'm rondgesjouwd en 'm volgestopt met druiven en frambozen.
[ Bericht 15% gewijzigd door minilot op 27-04-2019 14:30:14 ]Let me see you stripped down to the bone
Vooral dit inderdaad. Niet accepteren, lieve Venco!quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Lemijn het volgende:
Venco: achteraf is het jammer dat je dat commentaar niet vanaf het begin in de kiem hebt gesmoord. Ik zou er nu alsnog een duidelijk punt van maken dat je het niet meer wil hebben. Het voegt niets toe, ondermijnt de sfeer, je kinderen gaan het steeds meer begrijpen. Niet doen aub. En het vanaf dan negeren of vertrekken als ze het te bont maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |