in de steigers en de fik er in, vast wel een modehuis wat te hulp wil schietenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De schuld is tientallen miljoenen. Er is vast een paar miljoen op te halen bij de fans, maar dat moet dan wel geregeld worden.
Ja en?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Het is 22 jaar geleden gast! De aanvoerder van Ajax nu was toen nog niet eens geboren!
Zoiets is al geprobeerd:quote:Op woensdag 17 april 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
in de steigers en de fik er in, vast wel een modehuis wat te hulp wil schieten
Tientallen miljoenen die je niet in 1x hoeft af te betalen dus het is niet zo dat je een inzameling houd om het bestuur te redden, nee, hou een inzameling het komende jaar om als fan met bv de suporters vereniging een flink aantal aandelen te bemachtigen en zo meer zeggenschap te krijgen en spaar dat op en op en op.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De schuld is tientallen miljoenen. Er is vast een paar miljoen op te halen bij de fans, maar dat moet dan wel geregeld worden.
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
het hele elftal?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets is al geprobeerd:
[ afbeelding ]
Twee doden en negen gewonden.
waar is daat? van nu gebeurd?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets is al geprobeerd:
[ afbeelding ]
Twee doden en negen gewonden.
True maar toch leuk, je moet hem wel winnen ook eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Over een jaar is iedereen buiten A'dam alweer vergeten wie er in de kwartfinale speelden.
Dat jij maar op zo een avond als vanavond moet accepteren dat het zelfs als de wedstrijd is afgelopen het nog steeds over voetbal gaat want het is bijzonder voor een club met een begroting van 90 miljoen wint van een club die net 1 speler Ronaldo heeft gekocht voor 150 miljoen oid. 1 speler!! Dus ik heb het niet eens over hun begroting!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Zoiets is er al wel geregeld eigenlijk:quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen die je niet in 1x hoeft af te betalen dus het is niet zo dat je een inzameling houd om het bestuur te redden, nee, hou een inzameling het komende jaar om als fan met bv de suporters vereniging een flink aantal aandelen te bemachtigen en zo meer zeggenschap te krijgen en spaar dat op en op en op.
quote:De Noabers en De Ambassadeurs (kleinere sponsors) stellen samen 14 miljoen euro beschikbaar voor redding van FC Twente. Voorwaarde van De Noabers is wel dat ze een vertegenwoordiger krijgen in de raad van commissarissen.
Ik moet helemaal niks jochie.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat jij maar op zo een avond als vanavond moet accepteren dat het zelfs als de wedstrijd is afgelopen het nog steeds over voetbal gaat want het is bijzonder voor een club met een begroting van 90 miljoen wint van een club die net 1 speler Ronaldo heeft gekocht voor 150 miljoen oid. 1 speler!! Dus ik heb het niet eens over hun begroting!
Dat is bijzonder en dus heeft men het er langer over dan jij wil.
Dus?? 22 jaar geleden man!quote:
oke bedankt,die andere verarscht me weerquote:Op woensdag 17 april 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is in het stadion van FC Twente, de voetbalclub hier. Was in 2011 gebeurd.
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt,die andere verarscht me weer
Top!quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets is er al wel geregeld eigenlijk:
[..]
Sig boeit het gewoon niet. Kan toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus?? 22 jaar geleden man!
Daarbij de 3 malig titelhouder uitgeschakeld en nu de (in de ogen van de experts) de lastigste tegenstander ook...
En nu moeten we met zijn allen Halleluja gaan zingen?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus?? 22 jaar geleden man!
Daarbij de 3 malig titelhouder uitgeschakeld en nu de (in de ogen van de experts) de lastigste tegenstander ook...
Wie heeft je verarscht?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt,die andere verarscht me weer
ik voel een ehmquote:Op woensdag 17 april 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En nu moeten we met zijn allen Halleluja gaan zingen?
Ah daar is DJ Piet weer met zn ik moet niks....quote:
Nee, maar je kan wel eens wat meer toleranter zijn. Ipv altijd maar te zeiken als het over voetbal gaat!quote:Op woensdag 17 april 2019 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En nu moeten we met zijn allen Halleluja gaan zingen?
Klopt maar ik ken m al wat langer.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sig boeit het gewoon niet. Kan toch?
gatie lekker possie?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah daar is DJ Piet weer met zn ik moet niks....Accepteer nou eens dat jij met je stoned harses niet alleen op de wereld leeft!
[..]
Nee, maar je kan wel eens wat meer toleranter zijn. Ipv altijd maar te zeiken als het over voetbal gaat!
Ja ik ben niet grappig hoorde ik vandaagquote:Op woensdag 17 april 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al, het was Ghostbuster weer. Die verarscht de hele SC met z'n grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |