SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat is zelfs voor jou wel heel vroeg, maar 1-2quote:
Ik werd wakker vannacht, en heb gekeken wat ze gedaan hadden..... sindsdien kon ik amper meer slapen.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor jou wel heel vroeg, maar 1-2
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef just me het volgende:
@:Melting, je had gelijk... je zei ik ga slapen, vorige keer wonnen ze ook toen ik ging slapen
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hij de volgende keer niet gaat slapen, dan regel ik persoonlijk dat 'ie dat wel gaat doen...
Daarom... kan nog wel even vooruit.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:31 schreef Rafeiro het volgende:
Wel veel filmpjes over alle media verdeeld. Dus dan kon je ook maar beter extra vroeg zijn
Dat jij nog weet wat je gezegd hebt.quote:Op woensdag 17 april 2019 04:37 schreef Rafeiro het volgende:
Van de Beek wel weer belangrijk![]()
Zei toen in de Arena nog tegen je dat ie vaak uitblinkt/scoort op kritische momenten.
Ook wel mooie pot, en leuke tegenstanders ook. Al wordt er daar wel anders gevloten, haha.quote:
Gevloten ja?quote:Op woensdag 17 april 2019 05:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook wel mooie pot, en leuke tegenstanders ook. Al wordt er daar wel anders gevloten, haha.
Daarom.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:13 schreef Rafeiro het volgende:
Al krijgen we dan vermoedelijk geen Engelse scheids, hoef je niet eens iemand in 2en te schoppen voor geel
Nah, heb al 3-4 uur wakker gelegen in bed, nu maar een keer proberen of doorhalen werkt, krijg straks sowieso nog bezoek. misschien daarna nog even proberen.quote:
Ik ben bang dat ik straks op het werk wel inkak, omdat ik zo weinig geslapen heb.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, heb al 3-4 uur wakker gelegen in bed, nu maar een keer proberen of doorhalen werkt, krijg straks sowieso nog bezoek. misschien daarna nog even proberen.
Flink aan de thee dan, theïne heeft een vergelijkbaar effect als cafeïne heb ik wel eens horen zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik straks op het werk wel inkak, omdat ik zo weinig geslapen heb.
Dat doe ik altijd al.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Flink aan de thee dan, theïne heeft een vergelijkbaar effect als cafeïne heb ik wel eens horen zeggen.
Na.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:23 schreef Rafeiro het volgende:
Zou Livelink voor of na 05:30 online komen?
Dat is meestal de tijd dat jullie online komen + of - een paar minutenquote:Op woensdag 17 april 2019 05:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Na.
Die is tenminste wel verstandig om in bed te blijven liggen.
Ik probeer mijn wekker af te wachten..... die gaat om 5.30.quote:Op woensdag 17 april 2019 05:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is meestal de tijd dat jullie online komen + of - een paar minuten
Nog even danquote:Op woensdag 17 april 2019 05:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik probeer mijn wekker af te wachten..... die gaat om 5.30.
Een beetje ja...quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 april 2019 06:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje ja...
Goedemorgen Melting en Rafeiro.
Mijn zoon heeft al paas/mei-vakantie. Daarom kon ik wat langer blijven liggen. Als hij naar school moet, moet hij rond 06.30 de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen
Laat voor jouw doen.![]()
Maar fijn dat je er wel weer bent
quote:Op woensdag 17 april 2019 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
En ik luister nu al een uur kinderliedjes![]()
Ik spoor echt niet.
Goedemorgen Symphonicquote:Op woensdag 17 april 2019 06:44 schreef Symphonic het volgende:
Wat een saaie wedstrijd...
Gewoon een een-tweetje
![]()
Het had 1-5 moeten zijn
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:44 schreef Symphonic het volgende:
Wat een saaie wedstrijd...
Gewoon een een-tweetje
![]()
Het had 1-5 moeten zijn
Yep.... ik ga vanavond test draaien met een tijdelijke stream.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:01 schreef Rafeiro het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de situatie van de stream?
Schiet me zo ineens te binnen.
Goedemorgen Mad.quote:Op woensdag 17 april 2019 07:08 schreef MadMaster het volgende:
Het is Haiku dag...
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Ja hoor Raf, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 17 april 2019 07:32 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn ogen branden
Jij zet me in vuur en vlam
Houd jij ook van mij?
Haiku? Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |